روايات رومانسيه

romantic novels

  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الثاني والعشرون

    قفل معاها وفكر يكلم مراته يقولها هيتاخر شويه بس رجع في كلامه وقرر انه يروح يسلم عليها ويمشي يرجع لحضن مراته راح خبط بابها وفتحتله ودخل وقفلت الباب بس اترسمت ابتسامه شريره ونيه بالشر جواها وحب للانتقام انه رماها في يوم من الايام. الصبح طلع وليلي نايمه في سريرها تليفونها بيرن صحيت لقت نفسها لوحدها مسكت التليفون بس لقت رقم…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول الفصل 21

    رواية حبيبي المجهول الفصل 21 ادهم وصل عند ليلى وخبط وهيا فتحتله واتفاجئت بيه اول ما شافته طبعا محدش عارف هما زعلانين او لا بس الكل شاكك انهم زعلانين كلهم اتفاجؤا بيه وخصوصا ليلى دخل سلم عليهم عادي زي اي مره بيجي فيها البيت عم فتحي: لا يا ادهم انا زعلان منك ادهم افتكر انه هيلومه على انه محافظش على…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل العشرون

    طول الطريق ليلى بتحاول تتكلم وادهم بيسكتها واخيرا وصلوا البيت وطلعوا اوضتهم واول ما دخلوا وقفلوا الباب ادهم بص لليلي وقالها جمله واحده ادهم: اول ما النهار يطلع مش عايزك في البيت فاهمه؟ عايزك بره البيت وبره حياتي؟ قال جملته وخرج وما رجعش غير الصبح ليلى الليل كله تعيط لمت هدومها وحاجتها وسابت اي حاجه هو جبهالها غاليه دهب مجوهرات…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل التاسع عشر

    ادهم رجع كانت ليلى طلعت بس ملحقتش تغير اول ما شافها هدومها طينه وحتي وشها فيه طينه يدوب هتتكلم ادهم: مش عايز اسمع سابها ودخل غير هدومه وخرج يسهر بره هيا عرفت من على ان عنده عشا بره شغل كل يوم ريهام بتخترع شغله شكل لليلي بحيث تشغلها بيها طول النهار وادهم يرجع اخر النهار يلاقي مراته مش مستعده نهائي…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الثامن عشر

    ادهم اخد ليلى وسافر بيها وقضوا احلي شهر عسل في الدنيا سافر بيها بره مصر فسحها في كل مكان سبق وراحه وعجبه وحب يشوفه بعيون حبيبته ليلى كانت مبهوره بكل حاجه بتشوفها وحست ان الحياه اجمل من انها تكون حقيقه عايشه زي اجمل حلم ممكن تتخيله فسح لعب حب رومانسية ضحك كل شيئ ممكن اي واحده تتمناه ادهم كمان عرف…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل السابع عشر

    ليلى بتفوق اهوه ولسه بتنادي على ادهم ادهم صحي على صوتها ادهم: ليلى حبيبتي انا جنبك اهوه انا اسف اني مشيت كنت غلطان بس اوعدك مش هسيبك تاني بس انتي قومي وارجعيلي ليلى بصتله وهيا ساكته وهو بيسال نفسه اذا كانت عرفاه ولا زي امبارح هتقوم تصرخ ليلى: انت هتجيبلي ادهم؟ ادهم: ليلى انا ادهم ليلى: لو تعرف مكانه خدني…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل السادس عشر

    ادهم لف وشه ومشي ودمعه فرت غصب عنه مسحها بسرعه قبل ما يعترف هو بيها مرضيش يبص وراه لانه لو بصلها هيرجع مشي وهو ماشي سمع حد بينادي عليه يا استاذ انت يا استاذ كابتن ادهم بص لظابط الامن ادهم: افندم الظابط: الانسه اللي كانت معاك ادهم بص ناحيتها ويدوب هيقول مالها لاقاها واقعه في الارض والناس بدؤا يتلموا عليها…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الخامس عشر

    على روح بسرعه على بيته كان هدوء مسيطر على البيت طلع جري لاوضه ادهم واتفاجئ من اللي شافه علي: انت فاكر نفسك بتعمل ايه؟ ادهم: بصلح غلط عملته علي: وايه هو الغلط ده؟ ادهم: اني رجعت مصر ماكنش المفروض ارجع مصر اصلا علي: طيب وليلي رايها ايه؟ ادهم: سيبتها خلاص اتصدم على من قرار ادهم وحس بوجع جامد في قلبه…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الرابع عشر

    خالد: ليلى اتقبض عليها ادهم: ايه؟ اتقبض عليها؟ انت بتهزر صح؟ خالد: اه بهزر وجاي اتخانق معاك هزار واقولك حل عنا هزار ادهم: اتقبض عليها ازاي يعني وليه؟ خالد: انت بتسالني انا؟ ما تروح تسال جدك ادهم كان هيتجنن ا ول ما سمع اسم جده وبص لابوه علي: اكيد ده سوء تفاهم خرجوا كلهم وراحو للقسم اللي ليلى موجودة فيه…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الثالث عشر

    ادهم: تاني مره ابقي فكر مليون مره قبل ما تلعب معايا لان انا غير بعد اذنك. ويدوب هيمشي اتفاجئ باللي قدامه مش هو بس كلهم اتفاجؤا اتفاجئ بليلي واقفه قصاده في منتهي الشياكه والجمال واول ما شافته ليلى: وحشتني قلت الحقك قبل ما تفطر نفطر مع بعض ولا ايه؟ اصلا وانت بتكلمني كنت في الطريق لهنا ادهم مش مستوعب وقفتها…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الثاني عشر

    ادهم دخل من بره مبسوط واول ما دخل لقي حد في انتظاره ( اخيرا شرفت انا في انتظارك من بدري سمعت اشاعه كده جننتني وقولت اجي اطمن منك انها غلط) ادهم بص لامه واتنهد ( ايه مش هتسلم عليا ولا ايه) ادهم: اهلا بالخطاب الكبير! عاش من شافك مش بتقولوها كده برضه؟! سليم: لا اتقدمت كتير وبقيت بتتكلم عربي كويس…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الحادي عشر

    الكل اتفاجئ ان ريهام نازله تقابلهم ورحبت بيهم جامد جدا على مستغرب جدا لانه عارف ان مراته مش بتتنازل بسهوله او تستسلم ليلى واهلها وجيرانها دخلو القصر الطويل العريض الفخم جدا وانبهروا بكل حاجه وكل شويه يغمزوا لليلي يا بختها الكل فرحان ومبسوط الا ليلى خوف مبهم ماليها ومالوش سبب اخيراً ادهم نزل يقابل ضيوفه وسلم على الكل لقاهم بيكلموه…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل العاشر

    ادهم لقي نفسه بيقرب منها عايز يوصل لحاجه سبق واتمنعت منه بس حب يجرب قرب وهو بيبصلها علشان يقري رد فعلها كل امنيته انه يطبع اسمه على شفايفها وبس ويدوب شفايفه هتلمسها هو ايه اللي بيحصل هنا ده؟ ليلى بعدت ووقفت تبص للي دخلت دي وبتبصلها من فوق لتحت ادهم: اتفضلي يا ماما وتعالي اعرفك بليلي ريهام: وتطلع مين ليلى…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل التاسع

    مشي ادهم وحس ان حياته واحلامه كلها بتتهد فوق راسه وهو بيتدفن تحتها مش عارف يروح فين او يعمل ايه؟ مفيش في باله غير مكان واحد ممكن يروحه وفعلا راح ودق الباب واتفتحله كنت عارف انك هترجع بالمنظر ده ادخل دخل والباب اتقفل حسين: عرفت الحقيقه صح؟ ادهم: مش عايز اسمع حاجه دلوقتي حسين: طيب تعال ارتاح شويه وبعدين نتكلم…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الثامن

    ادهم قرر انه يقول لليلي الحقيقة ادهم: ليلى انا ابقي! يعني انا مش مجرد — انا اصلا ليلى: انا ابقي انا مش انا مجرد في ايه مالك!؟ ماتتكلم على طول ادهم: انا ابقي تليفونه رن وكان ابوه علي: انت فين؟ سيادتك ناسي ان في وفد المفروض تستقبله في المطار ولا ايه؟ ادهم: لا مش ناسي حاضر هكون في المطار وهستقبلهم…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل السابع

    ليلى واقفه مع امجد وهو مستني اجابتها انها تديله عنوانهم وبصت وراها لقت ادهم واقف ومراقب الموقف بصتله نظره طويله وبعدها بصت لامجد ساعتها عرفت انها عمرها ما هتقدر تكون مع اي حد غير ادهم وبس امجد: هاه عنوانكم ايه؟ ليلى: انا اسفه يا استاذ امجد بس انا في حد في حياتي فمش هقدر ادي لحضرتك العنوان امجد: امممم يا…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل السادس

    ادهم دخل لقي حد بينادي عليه ادهم ادهم استني بص لقي واحد مش عارفه بس فاكر انه شافه قبل كده ادهم: افندم الراجل: انت مش فاكرني؟ انا صاحب المطعم اللي جنبكم ده فاكر لما جيت انت وعم حسين تسألني على البنت اللي خبطتها العربيه ليلى اللي شغاله في محل الرياضة ده ادهم: اه اه افتكرت افندم خير؟ الراجل: معلش لو…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الخامس

    ليلى نزلت وجريت وهيا بتعيط هو للحظه فكر ينزل وراها ويقولها تستني ويقولها انه بيحبها وانه ميقدرش يعيش من غيرها بس لأ هو شايف انها غلط وان الحب يديله حقوق اكتر من كده وان الجواز مش شرط ابدا راح لاصحابه وسهر معاهم وشرب وسكر وراجع البيت يطوح يمين وشمال ليلى روحت وفضلت تعيط طول الليل ومهما اصحابها قالوا الي انها…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل الرابع

    ادهم بيبصلها وسؤال جواه بيلح يخرج بس مش عارف يقوله ازاي؟ هيقوله من غير تزويق ادهم: ليلى! ليلى: هاه ادهم: تتجوزيني؟ ليلى مش مستوعبه سؤاله او مش متاكده من اللي سمعته ادهم: على فكره انا مستني اجابه لسؤالي ليلى: وعلي فكره المواضيع دي مفيهاش هزار فلو سمحت يا ادهم متهزرش ادهم: هزار؟ هزار ايه؟ على فكره انا جد جداانا عايز…

    أكمل القراءة »
  • رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل 3

    رواية حبيبي المجهول للكاتبة الشيماء محمد الفصل 3 : ليلى في شغلها دلوقتي بس كان واضح انها تعبانه ومش قادره تمشي على رجلها ادهم مش عارف يدخلها ولا هيعمل مشاكل ومش عارف مين الشخص اللي وصلها بس مفترض انه خالد اخوها واقف عينه على الشباك اللي هيا ديما بتشاور منه بس مفيش حد اخيرا طلع شغله علشان اجتماع مهم وقاعد…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى