روايات رومانسيهروايات كاملةرواية احببت ذلك المغرور

رواية احببت ذلك المغرور الفصل الرابع عشر

ووصلو هما الاتنين وروح اتفاجاءت بياخت كبير عليه اسمها ومتزين بطريقه حلوة جدا
روح:سليم كل دة ليا انا انا بحلم صح
سليم:يارب تكون المفاجاءة عجبتك يا قلبي
روح:دى تجنن انا بحبك اوى ياسليم
وحضنت سليم من فرحتها
سليم:يلا ندخل جوة تشوفي بقيت المفاجأة
ودخلو الشاليه وكان في تورته عليها صورة روح
روح:دة لعيدميلادي انا كنت ناسيه
سليم:انتي تنسي لكن انا عمري ما انسي يوم عيد ميلاد حبيبتي
اتكسفت روح:طب يلا عشان نحتفل
واحتفلو هما الاتنين بالمناسبه السعيدة دى
سليم حرك الياخت وبقا في نص البحر
روح:وقفت هنا ليه
سليم:بعيد عن عيون الناس مش عاوز حد يشوف القمر غيري😉
روح:ياسلام علي الكلام الحلو دة يا دكتور
سليم حضنها من ضهرها:دى اقل حاجه لمراتي حبيبتي
روح::طب.جدو مش هعرف اكلمو كدة
سليم:جدو عارف كل حاجه وهو كويس كمان
روح:بسس
سليم بخبث :مبسش هما يومين ها
ونسبهم مع بعض شويه🤭
عند ليلي وادم
ادم:سعدي اخوكي حبيبك بقا
ليلي:تدفع كام
ادم:ماديه حقيرة
ليلي:بتقول. حاجه
ادم:لايحبيبتي انا اقدر
ليلي :احكيلي طيب اساعدك ازاي
ادم:اكيد مش هتكون صعبه عليكي يعني اتصرفي انتي
ليلي اتصلت بي سارة
سارة:الحمدلله يا ليلي وانتي عامله اي
ليلي:الحمدلله بقولك اي انتي وراكي حاجه انهاردة
سارة:لا انتي عارفه الاجازة بقا
ليلي :خلاص تعالي نقعد في كافيه او نتمشي في مول
سارة:اشطا جدا هلبس واكلمك
ليلي:اشطا متتاخريش
ادم:ها انا بقا اعمل اي
وليلي قالتلو يعمل اي بظبط
ادم:خلاص تمام طب يلا عشان متتاخريش عليها
ليلي:بدائنا بقا لا يعم مش هتاخر هي هتكلمني لسه
ادم:حبيبت اخوكي.يا لولو
وليلي قبلت سارة في المول وعملو شوبنج مع بعض
ليلي:بس حلوين اوى الحاجات اللي جبناها
سارة :جدا بس كنتي جبت الفستان كان حلو عليكي
ليلي:لا محبتش استايلو
سارة:دا كان يجنن عارفه لو كنت بشعري زيك انتي وروح كنت خربتها
وضحكو هما الاتنين
ليلي:اي دا ادم هناك اهو
سارة:ادم هنا
ادم:اي الصدفه دى بتعملو اي
ليلي:كنا بنعمل شوبنج
ادم:يسهلو يستي اسف ازيك يا سارة
سارة:الحمدلله وحضرتك عامل اي
ادم:حضرتي اي بس اسمي ادم بس وانا الحمدلله
ليلي:رايح فين كدة
ادم:كنت بتمشي شوية انتو وراكو حاجة تاني
ليلي:لا خلصنا
ادم:تعالو اعزمكو علي حاجه في هنا كافيه حلو جدا
سارة:لا شكراجدا بجد مش عاوزين نتعبك
ادم:تعب اي بس احنأ هنقعد مع بعض
ليلي:يلا ياستي دا انا رجلي وجعاني
ادم :يلا بقا دا انتو تزهقو
ودخلو الكافيه
ادم:ها تشربو ايه
سارة:لا شكرا
ادم:اي حكاية شكرا شكرا في اي يبنتي
ليلي:انا واحد هوت شوكلات بسرعه
ادم:شايفه خليكي.زيها مفجوعه
ليلي:بتقول حاجه
ادم:حبيبتي انا اقدر
سارة:خلاص هاخد زي ليلي
ادم:ها جهزين للخروجه ولا اي
ليلي:دا انا متحمسه جدا بس ياريت سليم يرجع بسرعه
سارة:انا جاهزة جدا جدا دى ملاهي يجدعان 😂بس روح ترجع الاول
ادم :هيرجعو بكرة يبختهم احسن ما الواحد سنجل كدة
سارة:هو في احلي من كدة تكون سنجل
ادم:هي حاجه كويسه بس يكون الواحد لوحدو دى حاجه حلوة
ليلي:لا اسبكو انا دلوقتي هقابل صحبتي وهرجع
سارة:خديني معاكي طيب
ليلي:انتي بنت اختي اقعدى لحد ما ارجع
ادم:مش هخطفك متخفيش
سارة:لا مش كدة بس عشان يعني
ادم:فاهم فاهم
وسبتهم ليلي وقعدو يهزرو وخدو علي بعض جدا
اتصلت ليلي بي سارة:سارة انا روحت مع صحبتي معلش والله بس هي اصرت عليا والحاجة بتاعتي خليها معاكي
سارة:ولا يهمك انا هاخد تاكس
وقفلو مع بعض
ادم:ليلي مشيت
سارة:اه وانا هضطر امشي بقا
ادم:تمشي وانا موجود عيب وآلله انا هوصلك
سارة:لا شكرا مش عاوزة اتعبك معايا
ادم:تاني شكرا ولا يستي مش هتتعبيني
سارة:متاكد مش هتعبك
ادم:بصراحه هتتعبيني
سارة:بجد
ادم:بجد اي امشي يلا خليني أوصلك
وركبو العربيه وادم فرحان جدا ان خد اول خطوة مع سارة
وصلت البيت
سارة:شكرا جدآ بجد علي التوصيله
ادم:العفو يستي متنسيش بس يوم الخروجه
ساؤة:انسي ازاي اكيد جايه يلا سلام بقا
وطلعت سارة وكانت طايرة من الفرحه انها كاانت مع ادم وادم نفس الكلام فرحان بردو
ادم:الو با ليلي
ليلي:ها طمني كلو مشي تمام
ادم:زي بظيط.ما خططنا انا فرحان اوى
ليلي:اي خدمه يعم عد الجمايل
ادم:مش عارف أشكرك ازاي بس اي دا استني كدة
ليلي :في اي
ادم:دا سارة نسيت شنطه هنا
ليلي :،حلو اوى كدة سهل تشوفها وتكلمها تاني يمعلم
ادم:معلم انتي متاكدة انك عايشه برة
ليلي:،ليك شك في كد
ادم:لا طبعا
واتفقو ادم وليلي علي خطه تاني
نروح بقا شوية عند روح وسليم
روح:جدو وحشني ااوى يا سليم
سليم:جدو كويس وهو كمان وحشني جدا
روح:هنرجع بكرة صح
سليم:زهقتي مني ولا اي
روح:ابدا وآلله بس عشان شغلك
سليم:كل الشغل كويس واهو ارتاح شوية بقالي كتير مخدتش أجازة
ووصلت رساله علي تلفون سليم عبارة عن

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى