رواية سارقة القلوب

  • رواية سارقة القلوب الفصل التاسع والاخير بقلم سوليية نصار

    -بطلتي تحبيني قولتها وبدأت عيوني تدمع …حسيت انها شفقت عليا وقالت: -انا اسفة أنا فق*دت الامان معاك … مشاعري كلها ما*تت مبقتش احس بحاجة من ناحيتك …ارجع لشهد حرام تك*سرها زيي وانا خلاص نهيتك من حياتي انت ملكش مكان فيها …اسفة يا عماد … كلامها جمدني ….حسيت انها فعلا مبقتش تحبني …وده بسببي أنا استهلكت حبها ليا بتصرفاتي …مرضتش اهي*ن…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل الثامن بقلم سوليية نصار

    -نعم خطيبها !!!خطيبها من فين يا اخويا ؟! صرخت في وشه وانا متغاظ ….ابتسم بسماجة وقال : -خطبتها من ابوها وبقولك دلوقتي امشي بدل ما اشوه وشك الحلو ده … اتعصبت ورفعت ايدي اضر*به  راح ضر*بني بالبوكس ووقعت علي الأرض …بصلي وقال: -يستحسن متقربش من حد يخصني تاني انت فاهم!!!!! بلعت ريقي فلقيته مسك ايد  ايمان ومشي …كنت مصدوم …ازاي…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل السابع بقلم سوليية نصار

    -انت مستحيل تعمل فيا كده يا عماد …حرام عليك أنا عملتلك ايه ؟!! كانت شهد بتبكي قدامي …كنت حاسس بتأنيب الضمير مسكت ايديها وقولت بندم: -انا آسف يا شهد بس أنا بحب ايمان وهرجعلها وانتي ربنا يعوضك بالاحسن مني …. لقيتها قامت وهي بتبكي ومسكت كوباية العصير ودلقتها علي وشي وقالت: -انت انسان حق*ير وحي*وان وربنا هيحاسبك علي اللي عملته…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل السادس بقلم سوليية نصار

    رواية سارقة القلوب الفصل السادس بقلم سوليية نصار -ايمان … صرخت بخوف لما دخلت البيت ولقيت الباب مفتوح …حسيت ان فيه حاجة غلط وفعلا لقيت ايمان واقعة علي الأرض والد*م حواليها …جريت عليها وشيلتها بسرعة وانا بصرخ بخوف …جريت بيها علي المستشفي من غير أي انتظار …كان قلبي بيدق جامد وحسيت بتأنيب الضمير اني سيبتها لوحدها ….سيبتها وانا عارف وضعها…بعد…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل الخامس بقلم سوليية نصار

    رواية سارقة القلوب الفصل الخامس بقلم سوليية نصار -متقلقش يا استاذ أنا وعماد بالأساس هنتطلق …جوازنا مؤقت بس اصبر كام شهر … قالتها ايمان بنبرة باردة …حاولت اعترض بس مقدرتش كنت متسمر مكاني ….مكنتش عايز اكمل الخطوبة بس عنادي خلاني اغصب نفسي …مكنتش عايز ايمان تشمت فيا …بالعكس أنا هقه*رها واكمل الخطوبة دي …. لقيت ابو شهد سكت شوية وقال:…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل الرابع بقلم سوليية نصار

    -تعالي هنا … مسكت ايد ايمان جامد ووديتها ورا ضهري وانا ببصله بضي*ق وقولت: -اللي بتعاكسها دي تبقي مراتي … بصلي الراجل بتوتر وقال بكسوف : -انا اسف وبعدين مشي … بعد ما مشي مسكت ايد ايمان وزعقت فيها وقولت: – بتدوري علي راجل من دلوقتي قبل ما نتطلق اومال لو اطلقنا هتعملي ايه …احترمي طيب جوزك اللي انتي علي…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل الثالث

    رواية سارقة القلوب الفصل الثالث -ببساطة أنا عايزك انتي تيجي وتخطبيلي شهد … كنت مستنيها تغضب أو تغير بس ملامحها كلها باردة وقالت: -,وماله اجي اخطبهالك بس أهلها مش هيعترضوا … نبرتها الباردة صدمتني …أن واحدة من يومين بس تقولي أن كل حياتها وأنها بتحبني دلوقتي تتصرف ببرود علي خبر خطوبتي من واحدة تانية لا وهي كمان اللي هتيجي تخطبلي…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل الثاني

    -اتجوزك ازاي يا شهد انتي بتقولي ايه …أنا كان فرحي النهاردة زعقت فيها فزعقت هي كمان وقال: -مش مشكلتي يا حبيبي …انت عايز ته*رب مني ….اقنعتني انك بتحبني ودلوقتي اتجوزت واحدة تاني …حرام عليك أنا عملتلك ايه عشان تك*سر قلبي بالشكل ده ….بس لا يا عماد مش انا اللي اتضحك عليها …. اتعصبت منها وقولت: -وانا مضحكتش عليكي …أنا بحبك…

    أكمل القراءة »
  • رواية سارقة القلوب الفصل الأول

    -انا مش هقدر اتجوزك قولتها بإيمان اللي اتصدمت …عيونها دمعت وهي بتقرب ليا بخوف ….بتمد ايديها عشان توصلي …اخيرا قدرت تمسك أيدي وقالت: -عماد انت بتهزر صح … النهاردة كتب كتابنا …وانا لابسة الفستان …اكيد مش هتك*سرني بالطريقة دي !!! بلعت ريقي وانا حاسس ان ضميري واج*عني …صحيح أنا اختارت التوقيت الغلط بس كده افضل …لازم تعرف الحقيقة… -انا اسف…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى