رواية عشقني في ماضيه

  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 40 و الاخير

    البارت الاربعين… والاخير.. مرت الايام والسنون بحلاوتها فالايام شبيهه لبعضها في الرضا والجمال لتدخل فريده علي امها لتهتف.. ماما شوفيلك بقه صرفه في سليم ابن عمتي انا تعبت ماشي ورايا البسي وماتلبسيش وبابا سايبه. لتهتف داليدا.. ابن عمك وبيخاف عليكي عشان انت بسكوتايه طالعه لخالتك. لتهتف يا ماما خالتي ايه بس دا خالتي مالهاش زي تحسيها نازله من ديزني لتضحك…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 39

    البارت التاسع والثلاثون.. كانت الفتيات جالسات يمرحن معا لتصر*خ دنيا اهوه اهوه.. لتهتف داليدا.. فيه ايه. لتصر*خ دنيا.. فار فار لا فيران كتير تحت السرير اهم لتقفز دنيا علي السرير وتصر*خ لتظل فريده وداليدا ينظرون الي المكان ليلمحا الفئران وهيا تجري لتصر*خ الفتيات لتقفز كل منهم علي شئ. لتهتف دنيا.. انا خايفه دول بيعضو انا سمعت انهم بيعضو انا مرعوبه.…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 38

    عشقني_في_ماضيه البارت الثامن والثلاثون.. .. استيقظ ادهم في الصباح وظل يراقب دنيا كانت نائمه وديعه جميله بين يديه لببتسم.. حاسس اني دخلت الجنه يا جلبي والله ليتلمسها بحنان لتبدا في التململ والاستيقاظ لتجد حبيبها ينظر اليها بهيام لتنظر اليه بحب ليهمس يا جمالو يا قلبو عالصبح انا هصحي اكده كل يوم لتتسع ابتسامتها ليقترب ويحتضنها يا صباح الجمال يا صباح…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 27 ج2

    البارت السابع والثلاثون..الجزء الثاني… لتندهش والله مالكش خلق للمناهده..تصدق عندك حق ودفعته وتركته ودخلت الحمام والغضب ياكلها فايهم بداخله جزء من الكبر الرجولي يتحكم فيه احيانا ليظل جالسا والهم يتلبسه.. منك لله يا زينه الكلب خفلجتي الليله حبيبي زعلان واني ماليش خلج طيب اعمل ايه دلوك.. هتخرج تنام وبوزها شبرين داليدا مش سهله ولا عبيطه عاد.. اتنيل داديها خلينا نعدي…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 37

    البارت السابع والثلاثون..الجزء الأول… لتهتف دليدا من الخلف ليبهت ايهم. ويبعد يده ليسمعها تقول.. هو مين يا حبيبتي اللي هيتجوز انت عقلك خف يا بت انت لتقترب منهم ومعها فريده لتهتف وايدك بقه كده عن جوزي عشان ما ازعلكيش. لتهتف زينه… انا بحددت ولد عمي مالك انت احنا لينا اعراف وانت بحراويه مالكيش فيها. لتصرخ داليدا.. بت انت امشي من…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 36

    رواية عشقني في ماضيه الفصل 36 البارت السادس والثلاثون.. كانت داليدا تتململ بين يديه بحب وهيام ليرجف قلبه ويهمس جلبي هموت عليه والله لتفتح عيونها لتجد حبيبها ينظر اليها بهيام لتحاوطه بيدها وتبتسم ليهمس بعشق جارف وحشتيني جوي هونت عليكي.. ليشعر بجسدها يتجمد ليشدد عليها لتهتف بانفعال.. انت بتعمل ايه هنا.. ليهمس هعمل ايه جاعد جنب جلبي محصور اصله َوحشني…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 35

    البارت الخامس الثلاثون… وصلت داليدا بيتها منهكه متعبه والقهر والوجع يطحن داخلها.. وصلت لتدخل علي ابيها واختها لتتعحب اختها لتهب اليها.. ايه يا حبيبتي اللي جابك حصل حاجه.. لتعطيها ابنتها وتهتف.. خلاص يا دنيا.. كل حاجه خلصت.. ليقترب ابيها.. فيه ايه يا بنتي مش كنتي مع جوزك.. لتهتف ساخره.. جوزي.. لتتنهد معلش يا بابا انا تعبانه وهروح اوضتي مش قادره…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 34

    البارت الرابع والثلاثين .. عادت داليدا بهدوء الي حجرتها وهيا قد قتلت علي يد من سلمت له قلبها.. رحل حبيبها بلا عوده الحبيب الذي كان حبيبا ثم اصبح غريبا ليعود بقوه وينغرز بداخلها ليصبح عشيقا تجن به لتصحو علي فاجعه ان كل ذلك وهم وسراب.. قامت داليدا تبحث عن اشياءها واخذت اوراقها لتتجه بهدوء الي حجره مليحه وتستاذنها َتاخذ ابنتها…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 33

    البارت الثالث والثلاثون .. تركت داليدا اختها ودخلت ورجعت اليهم مهمومه لتجلس صامته وايهم عينه عليها يحس ان بها شئ وبينما هيا صامته دخلت عليهم زينه لتندفع الي ايهم وتجلس بجواره وتمسك يده.. لتهتف.. انت بخير يا ود عمي جلبي كان ملهوف لما وعيت عاللي حصل.. لترفع داليدا وجهها تنظر اليهم ببعض الغضب ولكنها لم تفعل شيئا لتستدير وتسلم علي…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 32

    البارت الثاني والثلاثين… اقتحم ادهم علي دنيا الحجره لتصرخ وتقف وهيا منهاره ليهجم عليها ليشدها اليه ليحتضنهاوبقوه فكان منظرها يخلع القلب كانت منكمشه ومنهاره وتشهق بعنف ليحتضنها ويشدد عليها وهيا لا تقوي علي الحركه كان قلبها سيخرج من مكانه وهو يعتصرها بخوف ولهفه ووجع الا انها تماسكت ودفعته بعيدا ليقترب مره اخري لتصرخ ابعد ابعد انت ايه انت ازاي كده…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 31

    البارت الواحد والثلاثون… .. كانت داليدا تنام علي صدر ايهم تنتحب وتنعي حبها الذي ضاع وهيا قد نوت ان تبتعد فلن تحتمل ان تمون سرابا بداخل حبيبها.. ليستيقظ ايهَم علي كلماتها ويسمع كلامها ليشعر بكم الوجع الذي تحسه كان ايهَم يحس بدموعها علي صدرها وهمسها انها تحتاجه اراد ان يحتضنها ويخفيها بين اضلعه اراد ان يدخلها لتكون بين القلب والضلوع…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 30

    البارت الثلاثون… كان ادهم قد تلقي كلمات دنيا وقد شق قلبه فلم يعد يحتمل فرغم صلده وقوته الا انه يحمل حنين العالم بداخله شوق للحب وعندما وجده اراد الحبيب ان يتركه بلا رجعه.. شق عليه بعدها ووجع نعتها بالعار وفقدها لشرفها ليصاب بالهلع علي حبيبه وعندما عادت سالمه احس بدنياه تعود اليه ليعود وينشق قلبه مره اخري وما ان انهت…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 29

    البارت التاسع والعشرون.. نظر ايهم الي اخيه واحس بمصيبه فاخيه متسمر وينظر ورائه بخوف ليلتفت وقلبه يخفق بشده لينصعق مما وجده كانت داليدا تقف ودموعها تنهمر بقوه وقلبها سيخرج من مكانه وتضع يديها علي فمها تكتم شهقاتها كانت ترتجف من هول ما سمعت.. احقا اختها اعتدو عليها.. احقا اختها انتهكو جسدها.. لتنظر الي ادهم كيف يقول لاختها ذلك كيف تخرج…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 28

    البارت الثامن والعشرون… كانت دنيا تجلس سارحه في حبيبها بعد ان احست انه اصبح كل دنيتها وانها مستعده ان تكون له.. كانت جالسه حالمه ولم تحس بذلك الذي يتسلل خلفها وهجم عليها ووضع علي وجهها قطعه من القماش وبها مخدر لتتوه هيا وتستكين فورا فحملها علي الفور ونزل للنيل واخذ المركب وسرح به في النيل حتي وصل للضفه الاخري وحملها…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 27

    البارت السابع والعشرين… كانت داليدا سارحه تهيم بايهم وكان هو يحثها علي ان تخرج ما في قلبها لتهم ان تهمس بما يريد كانو في حاله من الهيام وسيعترف كل للاخر ما بداخله لتنتفض فجاه حين سمعا خبطا عالباب ليشعر بغضب شديد لتتململ هيا ليهتف ماهتروحيش في حته اني ما صدجت هتجولي ليسمع الخبط لتدفعه وتقوم هاربه الي الحَمام ليحس بغضب…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 26

    البارت السادس والعشرين.. كانت داليدا قد ذهبت لتري ابنتها لتقف قليلا لتسمع صوت في الخارج وتسمع صوت ايهم.. لتهتف ايه ده هو ما راحش شغله ليه لتذهب لتشهق عندما وجدت فتاه ملتصقه بزوجها وتمسك يده وتسمعها تقول اتوحشتك يا ود عمي.. لتحس بغليان في قلبها وانها ستهجم علي زوجها تقتله ولكنها تجلدت فدليدا قويه الشخصيه لتذهب وتبتسم وتلتصق بزوجها وتهتف…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 25

    البارت الخامس والعشرون.. في الصباح استيقظ ليجدها في احضانه جميله حالمه ليهتف.. دا صباح ما لوش وصف.. جمر منور يا ناس.. دوس يا طور ياللي مابتعرفش بجره دي تتهمل لعجلها اكده.. بس لاه خلاص.. هعرفك مين هو ايهم.. ليبدا في تقبيلها بحنان لتتململ بهدوء لتفتح عينيها لتبتسم اليه بحب ليمرر اصابعه علي شفتيها ورقبتها لتقترب منه وتحتضنه بحب ليشدها اليه…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 24

    البارت الرابع و العشرين.. كان ايهم يقف يفكر كيف سيكون وضعه اذا تركها تذهب ليحس بجسده يغلي من الداخل واحس ان الفكره في حد ذاتها قتلته ليهب ويهتف.. لاه تسافر فين عاد وتهملني دانا جتتي بتحرجني.. طب ايه ده عشج والا ايه في ايامي الغابره مش واعي ولا عارف اني اعشج ايهم مالوش في الحجات دي.. ولا ليا في العشج…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 23

    البارت الثالث و العشرين.. ما ان وصلت الصوره الي فريده حتي اقتربت من داليدا بخبث.. اوريكي حاجه حلوه يا خيتي.. لتقطب داليدا حاجه ايه دي.. لتهتف فريده تعالي يا دنيا يقطع الحب وسنينه.. لتقترب دنيا وتعطي داليدا الفون ليظهر صوره ايهم ليرجف قلبها.. كان هيئته تشع حبا مبتسما ويضع يده علي قلبه لتهمس داليدا بحب.. ادم وتتلمس الصوره بهيام فكان…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 22

    البارت الثاني و العشرين.. عند فاتن نجد غلها قد تفاقم لترفع تليفونها وتكلم احد حراس القصر وتطلبه ليقابلها لتذهب اليه في احد الاماكن علي اطراف البلد لتهتف.. ازيك يا جميل ليهتف.. بخير يا ست الناس.. لتهتف.. انا اختارتك انت مخصوص عشان تنفذلي طلبي يابن الناس ليهتف.. دانت تامري يا ست الناس.. ميفو السلطان لتقف وتخرج علبه كبيره من الدهب وترميها…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى