رواية صغيرتي البريئة

  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الخامس والثلاثون 35 والاخير بقلم دعاء احمد

    باسل بسرعه فتح الباب ودخل لقى قمر واقفه بتعيط باسل :في اي؟ اهدي يا بت مالك؟ قمر بزعيق:انت بتخو”ني؟يا حيو”ان باسل مسكها من شعرها بغضب :بت اتعدلي و احترمي نفسك بدل ما اتهور عليكي… عشان شكلي دلعتك زياده عن اللزوم لدرجه انك مش محترماني لكن فوقي ان دلعتك في يوم فدا لحبي ليكي لكن هتتعو”جي قسما بالله هتشوفي وش عمرك…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم دعاء احمد

    باسل بيوجه المسد”س ناحيه كمال وبغضب أعمى :امضي احسنلك كمال بزعيق:مش همضي يا ابن المنصوري باسل :يبقى انت اللي اختارت و بيضر”به ر”صاصه في رجليه مروان وخالد بزعيق :عملت اي يا مجنون باسل بحده :التانيه هتكون في دماغك لو مامضتش وانا قت”يل الليله دي….. اصل مش هسيبك تد”مر كل اللي عملته بسهوله كدا كمال كان بيصر”خ من الألم باسل بخبث…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم دعاء احمد

    فلاش باك الشاب بخوف:هتكلم هتكلم مروان بابتسامه جانبيه :ااامم حلو دا… اتكلم الشاب:انا عزت كنت واحد من رجاله كمال منصور مروان بانتباه:كمال منصور؟؟!! اللي كان مترشح لمجلس الشعب عزت:ايوه هو… وهو نفسه اللي دفعلي فلوس عشان اق”تل البنت دي… وكمان انا و كم واحده اللي عملنا حر”يق المصانع التلاته و بطريقه تخليها تبان ماس كهربا مروان بتفكير:ودا بيعمل كدا ليه…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون 32

    رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون 32 قمر:نواره طب ليه؟؟؟ باسل بهدوء :عشان عمرها ما حبيتك يا قمر…. نواره كانت عايزه تمو”ت ابننا لولا ستر ربنا قمر:بس انا عمري ما إذ”يتها يا باسل….. يعلم ربنا اني حتى بالرغم اللي عملوه معايا عمري ما كر”هتها بقلم دعاء احمد باسل وهو يق”بل عينيها بابتسامه جانبيه :عشان حببتي  قلبها ابيض ومتعرفش تكر”ه قمر…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم دعاء احمد

    عدي يومين قمر هتمو”ت من قلقها على حبيبها…و هي متأكده ان هو حصله حاجه عند باسل كان فاق و بيحاول يفتكر اللي حصل…. مروان:حمدلله على سلامتك يا خويا كدا تقلقنا كلنا عليك يا أخي حرام عليك باسل بو”جع: هو اي اللي حصل مروان: استر يارب مالك يا باسل انت مش فاكر اللي حصل باسل : ايه اللي بتقوله دا اكيد…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثلاثون30 بقلم دعاء احمد

    في اوضه العمليات الدكتوره بصدمه :النبض بيقف جهاز انعاش القلب بسرعه بعد دقايق الدكتور :الحمد لله ليك عمر  الدكاتره كملوا شغلهم و بيحاولوا يطلعوا الر”صاص عند قمر قمر بقلق حقيقي:انتي بتكدبي صح…. باسل فيه حاجه؟ هو قالي انه هيخلص العزا ويجي انا عايزه اشوفه…. طب لو كويس ليه متكلمنيش…. انا متأكده انه مش كويس قلبي بيقولي كدا ساره:على فكره بقى…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم دعاء احمد

    مروان شاف الستا”ت خارجين من النيابه :وراهم…. العربيه بقيت تتحرك و في عربيه تانيه تبع نواره والمجهول بعد مده كلهم بعدوا عن النيابه مروان :اقطع طريقهم لسه العربيه بتاع مروان هتقطع عربيه الاجره اللي ستات ركبينها جيت عربيه المجهول ووقفتهم سيده:في اي يا باشا الجارد: هنوديكم مكان بعيد متخافوش مروان لنفسه:لو اخدوهم دلوقتي مش هنقدر نوصل لأى دليل على براءه…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم دعاء احمد

    باسل اتنهد بعمق وهو بيفتح باب اوضه قمر و بيدخل ببط وقلبه وجعه بصلها لقها نايمه وهي في عالم تاني وشها كله كد”مات و باين عليها الإرهاق…. قعد جانبها وفضل يبصلها باسل :قريب اوي صدقيني قريب اوي هنخرج من المحنه دي غمض عنيه وهو بيسند راسه على طرف السرير و بينام وهو ماسك ايديها كانه خايف انها  تهرب منه بعد…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دعاء احمد

    قمر بخوف :انتم عايزين مني ايه…. سيده بخبث:ولا حاجه يا مزه هنعلموكي الأدب بس قمر بخوف و بتحاوط بطنها بترجع لورا وهما بيقروا منها وبقوا يضر”بوها لكنها فقد الوعي بسرعه بسبب خوفها ومكنتش بتتنفس و بدأت تنز”ف بشده و النبض بيوقف الستا”ت كلهم خافوا و في واحد قامت بسرعه قعدت جانب قمر :يخربيتكم البت بتمو”ت سيده بخوف :احنا لسه عملنا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم دعاء احمد

    قمر بصرع و هستريه :اربع تيام لللللليييييهههه؟؟؟؟؟؟؟ انا مقت”لتهاش والله دا حراااااااااام…. باسل قول حاجه ارجوك انت مصدق الهبل دا…… باسل بانهيار لكن بيحاول يكون واقف صلب عشانها: قمر اوعدك و المره دي مش كلام انك هتخرجي من هنا….. حسين:ربنا  مبيقبلش بالظلم يا بنتي استهدي بالله وهو هيحلها صدقيني سُميه بدموع  :انا مش  هسيبها حرام عليكم دي بنتي قمر يا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم دعاء احمد

    باسل رجع البيت بعد وقت طويل وهو سايق العربيه وبيلف كأنه مش قادر يرجع وهو عارف ان حببته مش موجوده وصل لشقته واتنهد بحزن وهو بيبص لكل مكان وبيفتكر كل لحظه عشوها هنا واول مره لما عرف انها حامل……. قلبه كان بيدق بسرعه جدا لدرجه ان قلبه وجعه قاعد على إلانتريه وطلع موبيله وفضل يتفرج على الصور بتاعت قمر وخصوصا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم دعاء احمد

    باسل بزعيق :لللللليييييهههه انا وعدتك اني مش هاخده منك؟ وأننا هنربيه سوا قمر بدموع نزلت تلقائياً : انا بس… انت مش فاهم حاجة انا غلطانه اني مقولتلكش نيره حاولت تمو”ت ابننا….. كنت منفعله وقلت كدا غصب عني…… انت ليه مش حاسس باللي انا عايشه فيه….. انا مرضتش اقولك عشان مشغلكش وانت اصلا مشغول في تجديد المصانع بقلم. دعاء احمد الظابط:قمر…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث والعشرون 23

    رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث والعشرون 23 الظابط:مطلوب القبض على قمر متولي بتهمه قت”ل نيره رفعت باسل بصدمه:نيره!!! قمر بدوخه وبصله لباسل:انا مقت”لتهاش ووقعت على الأرض باسل :قمر قومي انا مصدقك ومتاكد انك لايمكن تعملي كدا شالها وطلع على اوضتهم الظابط:يا فندم دي مطلوب القبض عليها باسل بزعيق :مرراتي حامل بعد مده كان واقف في اوضته مع نيره كانت مرميه…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني و العشرون 22 بقلم دعاء أحمد

    باسل:حمل؟؟؟!!! الدكتوره:واضح ان حضرتك متعرفش المدام حامل ودا بدايه الحمل وطبعا هنبه على حضرتك تاني.. المدام جسمها ضعيف جدا ودا مينفعش ليها هي والبيبي لازم تتغدا كويس وتبعد عن أي ضغط عصبي لحد ما الحمل يثبت الف مبروك باسل بسرعه :طب قمر ليه مفقتش لحد دلوقتي بقلم. دعاء احمد الدكتوره:متقلقش دي حاجه عاديه لان اديتها منوم عشان ترتاحي وهتفضل كدا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم دعاء احمد

    قمر بغيظ:ممكن متقولش كده تاني لو سمحت…. باسل انا بخاف وبغير وبحب لكن لو سبتني هعيش لكن روحي هتكون معاك باسل :انا اسف يا قمر متزعليش مني اوعدك عمري ما هكسرك او اسيبك قمر:احنا رايحين فين بقى دا مش طريق البيت باسل :ما هو احنا مش هنروح البيت قمر بطريقه طفوليه:اومال هنروح فين؟ باسل بابتسامه :شقتي قمر ببراءه :ليه دا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل العشرون 20 بقلم دعاء احمد

    باسل:لا دا عشانا قمر:احنا ليه هنتجوز تاني باسل:لا هنطلق قمر بصدمه ودموع صادقه:نطلق انت بتهز مش كدا… ااه قول ان دا هراز باسل بجمود:وانا من أمتي بهزر يا قمر قمر بدموع:باسل لا ارجوك انت سامع نفسك بتقول ايه… فاهم معنى كلامك ايه… انا بحبك باسل فجأه وقف العربيه وضحك على شكلها وهو بيرفع النقاب باسل:صدقتي انك هبله… يعني من شويه…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل التاسع عشر 19 بقلم دعاء احمد

    قمر:مجتش ليه باسل:انا تحت انزلي ياله قمر :حاضر بتنزل قمر وبيكون باسل واقف تحت بيبفضل يبصلها وهو مبتسم شايف ملكه مش ملكه جمال لكن ملكه قلبه كان واقف لابس بدله سوداء شيك جدا وقميص ابيض قمر كان نفسها تجرى عليه وتحضنه وتقوله قد ايه وحشها لكن فضلت انها تسكت باسل  مسك ايديها وباسها قمر بتسحب ايديها بضيق لكن مبسوطه جدا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثامن عشر 18 بقلم دعاء احمد

    عند باسل قمر قاعده في البلكونه بدون النقاب وشعرها مفرود بتضحك بخفوت ونسمات الهواء رقيقه جدا باسل واقف ماسك الفوطه بينشف شعره شافها سرحانه ضحك بخفه وبسرعه كان وراها و لف الكرسي وانحني لمستواها قمر بتوتر:في اي؟ باسل بخبث:اي؟ قمر بتوتر من طريقته: في ايه بجد باسل بغمزه  :قومي خدي شاور ياله قمر بتوتر  :ح حاضر بتخرج بعد شويه وهي…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع عشر 17 بقلم دعاء احمد

    عند قمر امها دخلت تطمن عليها لقيتها نايمه سميه:قمر قومي يا حببتي عشان تاكلي حاجه مينفعش كده لم تجد منها ردا فتملك الخوف من قلبها سميه:قمر قمر قومي ياله لا رد….. سميه:بنتي قومي يا حببتي في ايه؟ وقفت متصنمه وهي ترى وجه ابنتها الشاحب كشحوب الاموات سميه بدموع ورعب :قمر قومي قومي يا حببتي في ايه؟ بسرعه نزلت لمكتب حسين…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل السادس عشر 16 بقلم دعاء احمد

    عند باسل وقمر باسل صحي من النوم لقى قمر لسه نايمه ابتسم وهو بيعدل شعرها وبيرجعه وراء ودنها باسل لنفسه:اخيرا بقيتي ليا بحبك يا قمر  َ….. فضل يلعب في خصلات شعرها قمر بنوم:بس بقى يا باسل عايزه انام باسل :يا كسلانه قومي ياله قمر :شويه صغيره باسل اتنهد وباس راسها وقام ياخد شاور ويصلي فرضه بعد شويه كان واقف قدام…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى