روايات شيقه
-
رواية انتقام زوجة الفصل الخامس 5بقلم يارا محمد
عند فريد الناس طلعته من العربيه قبل ما تنف*جر وراحه بيه المستش*في ودخل العمليات علطول ومامته جات وهي مفزو*عه وخاي*فه عليه فريد فضل تلات ساعات ف العمليات وناديه والدته خايفه عليه وبت*بكي طلع الدكتور و ناديه جريت عليه علشان تتطمن علي ابنها. ناديه: ببك*اء طمني يا دكتور ابني عامل ايه قولي أنه هو كويس وبخير. الدكتور: احنا عملنا اللي علينا…
أكمل القراءة » -
رواية انتقام زوجة الفصل الرابع 4 بقلم يارا محمد
داليا كانت قاعده ف اوضتها مستنيه الحاجه اللي تخلي يومها يكون احسن قاعده علي كرسيها الهزاز مبتسمه ومستنيه الاخبار علي احر من الج*مر وفجاه وهي قاعده فونها رن بصت فيه وابتسمت. داليا: بابتسامه ش*ر امم ايه الاخبار طمني حصل ولا لا. المجهول: تمام يا فندم اللي عايزاه حصل غرق*ان ف دم*ه ومش قادر يتح*رك وبيص”ارع الم*وت والن*ار محاوطاه من كل…
أكمل القراءة » -
رواية انتقام زوجة الفصل الثالث 3 بقلم يارا محمد
داليا طلعت من عندهم بكبرياء وغرور رافعه رأسها ومبتسمه مبتسمه لأنها اخدت جزء من حقها واتوع*دت ليهم أن انتقام*ها لسه مش خلص وهتبدا فيه اللي عملته جوه كان جزء بسيط روحت بيتها وقابلها ابوها مهاب الدهشوري اول ما شافها. مهاب: بحنيه متزعل*يش يا حبيبتي اوعي تنزلي دم*عه عليه هو مش يستاهلك ابدا وانا ها عرف اخد حقك كويس منه ماشي.…
أكمل القراءة » -
رواية انتقام زوجة الفصل الثاني 2 بقلم يارا محمد
داليا لبست فستانها البسيط رغم أنها غنيه بس بتحب البساطه ف اللبس لبست فستانها وحجابها ودت بنتها لوالدتها وراحت لصاحبه عمرها تواجه*ها خبطت باب فيلا تالين ودخلتها الشغاله تالين استقبلت داليا بابتسامه مغل*فها الحق*د والس*واد واتوقعت أنها تكون منه*اره لان فريد قلها كل حاجه. تالين: بابتسامه مزي*فه داليا حبيبتي اخبارك ايه اي المفاجاه دي و كملتش كلامها بسبب صف*عه من…
أكمل القراءة » -
رواية انتقام زوجة الفصل الاول 1
رواية انتقام زوجة الفصل الاول 1 عايز تتج*وز عليا بعد ده كله بعد ما وقفت جنبك ف اول جوا*زنا وبع*ت دهبي علشان تعلي جاي بعد ده كله عايز تتج*وز ليه أنا عملت ايه اي مشك*لتي دلوقتي. مشك*لتك انك مش بقيتي منس*باني اهم*لتيني وبقيت مهتمه ببنتك وبعدين خلاص أنا بقيت اقدر افتح بيتين يعني من حقي الج*واز وانتي ماليش حق تع*ترضي.…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الواحد والعشرون 21والاخير بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله الفصل الأخير 💙 زين :اوبا عندك بئا نسيب الس؛ لاح من أيدينا زي الشطار يلا بدل ما تت؛ عور بيه ولا حاجه يلا؛ وفعلا نزله وجات الشرطه واخدته؛؛ مش عارف اشكرك ازاي يا مازن وانا زي ما وعدتك هعمل كل الي اقدر عليه عشان اخليك شاهد ملك مازن :مش فارقه المهم أن أكون أنقذت باقي الأطفال دي إلى…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل العشرون 20 بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله ما قبل الأخير بقلم رحمه محمد مازن :إياد ظابط شرطه من بعد حقوق مش ناس كتير تعرف الموضوع ده وخصوصا مرات ابوه إلى طبعا بتتمني انه يخت؛ في اما سيلا فبابا أو الدكتور محمد الكاشف دكتور الجراحه المعروف إلى بيتا؛ جر في أعضاء البشر سيلا كانت صفقه من صفقاته والي امها لما عرفت بدل ما تقلب الدنيا عليهم…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل التاسع عشر 19 بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد رقيه :اه ياني كان مالي ومال الحب انا بس ياربي ده انا غلبانه روح يا سمير إلهي يارب تتجوزني وط؛ لع عينك يا بعيد دينا :انا مش عارفه اقول لاياد اني بحبه 😭😭وهو عمال يزعق فيا معرفش ليه انا سما :اه يا بختك الأسود يا سما هتجوز واحد مش عارفه لا شغال اي ولا حتى…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الثامن عشر 18بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد مازن :بابا احنا متفقناش على كدا محمد :هو اي ياض انت الي متفقناش عليه وازاي تدخل كدا عليا اي خلاص مبقتش تخاف مازن :بتعلم منك وبعدين برضو انا متفقتش معاك على جواز محمد :ليه هي مش البت عجباك ومش راضيه تخليك تقرب منها حتى اي بئا مازن :بس مش لدرجه الجواز ابدا انا لا بتاع…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل السابع عشر 17 بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد زين :كان عمري لسه ١٢ سنه لما ابويا قرر انه يتجوز شهيره بعد ما امي ما؛ تت وطبعا زي اي مرات اب اصيله قامت معايا بالواجب في المعامله وانا مكنتش بستحمل فأبويا بعتني مدرسه داخليه وكان يسأل عني كل فين وفين حتى الاجازه كنت بروح عند جدتي مش عنده هي كانت مش بتخلف لحد ما…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل السادس عشر 16 بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد حسين :ادخل يا زين انت واياد واقفلوا الباب وراكوا إياد :تمام يا فندم زين :يا فندم انا مش عارف اي إلى مضايق إياد في الخطه مع انها ماشيه كويس إياد :متفقناش على جوازك يا باشا ومن مين من اختي الي معنديش غيرها ومهما كان هتتحسب جوازه عليها وده ممكن يعرضها انها تن؛ جرح بالكلام من…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الخامس عشر 15بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد إياد :سما وانتي عايزه اي بئا لسه في حاجه مقولتيهاش في البيت جايه تقوليها هنا سما جريت عليه وحضنته جامد :بالله عليك ما تزعل مني انا مليش غيرك انت وبابا وسمير إياد :ولما احنا كدا اومال ليه عماله تكذ؛ بي ومش عايزه تحكي لاخوكي انتي هتتجوزي زين ده ليه وبعدين انا عايز اخلص منك طيب…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الرابع عشر 14 بقلم رحمة محمد
سما :صباح الخير يا بشريه انا جيت إياد؛ صباح النور يا برنس اي الدنيا سمعت ان جيلك عريس وبتاع مين ده الي أمه داعيه عليه وهيتجوزك سما :بشمهندس زين إلى ماسك المشروع بتاعي إياد :اوبا يعني هيعمله ببلاش سما :بابا شوف ابنك محمود؛ ملكش دعوه باختك يا إياد وبعدين انا لسه موافقتش ده عايز يكتب كتابه آخر الأسبوع والفرح آخر…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الثالث عشر 13بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد سما فضلت متنحه من الي هي شيفاه قدامها وتقريبا مقدرتش تستحمل وطلعت تجري على العربيه بتاعت زين :ازاي في كدا وبعدين ابويا واخويا مالهم بكل ده انا مش فاهمه زين :مقدرش اقولك بس كل الي لازم تعرفيه أن الطريقه الوحيده اللي هتحميهم من الناس دي هي انا تقدري تقولي انا حلقه الوصل بينهم كلهم سما…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة محمد
ليندا :اوك اتفضل خد راحتك سمير :بت يا رقيه قومي احضري معايا الاجتماع رقيه :اوبا دعواتي جابت نتيجه والخطوبه امتى بئا سمير 🤨🤨خطوبه مين رقيه :خطوبتك انت والصاروخ إلى جوا دي اسمع مني اتجوزها تحسنلك النسل وانا هبقي اخد بنتك أن شاء الله لبنى علشان يحسن النسل سمير :هههههه انتي جوزتينا لا وكمان بتتجوزي في عيالي طيب 😠😠😠قومي يا بت…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل العاشر 10بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد زين :ومكتبها فين دكتوره سما دي مازن :ليه زين 🤨🤨بقول فين مازن :آخر اوضه في الممر سما :ياربي عملت اي انا في حياتي علشان تخلي الكائن ده يظهر في حياتي يعني من بين كل مستشفيات البلد ملقيش غير المستشفى دى اه منا عارفه نفسه سبحان الله وش ومشاكل بس زين فتح باب…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل التاسع بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد زين :لآخر مره هقولها متقربيش من طريقي تاني ومشروعك انا مش هكمله سمير :يكون احسن انا قبلت انك تعلى صوتك عليها قدامي مره لكن انك تفضل تكررها ده مش هقبل بيه حتى لو مكنش في مهندسين غيرك في البلد كلها (مشفش القل؛ م😅) زين بصلهم بغضب واخد سيلا ومشى سمير :انتي ازاي تسكتي من أمتي…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الثامن 8بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد سمير :بشمهندس زين مفيش داعي لكل العصبيه دي قولت ان الملحق ده كله خاص بدكتوره سما يعني اكيد لازم تتدخل في كل صغيره وكبيره سما :سمير خلاص خلي البشمهندس يشوف شغله انا موافقه على شرطه سمير :بس يا سما سما :انا بثق فيك يا سمير وفي أي حاجه هتعملها عن اذنكوا وسابتهم ومشيت //////////////////////////////////////// سيلا…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل السابع 7بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد محمود :إياد هي اختك صحيح الحمد لله اتقبض عليها سما :اي يا سياده اللواء منا وراك اهو سليمه متخافش محمود :بقولك يا إياد إياد :نعم يا بابا محمود :قولي موقفها في القضيه بينتهي باع؛ دام ولا مؤ؛ بد سمير :هههههه طب والله انا قولت كدا سما :اي هي الحفله عليا لا ده انا بنت للواء…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل السادس 6بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد العسكري :سما محمود برا يا فندم إياد :خليها تدخل سما من غير ما تاخد بالها من زين :بتحبسني يا إياد وحياه امك يعني اتصل بمين يضمني دلوقتي لما اخويا يحبسني ها طيب اديني التليفون اتصل بابوك طيب ولا بسمير حتى إياد :هههههه لا يا ختي انتي عارفه هنا انا حضره الرائد إياد محمود وانتي متهمه…
أكمل القراءة »