رواية عاشقان الروح
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 24 و الاخيرالفصل الرابع والعشرون الاخير قراءة ممتعه جبر خواطر فى الصباح فى قصر الجارحى فى جناح عدى الجارحى بعد مرور شهرين اكتمله حملها للشهر الخامس رفضت الذهاب للطبيبه للمتابعه فقترب منها يحاول معاها مره آخرى لكنها عنيده جدا عدى : ينفع تجهزى نفسك نروح لدكتوره يمنى : لا مش عايزة اروح عدى : انتى ليه باقيتى عنيده جدا كدا يمنى :… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 23الفصل الثالث والعشرون قراءة ممتعة سطعت شمس يوم جديد تحمل وجعا لها ليكون نهاية معاناتها بعد مرور 4اشهر عادت لحياتها الطبيعية بعد أن تعب كثيرا معاها حتى يخرجها من هذه الحالة فى مكتب اللؤاء خالد حيث اجتمع الجميع بعد معرفة من يكون يوسف الشناوى اللؤاء خالد : طبعا كلكم عارفين مين ماسك شغل قاسم النجار بعد هروبه القضية دى لازم… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 22الفصل الثانى والعشرون قراءة ممتعة ألم يمنى ومفأجات بعد مرور اسبوعين فى المساء فى المزرعه بعد ان إنهاء المكالمه يمنى : كنت بتكلم ماما عدى : لا عايزين فى المقر يمنى بزعل : يعنى هنمشى عدى : انتى مزهقتيش لينا 3 اسابيع مشفناش حد يمنى : لا طبعا مزهقتش عشان معاك بس بردو وحشونى عدى : طيب نرجع اخلص إلى… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 21الفصل الواحد والعشرون قراءه ممتعه سعاده يمنى سطع يوم جديد ملئ بالسعاده ليمنى فى المستشفى بدأ يفيق ليفتح عيناه بتعب بيلا بفرحه : عبد الرحمن حبيبى أخيرا فوقت عبدالرحمن بتعب : انتى كويسه جرالك حاجه بيلا : مش مهم انا المهم طمنى عليك عبدالرحمن : انا كويس وبعدين انا اتعودت على كدا دا جرح عادى المفروض تتعودى انتى كان بيلا… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 20الفصل العشرون قراءة ممتعة عوده النسر سطع فجر يوم جديد بعد ان قضوا يومهم فى النوم من كثره تعبهم كانت تصلى فرضها بخشوع مثلا ما علمها ليستيقظ على صوت دعائها ودموعها لتتألم روحه بقوة لأجلها يمنى بدموع : يارب رجعهولى أنا محتجاه اوى أنا من غيره ولا حاجه انت الى بعتهولى وأنا جيت ليه واحده مبعثره وضايعه ومش مرتبه رجعنى… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 19الفصل التاسع عشر قراءه ممتعه سطعت شمس يوم جديد ليس كأى يوم فى المستشفى يمنى بوجع : ارجوك يا دكتور خلينى ادخل اشوفه وهخرج علطول ارجوك الدكتور: مينفعش لينظر لشكلها فرقه قلبه نظرا لحالتها السيئه الدكتور : انتى تبقيله ايه يا بنتى يمنى : أنا ابقى خطيبته الدكتور : بس الأوله تدخل ولدته انتى مش مراته حتى يمنى : ارجوك… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 18الفصل الثامن عشر قراءة ممتعة عوده يمنى بعد مرور ثلاثه اشهر وبعد آخر عمليه ليمنى لتعود لحياتها الطبيعية لا تعلم بما ينتظرها وفاء : هى جاهز وحابه أنك تكون أول شخص يشوفها عدى بفرحه : بجد يا وفاء خلاص وفاء : ايوة حمدلله على سلامتها ياريت بس تمشى على الكولاجين زى ما بقولها عدى : تمام متقلقيش كل حاجه بفضل… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 17الفصل السابع عشر قراءة ممتعه فرحه عدى بعد مرور شهرين فى قصر كريم العمرى أية بغضب : انا هنزل الشغل يعنى هنزل الشغل مش هتفرض رايك عليا وتموتلى حلمى كريم بضيق : تانى يا أية مش هينفعش عشان الحمل اما تولدى ابقى ارجعى الشغل زى ما تحبى أية : ياسلام ما أنا ههتم بيه مش هسيبه كريم : أية أنا… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 15 و 16الخامس عشر والسادس عشر الفصل الخامس عشر قراءة ممتعه سطعت شمس يوم جديد فى قصر عدى الجارحى قضى أياما عصيبه بعيدا عنها امتنع عن النوم والطعام والعمل كل ما يفعله هو التفكير بها أصبح اسير لذكرياتها لم يقوى على فعل اى شئ حتى أمه لم يقوى على الوقوف أمامها ولديها كل الحق فى ما تقوله لكنه اشتاق لها حد الجنون… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 13 و 14الثالث عشر و الرابع عشر الفصل الثالث عشر قراءة ممتعة حدث سيهوى بروح عدى الجارحى فى بيت عبدالحميد مصطفى : يا حج فى عريس اتقدم لبيلا عبدالحميد : مين دا يا بنى مصطفى : عبدالرحمن لتهوى منها الصينيه أرضا بعد ان سمعت حديث اخيها بيلا : ومين قالك انى عايزة اتجوز ولو فكرت عمره مهيكون هو ذهبت سريعا لغرفتها تتذكر… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل 11 و12رواية عاشقان الروح الحادي عشر والثاني عشر الفصل الحادى عشر قراءة ممتعة زفاف وخطبه واحساس فى قصر الجارحى أية بفرحه وهى تحتضن والدتها وتلف بها أية : خلاص أنا هتجوز يا ماما هتجوز يا عالم أنا انهارده عيد ميلادي وفرحى كمان أنا سعيده جدا يا ماما سعادتى عدت الكون دا كله أنا مستنيه الليل ياجى ب أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل التاسع و العاشرالتاسع والعاشر الفصل التاسع قراءة ممتعة حقيقه فى بيت عبدالحميد ظلت بيلا نايمه منذ عودتها كان خوفها أكبر منها وستحوز عليها لو اعطت لنفسها فرصه واستمعت له لكانت تغلبت على أكبر عقبه فى حياتها لم تعلم أحد بما حدث لها وتقلهم واكتفت بانها تشعر بارهاق عند أية منذ عودتها وهى سعيده استطاعت أن تحطم الحاجز بينهم وقتربوا من بعضهم ولكن… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل السابع و الثامنرواية عاشقان الروح الفصل السابع و الثامن عاشقان الروح الفصل السابع قرأءة ممتعة لقاء وموافقه فى بيت عبد الحميد استمع عبدالحميد لصوت يمنى العالى ليقوم بخوف عبدالحميد باستغراب : مش دا صوت يمنى بتزعق يا بيلا بيلا : ايوة يا بابا رحلهم شوف فى ايه ليدخل عليهم يجدها يمنى مغشى عليها وعدى قريب منها جدا عبدالحميد بغضب : فى ايه… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل الخامس و السادسالخامس والسادس عاشقان الروح الفصل الخامس قرأءة ممتعة اسدلت السماء لونها الكاحل لتعلن مفاجأه لأدهم المنشاوى ليعلن انتقامه فى العلن عند يمنى بعد أن انتهت من عملها لم ترحل لغرفتها وظلت تمشى لا تعرف اين وجهتها بالتحديد سوء ان ما بداخلها يإخذها الى نقطه لا تعرف منتهاها ولا بدايتها ساعات طويله اخذتها الى النيل تنهدت بعمق لعله الهواء يهداء ما… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل الرابعالفصل الرابع قراءه ممتعه فى مساء يوم جديد فى بيت عبدالرحمن عمر المصرى والد عبد الرحمن عمر : يابنى دى 7 عروسه اجبهالك وانت رافض عبدالرحمن : عشان انا مش هجوز بالطريق دى عمر : ليه يا بنى عبدالرحمن: عشان إلى هتجوزها لازم اكون بحبها وفهمها كويس مش ادبس وخلاص عشان فرحة كام يوم البس انا طول العمر عمر :… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل الثالثالفصل الثالث قراءة ممتعه فى المساء فى قصر الجارحى كريمه : نورت يا بنى كريم : تسلميلى يا امى بنور حضرتك كريمه :واخبارك ايه والشغل كريم : بخير الحمدلله كل تمام كريمه : ايه بقى يا بنى مش ناوى تفرحنى وتتجوز ولا انت زى عدى مقاطع الجواز كريم : لا طبعا بس قريب جدا كريمه : بقى كدا ربنا يتمملك… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل الثانيالفصل الثاني قراءه ممتعه رحل بها عدى لسيارته لا يعلم ماذا يفعل آفاق على صوت انيانها تطلع لها بقلب ممزق على الحاله التى وصلت إليها وتذكر ما قاله أنها زوجته أسأله كثير دارت فى رأسه لماذا اطلق عليه زوجته ؟! لماذا هى ؟! ولما هى ؟! ومن هى ؟! لماذا قلبى يؤلمنى إلى هذا الحد ؟! لما اساعده هى بذاتها… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية عاشقان الروح الفصل الاولعدى الجارحى رجل اعمال عمرة 29 سنه يمتلك عيون عسليه تتحول لبنيه عنده غضبه وشعر بنى متدين لا يترك فرض ولا يظلم أحد حياته كلها شغل وأمه واخته يفعل المستحيل لكي يرضيهم ويحميهم كريمه الأنصارى والدته عدى عمرها 54 عاما ام بمعنا الكلمه كرسته حياتها لتربيه ابنأها بما يرضى الله بعد وفاة زوجها امرأه جميله جدا تمتلك عيون بنيه ومحجبه… أكمل القراءة »