روايات شيقه
-
رواية احببت مشكلة الفصل الخامس 5
رواية احببت مشكلة الفصل الخامس 5 زين :بس عندك 🤨🤨انتي لا مهو اكيد انتي الغلطانه مش هي البنت (ماهي) :اه فعلا هي الي مش بتفهم خالص دي كانت عايزه تضر؛ بني كل ده علشان زعقت في البنت المتخلف؛ فه إلى معاها سما:شوف برضو بتقول اي تصدقي جبتيه لنفسك ومسكت فاظه كانت على التربيزه وضرب؛ تها في دماغها؛؛؛ يلا خدت الشر وراحت…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الرابع4بقلم رحمة محمد
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد زين :اسمعي يا رانا البيت ده متخطيهوش طول ما انا مش فيه وسيلا دي قلت بدل المره مليون انها خط أحمر خرجيها انتي وخالتك برا حساباتكم وقد اعذر من أنذر، وقفل قبل ما يستنى رد؛؛؛ وانتي يا سو مش اي حد يقولك حاجه تصديقها تمام انتي مش معا؛ قه ولا متخل؛ فه انتي بس مختلفه…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الثالث
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد محمود :في أي يا سما مين مضايقك يا بنتي سما :العيال دي فرحانين فيا علشان انا في الجبس محمود :عندهم حق سما :بابااااا محمود :فرحانين لأنك هتتهدي اقصد هتقعدي في البيت شويه وخصوصا في اوضتك إياد :يالهوي بنحبك حب مش طبيعي سمير :ده استنى كمان ابويا لما يجي هتكمل وصله الحب فيها هههههه سما :ماشي…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الثاني 
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد زين :دكتور سمير ازيك سمير :انا كويس الحمد لله يا بشمهندس اي محدش شايفك يعني زين :معلش مشغول شويه قولي بئا قولتلي انك محتاج تعمل ملحق للمستشفى مش كدا سمير :اه فعلا وباقي التفاصيل اتفضل نتفق عليها في مكتبي؛ اه صحيح دي دكتوره سما هتتولي مع حضرتك كل حاجه خاصة بالشؤون الاداريه والماليه اصل المبنى…
أكمل القراءة » -
رواية احببت مشكلة الفصل الاول 
أحببت مشكله بقلم رحمه محمد سما :وقف يسطا على جنب هنا الله يسترك إياد (اخوها) :منك لله يا بعيده دكتورة اي دي بس يا ربي يا بت اتعلمي الشياكه الاناقه الانوثه اي حاجه يا ماما هتعنسي جمبي سما :اقولك حاجة يا شق الجواز مش مهم على قد ما هو مهم انك تلاقي حد يشاركك دماغك وتفاصيل حياتك الهبله فاهمني يا…
أكمل القراءة » -
رواية دنيا الغرام الفصل السابع والأخير بقلم سولييه نصار
-ايه ده انت بتعمل ايه هنا ؟! قولتها بخوف فابتسم وقال: -انتي فاكراني هتخلي عنك أو مش هلاقاكي …أنا من الاول عارف انك هنا بس سيبتك يمكن الاء تعقلك شوية .. -متفتكرش أن اللي في بطني ده هيربطنا ببعض ومتقلقش خطتنا هتمشي زي ما هي وهنتطلق وانت في اي وقت ممكن تشوف ابنك اكيد مش هحرمه منك بصلي بصدمة وقال:…
أكمل القراءة » -
رواية دنيا الغرام الفصل السادس بقلم سولييه نصار
-انتي عبيطة يا بنتي هربتي منه ليه ؟!!! كانت اختي الصغيرة بتز*عق وهي غض*بانة مني …مكنتش فاهماني ولا فاهمة وجهة نظري …من وقت ما بلغتها اني سيبت البيت وطلبت من عصام يطلقني …هت*جنن بسببي … قعدت جمبي ومسكت أيدي وقالت: – دنيا حبيبتي اتكلمي…هربتي ليه منه …ليه ؟!!كده كده كنتوا هتتطلقوا بعد ست شهور …بس دلوقتي حضرتك مكملتيش معاه اسبوعين…
أكمل القراءة » -
رواية دنيا الغرام الفصل الخامس
-انتي سرقتي*ه مني يا حرام*ية ده خطيبي !! قالتها البنت وهي بتض*ربني …حاولت اقاومها من غير ما اضر*بها مقدرتش …حسيت بحد شالها عني …ضرب*ها عصام بالقلم لحد ما بعدت وقف قدامي وهو بيدافع عني وقال: -القلم ده عشان اتجراتي علي مراتي -عصام انت بتمد ايدك عليا عشان دي -دي تبقي مراتي يا كارمن وكرامتها من كرامتي اياكي تعملي كده مرة…
أكمل القراءة » -
رواية دنيا الغرام الفصل الرابع بقلم سولييه نصار
-ايه هي بنتي لعبة بينكم مش عايز انت تتجوزها فهيتجوزها ابنك … بص علاء لابنه بتوتر بس عصام بص لابوه ببرود وهو بيتولي الكلام وقال: -مش لعبة ولا حاجة يا عمي …بالعكس هي اللي كسبانة بدل ما تتجوز واحد قد جدها هتتجوز واحد مناسب ليها …وانا اهو لا متجوز ولا مرتبط وبنتك هتكون سعيدة معايا …فكر فيها …بابا صرف نظر…
أكمل القراءة » -
رواية دنيا الغرام الفصل الثالث بقلم سولييه نصار
-انت لسه هستفسر …وقف وبص لعينيا …عينيه الرمادي كانت بتبصلي ببرو*د وقال: -انا ابقي عصام …ابن الراجل اللي لفيتي عليه عشان تتجوزيه -افندم لفيت علي مين .. قولت بح*دة قرب وهو بيتكلم بغض*ب : -متعليش صوتك عليا …وهتفسخي خطوبتك من ابويا …والا اقسم بالله هوريكي اللي عمرك ما شوفتيه … هزيت راسي بتوتر وقولت: -انا ملفيتش عليه …أنا هتجوزه …وهو…
أكمل القراءة » -
رواية دنيا الغرام الفصل الثاني بقلم سولييه نصار
-يا لهووي واحد عنده ستين سنة ليه يا دنيا ترمي نفسك الرمية السو*دا دي قالتها اختي الصغيرة المتجوزة واللي هي الوحيدة اللي بتقف جمبي بصيتلها وانا الدموع في عيني وقولت بقه*ر : -لاني تعب*ت …تعب*ت يا الاء تع*بت من كلام كل اللي حواليا …تعبت وانا يسمع كلامهم اللي زي الس*م …تعب*ت من لقب عانس …اني اتجوز واحد عنده ستين سنة…
أكمل القراءة » -
رواية دنيا الغرام الفصل الأول
-مبروك يا سالي -انتي ايه اللي جابك هنا يا دنيا ؟! لقيتها زعقت فيا وبعدين كملت : -انتي اكيد جاية تح*سديني اني اتجوزت وانتي لسه با*يرة … حسيت كأن حد كل ماية ساقعة عليا …بصيت لسالي والدموع اتجمعت في عينيا فقالت امي : -جرا ايه يا سالي بنت عمك جاية تباركلك -وانا معزمتهاش ولا عزمتك …عشان بنتك عينيها وح*شة وهتحس*دني…
أكمل القراءة » -
رواية ديما الحلقه الخامسه و الاخيره
-ابعد عني …ابعد .. صرخت وزقيته بسرعة …وهو بعد وهو بيبصلي بقر*ف وقال: -جاية تعملي شريفة عليا أنا ما العيلة كلها تعرف قذ*راتك مع سراج …وازاي كنتي بتروحيله بيته …. دموعي نزلت فكمل : -مش عارف انا ليه انتي مصره تكملي دور الشرف الر*خيص ده يعني الراجل اللي كان غريب عنك عادي وانا جوزك حرام ولا أنا مش داخل مزاجك…
أكمل القراءة » -
رواية ديما الحلقه الرابعه
-تطلقها بهدوء قالتها امي بهدوء لما كنا في المستشفي …وطلاقي كان التمن لسكوته وعشان مبلغش عنه بسبب اني سق*طت للمرة التانية والكد*مات اللي علي وشي …كملت امي كلامها وقالت: -,وكمان هتدفع المؤخر اللي اتفقنا عليه …ماشي .. -طيب قالها سراج وهو بيبصلي بك*ره ….. …. واللي حصل بعدها حصل بسرعة كبيرة …أطلقت وانا مكملتش ست شهور متجوزة ورجعت بيتي مك*سورة…
أكمل القراءة » -
رواية ديما الحلقة الثالثه
-خد*امة قولتها بصدمة وانا ببكي راح قرب مني وابتسم بسخرية وقال: -ايوة خدا*مة مش انتي عملتي فيها راجل وقولتي لاهلك …أنا اهو اتجوزتك وهخليكي تشوفي الو*يل مني. … شدني من شعري ووقفني وقال: -يالا حضريلنا الاكل بسرعة … بكيت بس هزيت راسي وروحت علي المطبخ …كنت ببكي بعن*ف …تعبانة من المسافة ومن كتر الض*رب والعياط ودلوقتي بقيت خد*امة في بيت…
أكمل القراءة » -
رواية ديما الحلقه الثانية
-حرام عليك …أنا عملت ايه عشان تعمل فيا كل ده … قولتها وانا بعيط فقال بتريقة: -جرا ايه يا حلوة انتي هتعملي فيها شريفة ده انتي اللي جيتي بنفسك لشقتي وكل اللي حصل بمزاجك …لا اجب*رتك ولا حاجة فمتعيشيش الدور عليا عشان مش لايق عليكي…المهم تيجي بكرة تاني في ميعادنا ويا ويلك يا ديما لو مجيتيش هروح لابوكي ذات نفسه…
أكمل القراءة » -
رواية ديما الحلقه الاولي
-ديما أنا بحبك ….بحبك اوووي قالها سراج وهو بيبوس ايدي ….حسيت قلبي بيدق جامد …معقول سراج بيحبني أنا …كنت طايرة من الفرحة بس فجأة ابتسامتي اختفت وانا ببصله بحزن وقولت: -بس …بس انت متجوز … مسك ايدي جامد وقال بصدق: -وانا مبحبهاش أعمل ايه ….أنا عايش معاها عشان اولادي بس لكن انتي… قرب مني وحضنني وقال: -انتي من أول ما…
أكمل القراءة » -
رواية مش هسيب حقي الحلقه الثامنه و الاخيره
امجد طلع مسد”سه: وانا مش هسيبككككك. ضرب طلقة لاقي الد”م عليه. عادل بزعر: مرررررررررااااامممممم لااااااااا. وقعت بين ايده وامجد بصدمة المسدس وقع منه. عادل خد مرام في حضنه وهي بتنز”ف و امجد وقف مش مستوعب انه ضر”بها هي وافتكر كل لحظه حب وخوف منها عليه افتكر انه هو يلي با”عها وسابها العسكري حط في ايده الكلبشات. مرام بتعب وبتبلع ريقها…
أكمل القراءة » -
رواية مش هسيب حقي الحلقه السابعه
امجد بخبث: حبيب القلب النهارده فرحه ع همس ماهو رجع لها يا حبيبتي. مرام بصدمة: ايهههه. امجد بيقرب وهي بترجع وقعت ع السرير: ه هتعمل ايه. امجد بخبث شدها من خصر”ها: يلي المفروض يحصل مانا المفروض جوزك بقا يا حلوة. مرام لسه هتصوت قاطعها بقا هو فوقها وبيبص بخبث: انتي بتاعتي وملكي وعمرك مهتكوني لاي حد تاني انا عملتها مرة…
أكمل القراءة » -
رواية مش هسيب حقي الحلقه السادسه
امجد وقف وبكل برود: كدب محدش بيغت’صب مراته اصلا وتقدر تسالها. الكل بصدمة ومرام خافت: ايهههههه. عادل بغضب: انت مجنون مرات مين يالا. امجد ببرود وخبث: مراتي وعرفي كمان ولا ايه يا ريمو. مرام بصدمة والدموع في عينها: ح حصل. عادل بصدمة وراح مسكها من دراعها بع’نف: انتي بتقولي ايهه مرام لو بيهد”دك مش هيقدر يعملك حاجه ص… مرام مقاطعه:…
أكمل القراءة »