روايات رومانسيه

romantic novels

  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 27

    البارت السابع والعشرين… كانت داليدا سارحه تهيم بايهم وكان هو يحثها علي ان تخرج ما في قلبها لتهم ان تهمس بما يريد كانو في حاله من الهيام وسيعترف كل للاخر ما بداخله لتنتفض فجاه حين سمعا خبطا عالباب ليشعر بغضب شديد لتتململ هيا ليهتف ماهتروحيش في حته اني ما صدجت هتجولي ليسمع الخبط لتدفعه وتقوم هاربه الي الحَمام ليحس بغضب…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 26

    البارت السادس والعشرين.. كانت داليدا قد ذهبت لتري ابنتها لتقف قليلا لتسمع صوت في الخارج وتسمع صوت ايهم.. لتهتف ايه ده هو ما راحش شغله ليه لتذهب لتشهق عندما وجدت فتاه ملتصقه بزوجها وتمسك يده وتسمعها تقول اتوحشتك يا ود عمي.. لتحس بغليان في قلبها وانها ستهجم علي زوجها تقتله ولكنها تجلدت فدليدا قويه الشخصيه لتذهب وتبتسم وتلتصق بزوجها وتهتف…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 25

    البارت الخامس والعشرون.. في الصباح استيقظ ليجدها في احضانه جميله حالمه ليهتف.. دا صباح ما لوش وصف.. جمر منور يا ناس.. دوس يا طور ياللي مابتعرفش بجره دي تتهمل لعجلها اكده.. بس لاه خلاص.. هعرفك مين هو ايهم.. ليبدا في تقبيلها بحنان لتتململ بهدوء لتفتح عينيها لتبتسم اليه بحب ليمرر اصابعه علي شفتيها ورقبتها لتقترب منه وتحتضنه بحب ليشدها اليه…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 24

    البارت الرابع و العشرين.. كان ايهم يقف يفكر كيف سيكون وضعه اذا تركها تذهب ليحس بجسده يغلي من الداخل واحس ان الفكره في حد ذاتها قتلته ليهب ويهتف.. لاه تسافر فين عاد وتهملني دانا جتتي بتحرجني.. طب ايه ده عشج والا ايه في ايامي الغابره مش واعي ولا عارف اني اعشج ايهم مالوش في الحجات دي.. ولا ليا في العشج…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 23

    البارت الثالث و العشرين.. ما ان وصلت الصوره الي فريده حتي اقتربت من داليدا بخبث.. اوريكي حاجه حلوه يا خيتي.. لتقطب داليدا حاجه ايه دي.. لتهتف فريده تعالي يا دنيا يقطع الحب وسنينه.. لتقترب دنيا وتعطي داليدا الفون ليظهر صوره ايهم ليرجف قلبها.. كان هيئته تشع حبا مبتسما ويضع يده علي قلبه لتهمس داليدا بحب.. ادم وتتلمس الصوره بهيام فكان…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 22

    البارت الثاني و العشرين.. عند فاتن نجد غلها قد تفاقم لترفع تليفونها وتكلم احد حراس القصر وتطلبه ليقابلها لتذهب اليه في احد الاماكن علي اطراف البلد لتهتف.. ازيك يا جميل ليهتف.. بخير يا ست الناس.. لتهتف.. انا اختارتك انت مخصوص عشان تنفذلي طلبي يابن الناس ليهتف.. دانت تامري يا ست الناس.. ميفو السلطان لتقف وتخرج علبه كبيره من الدهب وترميها…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 21

    البارت الواحد والعشرون.. بدات مليحه كلامها لتقول.. اسمعي يا بتي.. خابره اللي فيه صعب وانت متلخبطه بس نعجلها اكده انت واحده عشجتي صعيدي وهو عشجك واتجوزتو وجبت احلي بت في الدنيا.. ودوجتي طعم العيله والونس يا بتي.. هينفع تعيشي لحالك تربي بتك.. انا بتكلم بالعجل ممكن تكوني مش محتاجه فلوس ولا حاجه بس محتاجه الونس يا بتي راجلك اللي حبتيه…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 20

    رواية عشقني في ماضيه الفصل 20 البارت العشرين احس ايهم بجسده يحترق وانفاسه ستشق صدره عندنا التصقت به وهمست بحب دومي وحشتني اوي يا قلبي.. فهيا تهمس باسم اخر وهيا في احضانه حتي لو كان هو ليحس بالجنون فهو قد عاش معها ماجعله يدرك انها ملكه وتخصه فكيف لها ان تكون لغيره كانت معضله لا يعرف كيف يحلها انثي عاشقه…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني فس ماضيه الفصل 19

    البارت التاسع عشر.. كانت دليدا قد وصلت من الخرف مداه فقد توهمت انها مع حبيبها الذي تعشقه وتحبه كانت تهمس له بعشقها وهو يحس ان جسده يتشنج من فرط وهول تلك المشاعر ليحس انه سينشل عندما شدته لكي تقبله ليحس بانفاسها يخرج منها النار كانت حرارتها عاليه حاول ان يبتعد ولكنها كانت تشده اليها ليهتف.. يا بنتي انت والعه بتعملي…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 18

    البارت الثامن عشر وقف ايهم منتظرا بلهفه الي ان خرج الاطباء ليقول.. المدام كويسه هيا نزفت بس كتير وضعيفه شويه عايزه راحه وغذا ومراعيه ويدها بس ما تنبلش وتخلي بالكو منيها انا خيطتها وبجت زينه هيا هتوجعها شويه اني نيمتها. ليهتف ايهم.. طب اجدر اخدها.. ليهتف الطبيب.. ايوه تجدر بس هملها اما تفوج الممرضه تاخد بالها منيها.. حرارتها بس عاليه…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 17

    البارت السابع عشر اقتحم ايهم الحجره ليبهت من منظر اخته فكانت تبكي بشده ومرتعبه ليصرخ.. هيا فين راحت فين.. ليجد فايز خلفه.. فيه ايه بتصرخ كده ليه ليقع وجهه علي زوجته المرتعبه ليقتحم الغرفه وياخذها في احضانه ويفك يدها َو فمها بلهفه ويهتف.. فيكي ايه مين عمل كده َانا اطلع روحه.. لتحتضن زوجها ليقترب ايهم البت الصغيره فين انطجي.. لتقول…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 16

    البارت السادس عشر.. اخذ ادهم دنيا بعد ان استكانت واغشي عليها وصعد بها للاعلي ليدخل بها احدي الغرف وزوجته مشتعله ورائه ليستدير ويهتف بقوه مرعبه.. رجلك ماتعتبش الاوضه فاهمه ويستدير لتشتعل اكثر وتستدير غاضبه ليغلق الباب وياخذ دنيا الي الفراش ويريحها بهدوء ليظل يقف بجوارها يتاملها كانت رقيقه جميله احس بقلبه ينبض بشده ليقترب ويجلس بجوارها كان يعلم انها ما…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 15

    البارت الخامس عشر.. كان ايهم يقف يتفرس في تلك الفرسه التي تقف جميله رائعه امامه وقلبه قد رجف بطريقه اذهلته وقف يتفرسها من شعرها لوجهها لشفتيها الرائعتين لجسدها الهالك كان لا يعلم ماذا حدث له فهي فتنه امامه رغم جموده وصلفه وغروره وعدم تاثره لجمود قلبه لينصعق عندما وجدها قد ادمعت وصرخت.. ادم حبيبي لتهجم عليه وتتعلق برقبته لينشل مما…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 14

    البارت الرابع عشر كانت داليدا تبحث في الدرج. كالمجنونه واحست انها تبحث عن روحها لتشهق اخيرا لتلمس يدها شيئا لامعا فضيا لتخطفه فورا.. لتنظر اليه وعيونها تسيل دمعا كان في يدها انسيل ايهم الذي كان معه في الحادثه ووضعته في الدرج من سنين وتناسته او انساها الله اياه ليمكث ايهم معها السنين ليشاء الله ان يحدث لها ما حدث.. التفتت…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 13

    البارت الثالث عشر. .القصه بعد كده من الخيال بعيده عن اهل العلم.و الطب .. كنا قد تركنا ايهم وهو ادم مسجي علي الفراش لا يعي اين هو مدرج بدماءه ليستفيق ايهم لينظر ما حوله ولا يعلم اين هو هنا راح ادم بلا رجعه راح الحبيب والزوج والاب وعاد ايهَم ضرغام اسد عائله ضرغام عاد ايهم بعد ثلاث سنوات من الغيب…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 12

    البارت الثاني عشر… ما ان سمع والدها كلامها حتي انتفض ووقف واقترب ليهتف بتقولي ايه ادم عايز يتجوزك انت يا داليدا.. لتهتف ومالك اتفزعت كده يا بابا هو انا مانفعش اتجوز مالي.. ليهتف.. لا يا حبيبتي ماقلتش بس ادم وانت ازاي.. ادم يا بنتي انت عارفه ظروفه ازاي لا تعرفي اصله ولا فصله انت ازاي تقدري تأمني كده.. لتبتسم… لاني…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل 11

    البارت الحادي عشر .. كنا قد تركنا ايهم وهو ينظر لدليدا وقلبه سيخرج من مكانه ينتظرها ان تبوح ما بداخلها كان يتمني ان تبادله ما يحس به ليهتف بحرقه.. يابت جولي هموت اكده ماجادرش جلبي هيوجف.. لتبتسم وتنظر اليه بخبث وتقترب وتهمس له.. هجول يا دومي بس بقولك اما اسيبك شويه كده زي ماسيبتني الفتره اللي فاتت ماهو انا برضه…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل العاشر

    البارت العاشر استمر ايهم في انزوائه رغم عشقه الذي اصبح واضح وصريح كان يحترق لبعدها لياتي يوم اجازتها لتاتي تلك الفتاه ليلي لتمدهم بالمؤن ليتجمعا وما ان رات ليلي ايهم حتي اندفعت اليه فايهم ذو شخصيه رجوليه طاغيه تشد من حوله لتقترب منه وبدات في التعرف عليه وبدات في التباسط معه وبدات ضحكاتها تعلو وكانت داليدا تقف في الاعلي تنظر…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل التاسع

    البارت التاسع.. كان ايهم يقف الغيره تنهشه عندما عرف ان هناك من يريد داليدا ليهب مقهورا بلهفه ليهتف ايهم.. مين عماد يا دنيا. لتهتف… دكتور زميلها يا سيدي.. ليقطب جبينه لتنظر اليه بخبث.. بس ايه عينه عليها. ليهتف بقهر … بتجولي ايه انت. لتهتف… اه والله عايزها وعايز يتجوزها وهيا رافضه واتقدم ميت مره. ليهتف بلهفه…. ورافضه ليه. لتهتف.. بومه…

    أكمل القراءة »
  • رواية عشقني في ماضيه الفصل الثامن

    البارت الثامن… في بيت ضرغام بدءا الاستعداد لجواز فايز من فريده وقد حاول فايز ان يتكلم مع فريده و لكنها كانت ترفض بشده الا انها قبل كتب كتاب استدعت اخيها وطلبت فايز لتقف امامه تنظر اليه ببرود لتقول كتب الكتاب النهارده ياود عمي ادهم قال لك علي طلبته انت موافج عليه عشان ما فيش مشاكل تحصل بيننا يا ابن ناس.…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى