رواية مر العمر
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 24 و الاخيرهالحلقه ال 24 والاخيره ادهم ضامم ليلي وحس بقلبها بيقف بين ايديه واستكانت خالص..متخيلش ابدا ابدا انها هتموت بين ايديه…. وفجأه سمع صوت سيف بينادي عليه وانتعش امل جديد ادهم: ايوه يا سيف انا هنا سيف كان بيكسر في الحيطه من بره راكب جرار وبيكسر في الحيطه سيف: ادهم ابعد عن الحيطه هوقعها ادهم شال ليلي وبعد علي قد ما… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 23الحلقه ال 23 ادهم روح ليلي بيتها وهو راح المعسكر واول ما شافه سيف سيف: ها ادهم عملت ايه؟ ادهم: معملتش سيف: طيب اتأخرت ليه؟ ادهم بزعيق: هو تحقيق ولا ايه؟؟وانت مالك انا عملت ايه؟؟ سيف بصله باستغراب مش فاهم هو ماله ادهم: انا حاليا مش قادر اتكلم فلو سمحت محتاج اكون لوحدي..معلش يا سيف سيف: لا يا ادهم عادي… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 22الحلقه ال 22 خلص كتب الكتاب ..بس الندم سيطر علي ليلي تماما ..ازاي عملت ده؟؟؟ ادهم خلص الفرح ومشي مع اخوه وصلهم الفندق وهو راح علي المعسكر مع سيف…ادهم كان سهران مع سيف وماسك سلسلة ليلي بيلفها علي ايده ويلعب بيها سيف: ايه السلسله دي؟؟دي حريمي ادهم: دي سلسله ليلي؟؟ سيف: وانت سلسلتك فين؟؟ ادهم: رجعتهالها سيف: كل واحد رجع… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 21الحلقه 21 ادهم طلع الستيج وهنا العروسه والعريس وقال انه هيغني للعروسه بنفسه وفعلا بدأ يغنيلها بعدك ما ادري فيني ايش صار عايش قلبي في حيره ونار حتي احساسي مثلي ثار والهوي مجروح يعني لاني فعلا هويتك يعني لاني روحي عطيتك يعني لان ها القلب بيتك تبتعد وتروح انت حبيبي اول وتاني انت اللي دايم تخطر في بالي انت ياريتك… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 20الحلقه ال 20 ليلي طلبت من عماد يتجوزها وادهم مشي مع ندي يشوف مالها ادهم: في ايه يا ندي بطلي عياط شويه وفهميني ايه اللي حصل؟ ندي: امجد اخوك ادهم: ماله امجد جراله حاجه؟ ندي: لا ادهم: امال ايه؟في ايه بس؟ ندي: بيحب عليا وبيخوني ادهم: بيخونك مره واحده ندي: متدافعش عنه لو سمحت ادهم: مش هدافع عنه…عرفتي منين انه… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 19الحلقه ال 19 ادهم فضل في المستشفي يومين وصحته بدأت تتحسن وليلي بتعدي تتطمن عليه وتمشي علي طول …في ليله كانت نبطشيه وجاتله اخر الليل تتطمن عليه ليلي: هو انت علي طول صاحي مش بتنام؟ ادهم: بنام بس مش كتير ليلي: اخبارك ايه النهارده؟ ادهم: كويس احسن كتير ليلي: طيب كويس ..عايز اي حاجه؟؟؟ ادهم قام وقف قدام الشباك اللي… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 18الحلقه ال 18 بما ان النهارده العيد فكل سنه وانتو طيبين وعيديتي ليكم حلقتين مع بعض بس لو الليكات والكومنتات مش بسطوني مفيش حلقه بكره كومنت تعيدوا عليا وكومنت تعلقو علي القصه وياريت بلاش حلوه ورائعه واتكلمو معايا في القصه وروني بقي لايكاتكم وكومنتاتكم فرحوني ويمكن انزل بكره حلقتين كمان اعتقد مفيش احسن من كده اتقاءا للمشاكل الكل اتفق ان… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 17الحلقه ال 17 ادهم شاف عمر وراحله سلم عليه ادهم:دكتور عمر ازيك عمر: اهلا وسهلا ..افندم ادهم: انت مش عارفني؟؟ عمر: لا معلش مش واخد بالي حضرتك تبقي؟؟؟ ادهم: ادهم …قابلتك من خمس سنين في كليتك وكنت خاطب الدكتوره ليلي عمر: انا خاطب ليلي ؟؟؟؟ افتكر عمر ساعتها اللي حصل عمر: اها اه اه افتكرت حضرتك…اهلا اهلا بحضرتك ادهم: اهلا… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 16الحلقه ال 16 لكل اللي بيسأل ادهم عمره تقريبا 33 سنه وليلي 24 سنه ادهم رجع واكتشف انه فاته كتير قوي …فاته انه يشوف عيال اخواته ..امجد اخوه عنده عيلين زياد عنده 4 سنين وسلمي عندها سنتين..واخته ايه عندها بنوته اسمها مريم عندها 3 سنين… حس انه لازم يعوضهم عن غيابه..فعلا بعد رجوعه من سفره اخد اجازه طويله بيقضيها كلها… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 15الحلقه ال 15 ليلي: سوري انا مش عرفتكم علي بعض….عمر ده ملازم ادهم كان صديق قديم قوي ادهم: رائد دلوقتي بقيت رائد ليلي: بجد؟سوري رائد ادهم….ادهم ده عمر زميلي الكليه(واترددت تكمل) فكمل عمر: وخطيبها..زميلها وخطيبها عمر مسك ايد ليلي ورفع الدبل علشان ادهم يشوفهم ادهم حس انه عجز عشرين سنه فجأه ..حس ان حمل الخمس سنين اللي فاتوا ظهروا عليه… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 14رواية مر العمر الحلقه 14 معلش في مشكله فياريت اللي عمل لايك يتعب ويعمل تاني وكومنت كمان ادهم كان قاعد في عربيته ومستني يلمح ليلي من بعيد ..عربيه ادهم كانت كلها متفيمه (يعني اللي بره ما يشوفش اللي جوي العربيه) واخيرا لمحها خارجه وهيا بصت ناحيته وراحت في اتجاهه ووقفت قريبه جدا من عربيته وعماله تبص حواليها اسماء: ايه يا… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 13الحلقه13 علي فكره ادهم ذكرياته دي من عشر سنين مش خمسه ارجعو لاول حلقه هو مسافر من خمس سنين لكن قبل ما يسافر فضل في مصر خمس سنين وهنفهم اكتر مع الحلقات بس كل الذكريات دي من عشر سنين ليلي اخدوها اهلها علي المستشفي ولما الدكتوره كشفت عليها الدكتوره: بنت حضرتك عندها انهيار عصبي جدها وابوها: ايه؟؟طيب ليه؟؟؟ الدكتوره: حد… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 12الحلقه ال 12 ادهم وصل البيت وسأل عن ابوه كان في المكتب هو ووفاء ودخل عليهم .وفاء اول ما شافته حضنته وفاء:حبيبي مش تقول انك جاي؟ انت جاي النهارده علشان عيد الام ..حبيبي انت ديما ادهم: كل سنه وانتي طيبه يا جميل بس انتو اللي طلبتوني. بصوا الاتنين لعبد العزيز اللي قام من مكتبه وراح ناحيتهم ..ادهم قرب من ابوه… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 11الحلقه ال 11 احمد طلب من السكرتيريه انه يدخل يقابل ابو ادهم السكرتيره: اتفضل هو هيقابل حضرتك احمد: متشكر جدا عبد العزيز: اهلا اهلا بيك يااحمد.انت زيك زي ادهم تدخل في اي وقت احمد: انا متشكر فعلا لحضرتك ولاني بعتبر فعلا ادهم اخويا فانا جاي بخصوصه عبدالعزيز: خير في ايه قلقتني؟ احمد: خير يا فندم بس الاول حضرتك توعدني اللي… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه 10الحلقه ال 10 رجع ادهم لتدريبه تاني ولحبيته تاني ..وهو رايح عند حبيبته يقابلها افتكر كلام والدته وهو ماشي وفاء: انا عارفه يا ادهم انك بتحب وان الحب جميل قوي..بس انا عايزاك توعدني بحاجه؟؟ ادهم: اوعدك بأيه؟ وفاء: توعدني في كل لحظه وانت معاها تفتكر أيه اختك؟ ادهم: افتكر ايه؟؟ليه بقي؟ وفاء: علشان ما تتعداش حدودك معاها…انا عارفه انا مربياك… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه التاسعهالحلقه التاسعه اخيرا وصل ادهم المعسكر وفجأه :::::اخيرا سيادتك شرفت؟؟؟سيادتك كنت فين لدوقتي؟؟:::::: ادهم: الله يخربيتك يا احمد خضيتني احمد: كنت فين؟ ادهم: وانت مالك؟ احمد: يعني ايه انا مالي ؟يعني سيف موقفه يراقبلك الجو ويعرف كل حاجه عنك وانا لأ؟ ادهم: سيف انا مش موقفه ..هو كان هنا وانا ماشي وبعدين سيف كمان ما يعرفش انا كنت فين..وحتي لو… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه الثامنهالحلقه الثامنه دخلت ليلي علي ادهم ليلي: اسفه لو بضايقك…بس ممكن اتطمن عليك؟؟؟ ادهم: اتفضلي ليلي: عامل ايه وايه اخبارك ؟انا سمعت عن اللي حصل في النادي فجيت بس اطمن عليك وهمشي علي طول ادهم: قربي مني يا ليلي ليلي: انت رجلك بتوجعك؟ ادهم: بقولك قربي مني قربت خطوه بس برضه لسه بعيده عنه ادهم: قربي اكتر ليلي: انت الحمد… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه السابعه 7رواية مر العمر الحلقه السابعه 7 ادهم استني النهار يطلع وفضل الليل كله في الساحه بره المعسكر مستني النهار يطلع زي ما تكون حياته واقفه علي طلوع النهار اصحابه راحوا التدريب احمد: ادهم الساعه 6 مش هتيجي التدريب هيبدأ؟ ادهم: لا مش جاي روحوا انتو شويه وصلت اخيرا الساعه 7 ولسه ادهم هيتحرك لقي المدرب بينادي عليه رأفت: ملازم ادهم… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه السادسهالحلقه السادسه وقفنا لما اللواء رياض قبل رهان رأفت علي ادهم رأفت جمع الخمسه الاوائل ومن ضمنهم ادهم كمان رأفت: مطلوب منكم تعيدوا التمرين ده لكن كل واحد لوحده وهنشوف مين اسرع واحد فيكم ..اتفضلوا.ادهم لحظه ادهم: افندم رأفت: التمرين ده لازم تكون فيه الاول لاني راهنت عليك ومكنتش اعرف الرهان ايه؟ ادهم: وطلع الرهان ايه؟ رأفت: فريقك كله لو… أكمل القراءة »
- 
	
			  رواية مر العمر الحلقه الخامسهالحلقه الخامسه :::بقي انت بتهرب كل يوم مننا هنا؟؟؟؟::::: ادهم وليلي بعدوا عن بعض وليلي خافت جدا لون عنيها قلب لاخضر فاتح وادهم لاحظ ده ادهم: ما تخافيش ده احمد صاحبي ما تقلقيش منه ادهم: احمد ازيك تعال اعرفك احمد: ما انا عارفها ولا نسيت؟؟ ادهم: لا منسيتش ..ليلي ده احمد اقرب صاحب ليا وبستأمنه علي حياتي نفسها فاهمه؟ ليلي… أكمل القراءة »