رواية نور الفهد

  • رواية نور الفهد الفصل العاشر 10 والاخير بقلم ندي عبد الهادي

    فتحت نور… عينيها…ومسكت راسها بايديها.. لقت نفسها قاعده علي كرسي…وربوطه بالحبال…… نور…وهي بتحاول تفك نفسها.وبصريخ ..الحقووني….انا فيين…فهددد فتح الباب..بقوه ودخل سليم…. سليم… بحب…نورر.. حبيبتي وحشتيني…. نور… بصدمه..س..س.. سليم سليم… ايوه سليم حبيبك…… نور…بعياط…سيبني امشي عشان خاطري ياسليم…. سيبني امشي… ومش هقول لحد علي الي حصل بس سيبني امشي…… سليم…وحط..ايده علي خدها…تؤتؤ..لا ياروحي..انتي هتستني..معايااا للابد..وطيارتنا كمان ساعه ياروحي….هنسافر لندن..ونتجوز….ومشي نحيه الباب…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل التاسع 9 بقلم ندي عبد الهادي

    مايا…فتحت الباب…بصدمه…فهدد فهد دخل بقوه وشدها من شعرها جاااامد مايا..بصريخ….اااه سيب شعري في ايييه.. فهد فهد…بصوت..مثل الافاعي…هو انا مش قولتلك لو فكرتي تبعدي نور..عني او تءذيها هقتلك…. مايا…بحزن…اعمل ايه بحبك ومش قادره اشوفك معاها…… فهد….بغضب…بس انا مش بحبك…انا بحب نور.. وانتي كمان مبتحبنيش…انتي معجبه بيااا مش اكتر….صدقيني…ونزل لمستواها…علي الارض ومسك وشها بين ايده……خلينا صحاب يامايا…انتي اغلي صاحبه عندي…..وبكره هتلاقي الشخص…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل الثامن 8 بقلم ندي عبد الهادي

    نور بغضب….لو انت فاكر انو كده هسامحك…او ارجعلك….تبقي بتحلم….. فهد…بغضب…ولا انا والله انا عملت كده بس عشان خاااطر عمي… وعشان احافظ علي كرامته……وبس… نور….بتحدي….شهر ونفسخ الخطوبه دي ونقول محصلش نصيب……وياريت…كمان مشوفش وشك طول الشهر ده………. وطلعت علي اوضتهاااا……….. _________ في مخزن مهجوررر…….. سالم..قاعد بكل عصبيه وبكسر في اي حاجه تجي قدامه…….. سالم….بغضب…غبييي اهو كل ال عملناه راح علي الفاضي….. سليم…بالم…انا…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل السابع 7 بقلم ندي عبد الهادي

    …… نور…. بصدمه…مساافر.. واكملت بهدوء… تمام…تروح وترجع بالسلامه…. فهد…كان متوقع انها تزعل او تمنعه انو يسافر بس هي خيبت ظنه….واتاكد فعلا انها بتكرهه… نور… بخبث…بس انا كده هزعل لو محضرتش خطوبتي انا وسليم…… فهد…بغيظ….وده ينفع برده…… اكيييييد هحضر…ده انتي اختي…… وخرج وهو يتمتم بغيظ…وخبط في زينه….. فهد… بحنيه…خلي بالك يازينه….. زينه….بتوتر…حااضر…ياابيه…. فهد…لفت نظره….توتر زينه…والورق الكتيير في ايديها…… فهد….زينه ايه الورق…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل السادس 6 بقلم ندي عبد الهادي

    نور… بابتسامه…وبدون وعي..ضحكتك حلوه اوووي يافهد………. سليم…. بصدمه….نعم… فهد مين نور….بتوتر….ها..لا…ده…. ده….صوره الفهد شكلها حلووو اوي…. (بص وراه…..لقي صورة فهد سليم….بهدوء وشك…فعلا ضحكته حلوه….. نور…في نفسها..وتلوم نفسها علي ذكر اسمه..هو انا حبيت فهد لدرجادي….لا لازم انساه وأبدأ حياه جديده مع سليم…… سليم… باستغراب…نور انتي كويسه نور….هااا اه…….انا عاوزه امشي الوقت اتاخر سليم…. بشك…..ماشي يلاا…… ______عند فهد…… فهد…بصدمه…نعم….طب ازاي….ومين الي عمل…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل الخامس

