روايات رومانسيه

romantic novels

  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 18

    نيار : أنا آسفه ياماما جميلة الشغل واخذني منكم .. جميلة : إتفضلي يابنتي مش هنتكلم من على الباب .. نيار : معايا ضيف ياماما إتفضل ياصهيب .. جميلة : تعالى يابني أهلاً بيك .. دخل صهيب وهو مبهور من جمال القصر وإن إزاي نيار يكون ليها قصر زي دا وهي بتشتغل مع المافيا جميلة : اقعد يابني .. نيار…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 15

    سبحان الله و بحمده سبحان الله عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ صهيب اتصدم لما نزل القناع كان آخر شخص ممكن يتوقعه صهيب : نيار إنتي عملتي كدا ليه .. نيار : مش وقته تعالى بسرعه مسكته من إيده وجريت لأوضتها وقفلت الباب صهيب بغضب : نيار إيه اللي بيحصل حرقتي المخزن ليه .. نيار : تعالى…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 14

    كانت ميرا مغمى عليها وليلى واخذ يوسف في حضنها وبتبكي وفي علبه محطوطه قدامهم أسد جري لعند ميرا اللي كانت واقعه على الأرض أسد بخوف : ميرا ميرا إفتحي عينيك .. ميرا فتحت عينيها وافتكرت اللي شافته إتعلقت برقبة أسد وحضنته بقوة ميرا بخوف : اس٠د في راس مق٠طوعه جوه العلبه بتاعت الجارد اللي كان اللي كان قدام أوضة المكتب…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 13

    الزعيم : عندك دليل إن أسد هو اللي عمل كدا .. قصي : إحنا بينا عداوه وهو عاوز ينتقم مني مافيش حد هيعمل كدا غيروا .. الزعيم : لما أسد يجي هنعرف كل حاجة ولو طلعت بتكذب عليا يبقى ياويلك .. قصي : أوامرك يازعيم دي آخر غلطه .. الزعيم : إحنا عايزين تاخذوا الشحنة دي لأن العملية الأولى فشلت…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 12

    نيار بجديه : إيه اللي بيحصل هنا إيه الأصوات دي .. الحارس : أسر يا هانم لاقوه ميت في أوضته وكلنا بندور على صهيب .. نيار : مين اللي قال إن صهيب هو اللي قتله .. الحارس : يا هانم هو اللي ضربه بالرصاص .. نيار : روح على شغلك أنا هحل المشكله دي .. دخلت بسرعه عند صهيب نيار…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 11

    ميرا : أنا مش موافقه ياأسد أنا مستحيل اتجوز واحد زيك .. أسد : زي إزاي أنا ألف واحده تتمنى بس نظره مني .. ميرا : وأنا مش من الألف دول مفهوم .. أسد بعصبية : إطلعي أوضتك مش عايزك تخرجي منها .. ميرا : أنا همشي من هنا غصب عنك .. أسد : وريني إزاي هتمشي يابنت الشرقاوي ..…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل 10

    بسم الله الرحمن الرحيمالحمد لله و بحمده سبحان اللهالفصل 10قصي بغضب : في إيه حصل إيه هو اليوم باين من أوله ..الجارد : يابيه شحنة الأسلحة اللي رايحه للزعيم تمت مهاجمتها ..قصي : وهي فين دلوقتي وصلت ماقدرتوش تحموها ..الجارد بص للأرض : للأسف يا بيه اخذوها لاقينا رجالتنا هناك كلهم متصابين ..قصي بدأ يكسر كل حاجة قدامه طلع مسدسه…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل التاسع

    رواية_نبضات_قلب_الاسد_/بقلم_حليمة_عداديالفصل 9أسد بص بصدمه لميرا اللي شايله أمه على ظهرها ونازله بيها السلم بتعبأسد بغضب : إنتي يازفته إنتي عايزه تقتليها .. جري ناحيتها شال أمه ونزل بيهاميرا : بص خليها تقعد هنا تشم شوية هواء نظيف ..أسد قرب منها وعينيه كانت بتطلع شرار والغضب باين عليهميرا : و الله أنا ماعملتش حاجة إنت مش راضي تجيبلها كرسي متحرك علشان…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل الثامن

    رواية_نبضات_قلب_الاسد/بقلم_حليمة_عداديالفصل 8صهيب بصدمة : عايزه تقت٠لني يانيار أنا بفكر في مصلحتك ..نيار : انا ماطلبتش منك تفكر في مصلحتي لأني عارفها كويس ولو حاولت ثاني إنك تخرب شغل بابا أول رصاصه هتكون مني أنا ..صهيب : نيار ماتعنديش معايا أنا خايف عليكي سيبي المكان دا ..نيار : بص أنا خلقي ضيق أمشي من قدامي علشان ماتندمش ..صهيب : مش همشي…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل السابع

    رواية_نبضات_قلب_الاسد_/بقلم_حليمة_عداديالفصل 7زين بصدمه : إيه أومال هو إبن مين ..ليلى : يوسف إبن أختي وقصي عمره ما كان أبوه ..زين : أنا مش فاهم حاجة إزاي إبن أختك وهو معاكي ..ليلى : اللي هقولوا دلوقتي مش لازم يتقال قدام يوسف ..زين : تنام هخليه يروح أوضة تانيه لكن بتمنى إنك متكذبيش عليا .ليلى : وهكذب عليك ليه ..زين : تعالى…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل السادس

    رواية_نبضات_قلب_الاسد_/بقلم_حليمة_عداديالفصل 6لف ببطئ وهو رافع ايديه شاف نيار مصوبه المسدس ناحيتهنيار بغضب كان باين في عينيها بتخونى من أول مهمه ليك ..صهيب : إنتي مش مكسوفه من نفسك إنتي بنت زيك زيهم ليه تحرميهم من اهاليهم وكمان عايزه تبيعيهم أعمالكم قذره ..نيار : لا مش مكسوفه دا شغلنا ويلا أمشي قدامي علشان لازم تتعاقب اشكر ربنا إن الزعيم مش موجود…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل الخامس

    رواية_نبضات_قلب_الاسد_/بقلم_حليمة_عداديالفصل 5أسد أول ما شاف كل حاجة في أوضته على الأرض وميرا لابسه بجامه من بتوعه ونايمه براحه على سريرهأسد قرب منها وهو في قمة غضبهأسد : إنتي يابت قومي اه يا رب على البلاوي دي إنتي يازفته ..ميرا قامت مفزوعه : حراااامي حراااااامي حد يساعدني ..أسد قرب منها بسرعه وحط إيده على بوءهاأسد : حرامي مين إسكتي فضحتيني مين…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبات قلب الاسد الفصل الرابع

    رواية_نبضات_قلب_الاسد/بقلم_حليمة_عداديالفصل 4في نص الليل فاق صهيب مفزوع لما حد سكب عليه ميهصهيب بغضب حارق : مسكها من ايدها إنتي إزاي تعملي كدا مش شيفاني نايم ..نيار : المكان هنا مش للنوم مفهوم عندك تدريب دلوقتي ..صهيب : تدريب في الوقت دا في نص الليل ..نيار : أنا شايفه إن جسمك مش محتاج تدريب كتير واضح إنك رياضي ..صهيب بخبث قرب…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل الثالث

    الفصل 3فتحت ميرا عينيها ببطئ واتصدمت لما شافت الولد الصغير مرمي على الأرض بيعيط وأسد رابط أم الولد وبيحلق شعرها وهي بتصرخمروة : أرجوك ياأسد سامحني أبوس إيدك ..ميرا : إنت فاكر نفسك راجل وإنت بتفرد عضلاتك على نسوان فك ايديا علشان أسكت العيل الصغير دا هيموت ..قبل ما تكمل كلامها كان القلم نازل على وشها صرخت وبصت ناحيتهكان زي…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل الثاني

    رواية_نبضات_قلب_الاسد /بقلم_حليمة_عداديالفصل 2شهقت ميرا بصدمة من اللي شافته كان في ست مربوطه وظاهر عليها آثار التع٠ذيب وفي طفل رضيع بيعيط جنبها جريت ناحيته وشالته بين إيديها حاولت إنها تسكتهميرا : مين اللي عمل فيكي كدا استني شوية هحط الطفل في مكان آمن وأفكك ..المرأة بتعب : أرجوكي ساعديني وطلعيني من هنا دول عايزين يق٠٠تلوني ..ميرا : متخافيش أنا هطلعك من…

    أكمل القراءة »
  • رواية نبضات قلب الاسد الفصل الاول

    رواية نبضات قلب الاسد الفصل الاول ابطال الرواية عماد الشرقاوي : العم يبلغ من العمر 65 سنة رجل طماع و مخادع كل همه الفلوس ..مراد الشرقاوي : إبن عماد يبلغ من العمر 32 سنة نفس طبع أبوه ..ميرا محمد الشرق : بطلة الرواية تبلغ من العمر 18 سنة ذات جسد ممشوق وبشرة بيضاء ذات شعر حريري أسود تتميز بعيون ذات…

    أكمل القراءة »
  • رواية الشيطان وقع اسيرها الفصل 45 ( الخاتمة)

    الخاتمة الجزء الاول (عودة إليه )عودي الي فالحياة دونك جحيم لا يُطاق!!………….كانت ليان تحاول ان تفك الحصار عنها بإنفعال بينما تنظر الى موسى الذي يبتسم لها بسماجة ويقول :-فكرة حلوة اني اكتم بوقك يا ليان ..كده هعرف اتكلم معاكي براحتي ….اندلعت النيران في عينيها وهي تنظر إليه ليجثو فجأة على الأرض …تنهد وامسك كفيها بقوة وقال وعينيه تلمع :-انا عملت…

    أكمل القراءة »
  • رواية الشيطان وقع اسيرها الفصل 43 و 44

    الفصل الأخير الجزء الأول (حتى تحترق النجوم )للأبد؟-ماذا؟– ستظل تحبني للأبد؟– حتى تحترق النجوم وحتى تفنى العوالم، حتى تتصادم الكواكب وتذبل الشموس وينطفئ القمر، حتى أشيخ فتتآكل ذكرياتي، وحتى يعجز لساني عن لفظ اسمك، حتى ينبض قلبي للمرة الأخيرة، فقط عند ذلك ربما أتوقف، ربما.– احمد خالد توفيق..♡♡♡♡♡♡♡♡رنين جرس المنزل أوقفها عما بدأت بفعله ….فجأة رمت جواهر السـ كين والدموع…

    أكمل القراءة »
  • رواية الشيطان وقع اسيرها الفصل 41 و 42

    الفصل الواحد والأربعون(بداية النهاية)للألم نهاية بالتأكيد …في يوماً ما ستزين السعادة وجوهنا …يوماً ما سنضحك من قلوبنا وستضمد روحنا المنكسرة .)♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡في سيارة الأجرة …كانت الدموع تنساب من عيني عبير وهي تقول بإختناق :-يا حبيبتي يا حبيبتي اتصلت بيا كتير وانا كنت قافلة الموبايل …المسكينة كانت لوحدها …واحتاجتني وانا مكنتش موجودة …كان أمير ينظر إلى عبير وهو يشعر بالذنب …فهو من…

    أكمل القراءة »
  • رواية الشيطان وقع اسيرها الفصل 39 و 40

    الفصل التاسع والثلاثون (أحبيني لا تتركيني)دعيني اؤسس دولة عشقتكوني انت الملكة فيهاواصبح فيها انا اعظم العاشقيندعيني اقود إنقلابآ ..يوطد سلطة عينيك بين الشعوبدعيني اغير بالحب وجه الحضارةانت التراث الذي يشكل في باطنالارض .. منذ ألوف السنين.احبك …..كيف تريدين ان ابرهن ان حضوركفي الكون مثل حضور المياه..ومثل حضور الشجر.وانك زهرة دوار شمس-وبستان نخل.. واغنية ابحرت منوتر.دعيني اقولك بالصمت.حين تضيق العبارة عما…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى