روايات رومانسيه
romantic novels
-
رواية مر العمر الحلقه الخامسه
الحلقه الخامسه :::بقي انت بتهرب كل يوم مننا هنا؟؟؟؟::::: ادهم وليلي بعدوا عن بعض وليلي خافت جدا لون عنيها قلب لاخضر فاتح وادهم لاحظ ده ادهم: ما تخافيش ده احمد صاحبي ما تقلقيش منه ادهم: احمد ازيك تعال اعرفك احمد: ما انا عارفها ولا نسيت؟؟ ادهم: لا منسيتش ..ليلي ده احمد اقرب صاحب ليا وبستأمنه علي حياتي نفسها فاهمه؟ ليلي…
أكمل القراءة » -
رواية مر العمر الحلقه الرابعه
الحلقه الرابعه بما انكم مهنتوش عليا وعلشان خاطر اللي بيتفاعلو الحلقه اهي الحلقه الرابعه وتاني يوم تدريب رأفت كان مستنيهم كالعاده الساعه 6 صباحا بس المره دي كان في حاجه غريبه والكل استغرب لما شافها رأفت: مستغربين كده ليه؟ايوه دول بنات ..اول مره تشوفوا بنات؟كل بنت هتنضم لفريق الكل اعترض علي وجود البنات رأفت: سكوت..مش من حق اي حد يعترض…
أكمل القراءة » -
رواية مر العمر الحلقه الثالثه
رواية مر العمر الحلقه الثالثه وقفنا الحلقه اللي فاتت لما احمد: ممكن تتفضلي تقعدي معانا نتعرف مثلا؟ ليلي: افندم نتعرف؟ بعد اذنك سابته ليلي ومشيت بعد نظره حس انها ممكن تولع فيه ورجع لادهم اللي كان بيراقب من بعيد وهو مبسوط جدا فكر ادهم( يعني مش بتكلمي اي حد وخلاص وبعدين معاكي بقي) دخلو النادي وطلبوا الجرسون واحمد هيولع احمد:…
أكمل القراءة » -
رواية مر العمر الحلقه الثانيه
الحلقه الثانيه ادهم اقنع نفسه انه مش قادر ينام من الالم وان عنين البنت مالهاش علاقه نهائي .عدي اول يوم بالعافيه وتاني يوم قضي اليوم كله في السرير واخيرا وفي وقت الظهر حاول ينام شويه وهو بيحاول يشيل صوره البنت من دماغه وقرر انه لازم اول ما يصحي يروح لها ويتكلم معاها راح النادي وفضل يدور عليها لحد ما شافها…
أكمل القراءة » -
رواية مر العمر الحلقه الاولي
مر العمر الحلقه الاولي اغلق شنطة السفر واستعد للعوده الي ارض الوطن بعد غياب سنين طويله تحديدا خمس سنوات غياب. اتجه الي المطار وانتهي من جميع الاجراءات واخيرا استقر في طائرته المتجهه الي القاهره ….اغمض عينيه فهاجمته الذكريات كالعاده ..ذكريات تمني ان يهرب منها ولو لمره واحده ..ذكريات تمني ان ينسي ولو جزء منها ..ذكريات اليمه..ذكريات جميله .. ذكريات جعلته…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 42 و الاخيره
ملكتني فاكتملت #بقلم_ولاءيحيي البارت الأخير الجزء الأول وقفت حياه قليلا تستوعب ظهوره المفاجئ امامها فهي كانت فقدت آملها في ان يعود.. وما ان اختفى من امامها لبضعة ثواني هربت من الغرفة لتستعيد أنفاسها وترتب مشاعرها….. فهي تشعر بالكثير من المشاعر المتناقضة….. هي سعيدة بعودته…لقد اشتاقت إليه… ولكنها تسال حالها الكثير من الأسئلة هل هو عاد من أجلها ام عاد لحضور…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه41
ملكتني فاكتملت #بقلم_ولاءيحيي سقطت اميره ارضا بين يدي اليف صرخ الجميع وجروا اليها…. اقتربت منها حياه تنظر حياه الى أليف : لازم تروح المستشفى المياه اللي حوالين الجنين نزلت اليف بخوف: بس دي لسه في الثامن حياة مطمئنه: متقلقش ان شاء الله هتبقى بخير… يلا نلحقها بس على المستشفى.. وانا هاكلم دكتور النسا يجهز العمليات على ما نوصل المستشفى ..…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 40
ملكتني فأكتملت #بقلم_ولاءيحيي دخل ريان الى غرفته ورمي جسده على الفراش فلقد اتفق الجميع عليه… وهو قد فقد قدرته و يريد ان يراها او يسمع صوتها… كان غاضبا من حبيبته العنيدة التي تعلم كيف تنتقم منه… وظل يفكر ويفكر بمن يستطيع الاتصال ويعرف اخبارها فهو يعلم أن لا احد من اخواته او ابناء عمته سيخبره شيئا… الا شخص واحد فقط…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 39
ملكتني فأكتملت #بقلم_ولاءيحيي عادت حياه الى المستشفى….و ذهبت الى غرفه العناية المركزة وجلست بجوار جدها حياه بدموع: مشي يا جدي….ريان مشي و سابنا… انا عارفه هو بيعمل ايه…وحاسس بايه.. هو فاكر انه لما هيبعد هيحمينا … غبي ما يعرفش ان قوتنا في لمتنا. فاكر انه هيعرف يحارب وهو بعيد عننا… وهيقدر يواجههم لوحده….. بس عمره ما هيعرف طول ما هو…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 38
ملكتني فأكتملت #بقلم_ولاءيحيي وبعد تلات ساعات كان ريان يخرج من باب المستشفى.. وركب السيارة بجوار كنان وكان حازم بالخلف ريان غاضب :اطلع بسرعه كنان :طيب مش هترد عليها.. دي بتجري وراك صرخ ريان بغضب :بقولك اطلع ذهب كنان بالسيارة مسرعا.. ونظر ريان على المرآة بجواره.. وراها وهي تجري خلفه حياه بصريخ :ررررريان… ريان استنى.. ريان ظلت السيارة تبتعد… وقفت حياه…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 37
ملكتني فأكتملت #بقلم_ولاءيحيي في المزرعة أليف : انا مش عارف والله انت مستعجل ليه على قومتك من السرير ما تصبر لحد ما تبقى كويس حازم بتعب : يا ابني افهم ريان خرج النهارده واكيد هيجي يطمن عليا أليف : طيب وايه المشكلة ما يطمن عليك وانت نايم في السرير هو عشان يطمن لازم تقوم وانت تعبان كده حازم بتعب :…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 36
ملكتني فأكتملت #بقلم_ولاءيحيي دخل رجال الشرطة.. وذهب ايهاب إلى مكان ما دخل ريان وحياه ووقف يستمع إلى أصواتهم…كان ريان يقبل حياه ويضمها إليه بشوق كبير ريان بلهفه وحب : وحشتيني اوي حياه وحشتيني قوي حياه بصوت ناعم رقيق :وحشتني يا عمري كنت هاتجنن من غيرك عندما شعر ريان بالرغبة في صوتها اشتعلت نيرانها أكثر وكاد أن يذهب بها إلى عالمهم…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 35
ملكتني فأكتملت البارت الخامس والثلاثون دخلوا رجال الشرطة.. وذهب ايهاب إلى مكان ما دخل ريان وحياه ووقف يستمع إلى أصواتهم…كان ريان يقبل حياه ويضمها إليه بشوق كبير ريان بلهفه وحب : وحشتيني اوي حياه وحشتيني قوي حياه بصوة ناعم رقيق :وحشتيني يا عمري كنت هتجنن من غيرك عندما شعر ريان بالرغبة في صوتها اشتعلت نيرانها أكثر وكاد أن يذهب بها…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 34
ملكتني فأكتملت #بقلم_ولاءيحيي البارت الرابع والثلاثون دخل كمال وحياه إلى المشرحة وما أن دخلوا.. اشتموا رائحه قويه منبعثة من الجثة الموضعه علي طاوله.. فمن ادخلها لم يتحمل الرائحة.. ولم يستطع أن يضل حتى يضع الجثة داخل احدي الثلاجات فتركها على الطاولة وخارج مسرعا ظل كمال وحياه يسعلون ويشعرون بالغثيان فاسرع كمال باحضر غطاء للوجه له هو وحياه واحضر فرمالين و…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 33
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 33 #بقلم_ولاءيحيي البارت الثالث والثلاثون رضوان بغضب : وفريد فين… وازي هرب من البيت وضرب انس مراد : انس لما حكي ل دنيا الا حصل ….هي شكت انهم يكونوا حطه ليه مخدرات.. فاخدته يعمل تحليل علشان تتأكد ولما طلعت نتيجة التحليل كانت دنيا تستمع إلى مراد وهو يخبر جده ما حدث… فنظرت إلى انس بدموع و…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 32
#بقلم_ولاءيحيي البارت الثاني والثلاثون يوسف بابتسامه : رجعنا ليكم .. رغم كل المحاولات أن احنا ما نظهرش والا الحلقة تذاع… طلع أمر اعتقال ليا انا وحاتم الأنصاري صديقي ومنتج القناة.. بس قدرنا نهرب.. ايوه هربنا وبقينا مطلوبين من العدالة.. والسبب ان احنا قررنا نكشف الحقيقة.. طبعا في تشويش على القناة بس احنا مش نستسلم ونذيع من اكتر موقع واكتر من…
أكمل القراءة » رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 31
#بقلم_ولاءيحيي البارت الواحد والثلاثون كانت حياة وقفه أمام غرفة وكيل النيابة بقلق ويقف بجوارها إبراهيم وحسين ويجلس رضوان على مقعد. كان الجميع يشعرون بحزن بعد أن أخبارهم كامل المحامي بتعنت وكيل النيابة الذي أمر بحبس ريان رغم تقديمهم أوراق تثب براءته……ولكنه لم يهتم به بعد دقائق فتح باب الغرفة وخرج ريان وهو يوضع القيد الحديدي في يديه.. ما إن راه…
أكمل القراءة »-
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه30
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه30 #بقلم_ولاءيحيي البارت الثلاثون امسك شمندي سلوي التي كانت تصرخ بغضب وتحاول منعهم من الكشف على ابنتها.. ولكنها لم تستطع واخرجها بالقوة خارج الغرفة واغلقت نجوى الباب واقتربت ام جميل من شوق التي كانت تصرخ برعب وقفت سلوي بخارج بجوار الغفير شمندي تشعر برعب.. وظلت تتحرك امام باب الغرفة ذهاب واياب و تلفت حاولها ترى أن كانت…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 29
#بقلم_ولاءيحيي البارت التاسع والعشرين نذهب إلى ما يحدث في نفس التوقيت في أماكن مختلفة من روايتنا ونبدأ (من المشفى في قنا ) في المشفى كان وائل يجلس في مكتبة.. فدق الباب وائل :ادخل (يفتح الباب ويدخل منه.. فينظر وائل إليه بصدمه.. ويقوم بابتسامه ) مش معقول أليف صادق في قنا.. أليف بابتسامه :قولت بما انك ندل وما بتسأل.. أسأل انا…
أكمل القراءة » -
رواية ملكتني فاكتملت الحلقه 28
#بقلم_ولاءيحيي البارت الثامن والعشرين نعود بالوقت ونذهب إلى القاهرة لجناح العرائس الخاص بريان وحياة فتح باب الحمام وخرج ريان وهو يرتدي الرداء الخاص بالاستحمام ريان بابتسامه : انا خارج بس والله لو اتأخرتي لدخل تاني ومش هخرجك النهاردة تدفعه حياة بخجل وابتسامة : اخرج بقى يا رخم… خليني اخد شور… الطيارة هتفتنا ينظر لها ريان بابتسامه : يارب تفوت… حياة…
أكمل القراءة »