    سالم بهدوء… سليم كلمني يانور وحدد معاد الخطوبه يوم الخميس…ايه رايك…. نور…… موافقه يابابا سالم…بفرحه… مبروووك ياحبيبتي………. كمال….. مبروووك يانور نور…الله يبارك فيك يا عمو….. فهد…قام وقف وراح وقف قدام نور……. فهد بابتسامه.. وجع… مبروووك… ربنا يتمم علي خير نور ببرود…..الله يبارك فيك…. زينه….بفرحه…اخيرا هلبس فستان وقامت شدت نور من ايديها……يلاا يانور… بسرعه عشان نلحق نور….بضحك..براحه يابنتي لسه فاضل اسبوع…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل الرابع

    نور…بهدوء…ايوه انا خنتك…. فهد..بعصبيه…قام وقف… وكان لسه هيتكلم…. نور…قامت وقفت واتكلمت بعصبية…مش ده ال انت عايزني اقوله…انو انا خنتك…. جي تسالني بعد السنين… دي خنتيني ولا لا…هو انا لعبه في ايدك……انت لو كنت حبتني بجد مكنتش صدقت ولا لحظه انو ممكن اعمل كده حتي لو شفتني….واكملت بهدوء…..الكلام ده دلوقت مبقاش ليه لازمه… انا هتجوز سليم وهبدا حياه جديده زي مانت…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل الثالث

    فهد….بصدمه…نعم ياختي سالم…. باستغراب..في ايه يافهد انت تعرف حاجه انا معرفهاش ولا ايه فهد…بتوتر…هااا…لا بس نور لسه صغيره نور…بنظره تحدي…. لااا انا مش صغيره وانا عموما موافقه…..علي دكتور سليم ده محترم جدااا..وانا من حقي اشوف حياتي…… فهد..قام بضيق وغضب…وطلع اوضته…… بيفتح الباب سمع… مايا بتكلم في الموبايل… مايا…. بمكر…انا عايزاك في مهمه تانيه…. ال بتكلمه….مهمه ايه… المرادي مايا…بخبث…هي تقريبا نفس…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل الثاني

    فهد__ببرود__ واضح انو بابا مقلكيش__انا طلقتك اول ماوصلت علي امريكا__ نور__بصدمه وحزن__ اييه__واغمي عليهااا زينه__بصدمه__نورررررر _______________ علي طاوله الافطار_ يجلس كامل وسالم وزينه ونور نزل فهد هو ومايا من عالسلم مايا__اول ماشافت نور __اتكلمت بدلع ومكر مايا__بسهوكه.وحطت ايديها علي وشه بدلع. بيبي احنا هنروح فيلتنا امتي عاوزه اشوفها فهد__بص علي نور.لقاها ساكته وبتاكل ببرود فهد__بضيق__بعدين يامايا يلا كلي مايا__بضيق__ماشي نور…

    أكمل القراءة »
  • رواية نور الفهد الفصل الاول

    رواية نور الفهد الفصل الاول الحقي …. نور.. باستغراب..في ايه مالك _فهد هيرجع النهارده من امريكااا “”سكت لثواني..مش مصدقه انو فهد هيرجع بعد غياب 3سنين انا وفهد.مكتوب كتابنا..انا وهو كنا مغصوبين علي الجواز..عشان كان فيه مشاكل في الورث بس بعدها انا حبييته اووي ومشفتهوش بقالي ثلاث سنين..ياتري شكله اتغير..لسه زي ماهو ولا العيشه في امريكا غيرته……والي كانت بتكلمني دي زينه…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى