رواية مش هسيب حقي

  • رواية مش هسيب حقي الحلقه الثامنه و الاخيره

    امجد طلع مسد”سه: وانا مش هسيبككككك. ضرب طلقة لاقي الد”م عليه. عادل بزعر: مرررررررررااااامممممم لااااااااا. وقعت بين ايده وامجد بصدمة المسدس وقع منه. عادل خد مرام في حضنه وهي بتنز”ف و امجد وقف مش مستوعب انه ضر”بها هي وافتكر كل لحظه حب وخوف منها عليه افتكر انه هو يلي با”عها وسابها العسكري حط في ايده الكلبشات. مرام بتعب وبتبلع ريقها…

    أكمل القراءة »
  • رواية مش هسيب حقي الحلقه السابعه

    امجد بخبث: حبيب القلب النهارده فرحه ع همس ماهو رجع لها يا حبيبتي. مرام بصدمة: ايهههه. امجد بيقرب وهي بترجع وقعت ع السرير: ه هتعمل ايه. امجد بخبث شدها من خصر”ها: يلي المفروض يحصل مانا المفروض جوزك بقا يا حلوة. مرام لسه هتصوت قاطعها بقا هو فوقها وبيبص بخبث: انتي بتاعتي وملكي وعمرك مهتكوني لاي حد تاني انا عملتها مرة…

    أكمل القراءة »
  • رواية مش هسيب حقي الحلقه السادسه

    امجد وقف وبكل برود: كدب محدش بيغت’صب مراته اصلا وتقدر تسالها. الكل بصدمة ومرام خافت: ايهههههه. عادل بغضب: انت مجنون مرات مين يالا. امجد ببرود وخبث: مراتي وعرفي كمان ولا ايه يا ريمو. مرام بصدمة والدموع في عينها: ح حصل. عادل بصدمة وراح مسكها من دراعها بع’نف: انتي بتقولي ايهه مرام لو بيهد”دك مش هيقدر يعملك حاجه ص… مرام مقاطعه:…

    أكمل القراءة »
  • رواية مش هسيب حقي الحلقه الخامسه

    عادل بخضه وخوف لاقي مرام وقفه ع السور والناس بتصرخ. عادل بخوف: مرررام انزلي انتي بتعملي ايههه. مرام ودموعها ع خدها بجمود: اخوك ضيعني انا مش عاوزه اعيش. عادل بخوف وبيقرب بهدؤء: مقربش منك ملحقش صدقيني يا مرام انا معاكي. مرام بسخريه: معايا ولا هو باعتك ليا واحد يحاول يقرب مني والتاني يلف عليا. عادل بص للتمرجي وغمز له فهم:…

    أكمل القراءة »
  • رواية مش هسيب حقي الحلقه الرابعه

    ام سارة: يا جماعه الحقوووا حد يكسر الباب. الجيران فعلا كسروا الباب واول م داخلوا لاقوا مرام بتكون هدومها متقط’عه وهو شايلها بخوف. الكل بصدمه: حصل ايه. عادل لابسها الجاكت بتاعه وكان ملهوف عليها وامجد كان مرمي ع الارض ود”مه علي وشه. سارة جريت عليه: انت عملت له ايههههه. عادل ببرود مشي واخد مرام ونزل. ام سارة للكل: بتتفرجوا ع…

    أكمل القراءة »
  • رواية مش هسيب حقي الحلقه الثالثه

    مرام خرجت لاقت ايد شدتها لحضنه وحاجه جت عليهم: انتي كويسه. مرام بغضب وبتعدل الحجاب: انت ازاي تشدني كده. عادل بهدؤء: ك… همس مقاطعه بغيرة: عادل واخدها في حضنك ليه بقا. عادل بملل: قولتلك يلي بيني وبينك خلص ميخصكيش. همس بحزن: انا لسه بحبك. عادل بهدؤء: سبتيني ليه يوم خطوبتنا وهربتي هاه. همس سكتت. عادل لاف لاقي مرام مشيت اتعصب…

    أكمل القراءة »
  • رواية مش هسيب حقي الحلقه الثانيه

    بتداخل وعلي وشها البهتان والفرحه مكسورة والكل فرحان شافتها هي وهو قاعدين وبيضحكوا ومستنيين الدبل خبطت في عادل اخو امجد: اسفه. عادل: تمم. مراد لامجد وجنبه سارة: الف مبروك. سارة ببرود: اهلا. امجد بغيظ: ايه يلي في وشك دا. : ملكش حق تقول لخطيبتي كده وانا وقف. امجد بصدمه: نعم خط ايهههه. مرام ببرود: الدكتور يبقا خطيبي نسيت اقولكم بقا.…

    أكمل القراءة »
  • رواية مش هسيب حقي الحلقه الاولي

    #الاولي :انا بحبه اوي يا سارة بعشقه قال هيجي يخطبني بكرا مش مصدقه. سارة بتوتر: ربنا يوفقكم يارب يا حبيبتي هروح انا بقا عشان اتاخرت. مرام بفرحه: هتيجي بكرا اشطا. سارة: ا اه اكيد هاجي. حضنتها ومشيت بهدؤء ومرام اتصلت علي امجد وهي مبسوطه. مرام بحب: اخيرا هتيجي يا حبيبي. امجد: ايوا يا روحي قولي لبابا بقا عشان مش هتاخر…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى