رواية نبضات قلب الاسد

  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 34 و الاخيرة

    القصر كان مقلوب والشغالين بيجروا كل واحد في مكان والشغل على قدم وساق حميد : إيه اللي بيحصل ياملاك هانم كأن في ضيوف مهمين .. ملاك : الولاد جايين النهاردة وأنا طلبت منهم يعملوا كل الاكل اللي هما بيحبوه .. حميد : إن شاءالله يوصلوا بالسلامه البيت وحش من غيرهم .. ملاك : أنا هتكلم مع أسد لازم كلنا نبقى…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 33

    ملاك بدموع : ألف مبروك ياحبايبي أنا مبسوطه أوي استنيت اليوم دا كثير .. أسد : الله يبارك فيكي ياقلبي .. حميد : مبروك ياولاد ربنا يسعدكم .. زين : الله يبارك فيك ياعمي .. ملاك : عقبال ماشوف ولادكم إن شاءالله .. جميلة : مبروك يابنتي كنت بتمنى أشوف اليوم دا .. غزال : الله يبارك فيك ياماما يانور…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 32

    مراد : اليوم اللي اخذت منا كل حاجة الفيلا وأملاك عمي قررت إني هنتقم منك ومروة كمان دا كان رأيها قالتلي نقطة ضعف أسد هي مراته وأنا اللي دخلت وضربتها بالسكين .. أسد بغضب : ياولاد الكاااالب دا إنت والزفته الثانية مش هتشوفوا الشمس بعد كدا .. مراد : أرجوك سيبني أنا قولتلك كل حاجة أنا كمان عايز انتقم من…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 31

    وقف بصدمه وجسمه اتجمد وهو شايف بقع الدم على الأرض مشي ورى بقع الدم لحد ما شافها قاعده ورا الباب متكوره على نفسها في ركن الأوضة ضامه جسمها بإيديها والدموع نازله من عينيها وشهقاتها تعلو وهي بتردد إسمه قعد جنبها على الأرض خذها في حضنه ارتعشت بين ايديه أسد بلهفه وخوف : ميرا حبيبتي إنتي كويسه حصل إيه .. ميرا…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 30

     الدكتور : الحمدلله قدرنا ننقذها لكن الجنين ربنا يعوضكم .. أسد : الحمدلله يارب أقدر أشوفها .. الدكتور : شويه وهننقلها لأوضه عادية و تقدروا تشوفوها .. أسد : تمام شكراً يادكتور .. ملاك : الحمدلله أسد يابني بلاش تقولها على البيبي وهي بالحاله دي ممكن تتعب أكتر .. زين : أسد إنت في الأول إتسممت ودلوقتي ميرا حد ضربها…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 29

    أسد صحي من النوم بعد فترة قصيرة ملاقاش ميرا جنبه قلق لأنها إتأخرت ولع النور ونزل لتحت دخل المطبخ وقع قلبه وهو شايفها غرقانه في دمها جري ناحيتها حط رأسها على رجله أسد بخوف : ميرا فتحي عينيك ماتخوفينيش عليكي ميراااااااا لما ملاقاش منها رد شالها وجري بيها لبرا لاقى العيلة كلها في وشه زين : في إيه ياأسد ميرا…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 28

    أسد : إيه اللي جابك إطلعي برا .. مروة : إيه أنا موحشتكش ولابقيت بتحب البنت دي أنا اشتقتلك وجيت علشان أشوفك .. منة : بنتي حبيبتي وحشتيني .. حميد بعصبية : أنا قلتلك مترجعيش هنا ثانية .. مروة : بابا إنت معايا ولا معاه أنا بنتك ودا بيتي .. حميد : بعد عملتك الوسخه اللي عملتيها إنتي مابقيتيش بنتي…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل27

    أسد : إنتوا بتقولوا إيه مشلول إزاي .. ميرا : أسد اهدى دا وضع مؤقت مع العلاج هترجع تمشي من ثاني .. أسد بغضب : مشلول إزاي يعني أنا بقيت عاجز مش هقدر أمشي .. ميرا : أسد مع العلاج هتبقى كويس بص أنا معاك .. أسد زق ميرا بغضب لدرجة إنها وقعت على الأرض بدأ يكسر أي حاجة جنبه…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 26

    رواية نبضات قلب الاسد الفصل 26 غزال : مااااالك خذ بالك مالك وقف عايز يستوعب إيه اللي بيحصل غزال سحبت مسدسها من ورى ظهرها بسرعه وضربت رصاصه شقت هدوء المكان مالك لسه مش فاهم حاجة بص وراه شاف واحد من الرجاله سايح في دم٠ه غزال جريت ناحيته مسكته من هدومه بقوة و غضب غزال : مين اللي طلب منك تعمل…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل25

    فتحت عينيها جت علشان تقوم حست بألم في رأسها بصت للمكان تتفحصه كان عبارة عن أوضة صغيره كلها تراب وحشرات وهي نايمه على سرير صغير قامت بالراحة اتحركت ناحية الباب حاولت تفتحه و لكنه كان مقفول ضربته برجلها بغضب غزال : ياولاد الكلب أنا هعلمكم درس مش هتنسوه .. سمعت صوت حد جاي استخبت ورى الباب ولما اتفتح الباب بحركه…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات الاسد الفصل 24

    في أوض من الأوض كان الكل قاعد حواليها بقلق فتحت عينيها بتعب ليلى : غزال غزال .. زين : ليلى حبيبتي إنتي كويسه .. ليلى بدموع : غزال يازين هي اللي كانت على الباب لما فتحت .. زين : دي نيار ياليلى ماهياش غزال أختك يمكن شبهها .. نيار بدموع : أنا مش نيار أنا غزال .. ليلى : غزال…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات الاسد الفصل 23

    نيار : دي مرات أسد .. مالك بصدمه : إنتي قولتي إنها ماتت هي بتعمل إيه هنا .. نيار : أنا خبيتها هنا علشان احميها بعد ما قتلت الزعيم .. مالك : إنتي اللي قتلتي الزعيم و كمان مخبيه مرات أسد وسيباه بيعاني وهو مفكر إنها ميته .. نيار : أنا خبيتها من الزعيم و لما قتلته سيبتها هنا لحد…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات الاسد الفصل 22

    نيار : صهيب ماينفعش نتكلم على التلفون شويه و تلاقيني عندك علشان عايزه أكلملك في كام حاجه .. صهيب : تمام متتأخريش علشان أفهم ياسر أخوكي إزاي .. نيار : أول ما أوصل هفهمك على كل حاجه .. قفلت معاه خرجت ركبت عربيتها ********************** زين : أسد الزعيم م٠ات وهو اللي عمل معاك كدا .. أسد : في حد غيرنا…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات الاسد الفصل 21

    أسد خرج يجري من الشركه ركب عربيته ساقها بسرعه جنونيه حاسس إن روحه بتطلع حاسس بالعجز لو كان بإيده كان طار لعندها زين : على مهلك يا أسد إنت كدا هتعمل حادثة قبل ما توصلها .. أسد بخوف : أنا كنت حاسس إن في حاجة هتحصل ميرا في خطر .. زين : إن شاءالله هتكون كويسه ماتقلقش .. أسد بغضب…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات الاسد الفصل 20

    ليلى : بعد الجواز أنا هشتغل .. زين : شغل إيه ياليلى شيفاني قدامك كيس جوافه علشان أخلي مراتي تشتغل وأنا موجود ناقصك إيه علشان تشتغلي أنا حارمك من حاجة .. ليلى : عايزه أشتغل علشان يوسف أنا مش هخليه محتاج لحاجة .. زين : يوسف زي إبني ومش هخليه ناقصه حاجة ومش هتشتغلي وأي حاجة يوسف محتاجها أنا معاه…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات الاسد الفصل 19

    قصي برعب : لالا لا غزال ماتت .. غزال : غزال رجعت علشان تنتقم منك بسبب اللي عملته فيها زمان دمرت طفولتها وقهرتها .. قصي : سامحيني يا غزال أنا آسف أرجوكي .. غزال بغضب : آسف هترجعلي شرفي آسف هترجعلي أمي آسف هترجعلي طفولتي .. قصي : أنا غلطت وإنتي شايفه أنا بتعذب إزاي أنا آسف يا غزال ..…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 18

    نيار : أنا آسفه ياماما جميلة الشغل واخذني منكم .. جميلة : إتفضلي يابنتي مش هنتكلم من على الباب .. نيار : معايا ضيف ياماما إتفضل ياصهيب .. جميلة : تعالى يابني أهلاً بيك .. دخل صهيب وهو مبهور من جمال القصر وإن إزاي نيار يكون ليها قصر زي دا وهي بتشتغل مع المافيا جميلة : اقعد يابني .. نيار…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 15

    سبحان الله و بحمده سبحان الله عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ صهيب اتصدم لما نزل القناع كان آخر شخص ممكن يتوقعه صهيب : نيار إنتي عملتي كدا ليه .. نيار : مش وقته تعالى بسرعه مسكته من إيده وجريت لأوضتها وقفلت الباب صهيب بغضب : نيار إيه اللي بيحصل حرقتي المخزن ليه .. نيار : تعالى…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 14

    كانت ميرا مغمى عليها وليلى واخذ يوسف في حضنها وبتبكي وفي علبه محطوطه قدامهم أسد جري لعند ميرا اللي كانت واقعه على الأرض أسد بخوف : ميرا ميرا إفتحي عينيك .. ميرا فتحت عينيها وافتكرت اللي شافته إتعلقت برقبة أسد وحضنته بقوة ميرا بخوف : اس٠د في راس مق٠طوعه جوه العلبه بتاعت الجارد اللي كان اللي كان قدام أوضة المكتب…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 13

    الزعيم : عندك دليل إن أسد هو اللي عمل كدا .. قصي : إحنا بينا عداوه وهو عاوز ينتقم مني مافيش حد هيعمل كدا غيروا .. الزعيم : لما أسد يجي هنعرف كل حاجة ولو طلعت بتكذب عليا يبقى ياويلك .. قصي : أوامرك يازعيم دي آخر غلطه .. الزعيم : إحنا عايزين تاخذوا الشحنة دي لأن العملية الأولى فشلت…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى