#بنت_الشيطان
#الفصل_الرابع
اللَّهُـمَّ إستجِب لنا ما تعجزُ ألسِنتنا عن قوله وأنتَ تعلمهُ وتقبّل كُلُّ دّعوة تسكُن في قُلوبنا ولا نعلم كيف نرفعُها إليكَ
صلوا على الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم
开始吧
صدح صوت الشيطان في الحلبه وهو يقول / انا استطيع
التفتت له جميع الرؤوس من هذا المختل الذي يدخل تحدي كهذا بعدما رآي ماحدث لمن قبله
ماتينيو الخابيترو نظر له بدقه / اذا يافتي انت تملك الجرأه لمحاربه ثوري
نظر الشيطان له ببرود
ماتينيو الخابيترو / اذا جهزوا هذا الشاب للحلبه
جاء بعض الرجال واصطحبوا الشيطان حتي يتجهز بعدما انتهي الشيطان اصطحبه الرجال للحلبه دخل شيطان وهو يركز بنظره علي هذا الباب الذي يخرج منه الثور دقائق وفتح الباب وهلل الناس لهذا القتال ودخل الثور بكل قوه وهو ينفث بشده حينما وقع نظره علي الشيطان ركض اليه بسرعه كبيره جدا نظر ماتينيو بتعجب لهذا الشاب الذي لم يخاف او يرجف من الثور بل يقف مكانه مثل الجبل اقترب الثور من الشيطان وهو ينوي قتله نظر الشيطان لماتينيو وجده يبتسم بثقه من خسارته وجه نظره للثور الذي اقترب منه كان الثور يندفع بشده له ولكن عندما أوشك علي الوصول له كان الشيطان اذكي وقام بالتنحي جانبا في آخر لحظه حتي لايلاحظه الثور كان الثور يندفع بشده ولكن عندما أوشك علي قتله تنحي بسرعه رهيبه فاصطدمت رأس الثور في السياج الذي يحيط بالحلبه ولم يدرك الثور شيئا سوي انه هناك شخص علي ظهرة
بمجرد اصطدام الثور ركض الشيطان بكل قوته واستخدم السياج ليقفز علي ظهر الثور
قاوم الثور بكل قوته هذا الشخص علي ظهره تعلق الشيطان به بكل قوه الثور مازال يحاول التحرر منه والجمهور ازداد صوته وهتافه لهذا الغريب الذي استطاع ان يفعل ما لم يستطع اكبر مدربين الثيران فعله استطاع الشيطان ان يكبح الثور عن جماحه هدأ الثور قليلا بعدما يأس من ابتعاده ولكن لم يتوقف عن المحاوله بعد مد الشيطان يده لرقبه الثور وضغط علي عرق معين مما ثبط وقلل من مقاومته حتي هدأ تماما واستكان في الأرض نظر الشيطان لماتينيو وجد نظره في عينه توحي بالصدمه سرعان ما انقلبت بسمه خبيثه وقام بالتحدث مع رجل بجانبه بهمس خرج الشيطان من الحلبه وسار بكل برود الي الخارج ولكن اوقفه ذلك الرجل الذي همس له ماتينيو
الرجل /لحظه ياسيد
نظر له الشيطان ببروده المعتاد
الرجل / سيدي ماتينيو يريدك في قصره يريد مقابلتك
الشيطان / لا اريد.
ورحل وتركه
الرجل محاول اقناعه للعدول عن رآيه / صدقني لن تندم علي ذلك سيدي سيستضيفك في قصره خير ضيافه كما انك لم تأخذ جائزتك بعد
شيطان وهو يدعي التفكير / حسنا لما لا سوف اتي ولكن اولا سأذهب لاحضر أغراضي من الفندق
الرجل /حسنا سأرسل معك احد الرجل لمرافقتك وإحضارك للقصر
هز الشيطان رأسه ببرود ورحل
في السوق كانت تسير نور وهي تبحث عن أشياء تشتريها فجأه وجدت أطفال يلعبون الكره علي جانب احد الطرق ذهبت إليهم نور
نور بطفوله توقعها دائما في المشاكل وتنسي انها شرطيه او فلنقل تحاول أن تتناسي / أهلا ياشباب ممكن العب معاكم
احد الأطفال / انتي بنت مينفعش
لوت نور شفاهها / بس بعرف العب كوره جربوني
طفل اخر / خلاص يا سعيد خليها تلعب وتبقي في فريقي
سعيد / ماشي ياحوده يلا نبدأ
نظرت إليهم نور بحماس طفله وذهبت لتعلب معهم وبدأت المباراه وكانت حماسيه جدا حيث استطاعت نور احراز هدفين
نور وهي تقفز وتصفق /هيييييه يامعلم يامعلم يامعلم يامعلم
سعيد / علي فكره بقي انتي بتغشي
نور وهي تضع يدها في خصرها / بغش فين ده منا بلعب زيكم اهو
سعيد / عشان انتي أطول مننا
نور / ده علي اساس اننا بنلعب سله ولا ايه مش فاهمه ايه علاقه الطول بالكره
سعيد / معرفش بس انتي بتغشي
نظرت نور بتذمر / انت عايز بس تبرر خسارتك
سعيد / ابرر ايه انتي متعرفنيش ولا ايه دول مسميني سعيد تريكه
نور وهي تشيح بيدها وتأخذ حقيبتها / ياعم اتنيل ده انا فزتك مرتين
سعيد بعصبيه / طب يلا امشي من هنا بدل منعلم عليكي
نور بتوتر فهم كثيرون جدا كما انهم أطفال لايمكنها اذيتهم / عيب حضرتك لما ترفع ايدك علي واحده ست بعدين كده كده كنت همشي
وأخذت حقيبتها وركضت
عادت سمر من المدرسه
ودخلت المنزل وجدت نور جالسه وهي شارده
سمر / نور بت يانور انتي يازفتتتتته
نور بفزع / ايه ياحاجه في ايه خضتيني
سمر / سرحانه في ايه ياضنايا يكونشي بتحبي
نور / علي ايه ياختي بحب علي ايه
سمر وهي تجلس بجانبها / ليه مش بنت
نور / لا هبله ياسمر ده انا المفروض ابقي ظابط واتلم بس لا مش بقدر كل ما الاقي حاجه بحبها اعملها وانسي نفسي ومركزي
سمر بحنيه / مش معني انك تعيشي طفولتك تبقي غلطانه لا انتي بريئه اوي يانور من جوا عيشي حياتك ومتفكريش في الناس بعدين هما الظباط يعني مش بشر وبيعيشوا زينا ويضحكوا ويلعبوا مع عيالهم وتلاقيهم يخرجوا ويجروا ويلعبوا كره قدام الناس في الاخر هما بشر.
نور بضحك / بلاش الكوره عشان كنت هموت بسببها
سمر / تعرفي يانور انتي ذكيه اوي علي فكره بس للاسف انتي مش واخده بالك من كده
نور / يمكن بس هبله برضو
سمر / عندك حق بس اكيد فيه في العالم ده شخص يستحمل هبلك
نور /فكرك كده
سمر وهي تضحك / مش متأكده الصراحه بس اكيد في مكان ما يوجد شخص سيحبك ياهبله
نور / في مكان ما
في اسبانيا
تجهز الشيطان وحمل حقيبته بمجرد خروجه من الغرفه وجد رجلان ينتظرانه في الخارج أخذوا الحقائب وتبعوه حتي وصل لسياره خارج الفندق ركب السياره وماهي الا دقائق حتي وصل لقصر ماتينيو هبط من السياره ونظر للقصر بدقه
دخل الشيطان للقصر وامامه رجلين حتي وصل لغرفه معينه ادخلاه فيها واغلقا الباب ورحلا
نظر هو للغرفه التي تبدوا اثريه حيث انها مبنيه علي الطراز القديم والاثري
وجد مقعد كبير مزخرف مستقر في وسط الغرفه نظر اليه وجد ماتينيو يتوسطه
اشار له ماتينيو للجلوس جلس الشيطان بكل برود له
ماتينيو / احيك يا فتي علي شجاعتك في الحلبه كنت حقا ماهر
نظر له ببرود
ماتينيو / وانا لست بالغبي لاضيع شخص مثلك
انتبه له الشيطان اكثر
ماتينيو / ما اقصده هو انني أريدك أن تكون من رجالي
الشيطان وقد خرج عن بروده اخيرا / حقا وماذا ساستفيد انا
ماتينيو ببسمه / كونك احد رجالى هو مكسب بحد ذاته فكل شئ سيصبح متاح لك لايمكن لاحد ان يتطاول عليك
الشيطان وهو يضع قدم علي قدم /حقا
ماتينيو / نعم
الشيطان / اذا دعني افكر في الأمر اولا
دخلت للغرفه سيده غايه في الاناقه والجمال وذهبت وجلست علي جانب كرسي ماتينيو ونظرت للشيطان
عرفها الشيطان بمجرد دخولها هي نفس الفتاه التي كانت في المصعد معه وحاولت اغراءه ولكن هي لم تعرفه لانه الان متنكر
الشيطان / اذا اين ساقيم
السيده وهي تنظر له بتقيم ليس سيئا و لكن هي لا تستطيع إخراج هذا الشاب الذي رأته من رأسها
ماتينيو / صوفيا خذي ضيفنا للجناح الخاص به
صوفيا / حسنا ياعزيزي
صوفيا للشيطان /هيا ياعزيزي اتبعني
نظر لها الشيطان ببرود وسار خلفها
وصلت لجناح كبير وفتحت الباب
صوفيا بدلع كبير / هذه غرفتك ياوسيم اتمني ان تعجبك
الشيطان / حسنا
تركته صوفيا وغادرت وهي مغتاظه من بروده الذي يذكرها ببرود ذلك الوسيم مسكينه لاتعرف ان هذا البرود لايوجد سوي في شخص واحد الشيطان……..
سراج خرج من شركته وصعد لسيارته وغادر توقف في الطريق بسبب رؤيته لشجار لم يهتم وكان سيذهب الا انه رأي..
كانت سمر ذاهبه لتحضر بعض الأشياء قررت أن ذهب سيرا حتي يكون هناك وقت لها لتفكر جيدا فيما حدث مع هاتان الامرأتان فجأه وجدت رجل يمسك طفل ويضربه بشده والناس فقط تكتفي بالمشاهدة
انطلقت اليه سمر بسرعه وجذبت الطفل من يده الرجل
الرجل بغضب / انتي بتعملي ايه متدخليش في اللي ملكيش فيه
سمر / انت شخص مش محترم عشان تمد ايدك علي طفل
الرجل / انت مالك انتي عيل غلط وبربيه
سمر بغضب شديد وزعيق / وهو انت مش هتقدر تعرفه غلطه غير بالضرب ليه يعني حمار الأطفال مبيتعاملش معاهم بالضرب ابدا مهما حصل
الرجل /ملكيش فيه وانت اساسا متعرفيش حاجه في تعامل مع الاطفال
سمر / لعلمك بقي انا مدرسه واعرف اوي ازاي اتعامل معاهم كويس وعمري مامديت ايدي علي طفل عندي مهما عمل
نعم فسمر تصرخ وتهدد بالضرب ولكن لم يسبق لها أن ضربت احد
الرجل / الولد ده بيشتغل عندي ومكسر لي نص الكوبيات
سمر بحده اكثر / وكمان مش ابوه انت ايه يا اخي اتقي الله
الرجل / بقولك ايه اخفي من وشي احسن والله أمد ايدي عليكي
سمر / ماهو اللي خلاك تضرب طفل هيخليك تضرب ست بس اقول ايه البعيد مش راجل غضب منها الرجل بشده ورفع يده ليضربها ولكن وجد من يمنعه ويمسك يده بقبضه شديده
نظر له وجد في عينه نظره مرعبه
سراج بغضب شديد / ايه زعلت ليه ماهي مغلطتش فعلا انت مش راجل
الرجل / وانت مالك انت بتدخل ليه يعني
سراج بسخريه / والله لو كان في راجل بجد أتدخل مكنتش اتدخلت بس هنقول ايه الناس اتعمت
نظر الرجال الموجودين بخجل من أنفسهم اكتفوا فقط بالمشاهدة
سراج وهو يخرج محفظته / الخساير قد ايه
سمر / انت هتدفعله ولا ايه متدهوش حاجه
نظر اها سراج نظره مرعبه فصمتت علي مضض
الراجل / 150 جنيه
سمر/ بقي يامعفن تضرب الواد كل ده عشان150 جنيه نتن اوي يعني
كتم سراج ضحكته عليها ودفع المال له ونظر للطفل وقال له / امسك دول خليهم معاك وده الكارت بتاعي تعالالي الشركه وانا هشوفلك شغله كويسه
الطفل بفرحه / ربنا يكرمك يابيه يارب ويسعدك
نظر سراج لسمر / وانتي مش عارفه تسكتي ايه راديو
نظرت له سمر بغيظ / ملكش دعوه بيا
سراج / والله لولا اني اتدخلت الله اعلم كان هيعملك ايه
سمر وهي ترحل / متشكرين افضالك ياسيدي
وتركته ورحلت ضرب سراج كف علي كف / يابنت المجنونه
محمد / ها ياصابرين قوليلي مالك
صابرين وقد امتلئت عيناها دموع / مش حاسس بيا خالص يا محمد حاولت اوصله بأكثر من طريقه اني بحبه بس هو مش بيحاول يفهمني نظرته ليا اخت وانا بحبه اوي يا محمد
محمد وقد تمزق قلبه / انسيه يا صابرين وشوفي نفسك هو مش شايفك زوجه ليه تعذبي نفسك
صابرين بدموع قطعت قلبه / بحبه يا محمد بحبه اوي
نظر لها محمد وفي نفسه قرر قرار سينفذه
عادي عمر للمنزل وجد سمر تدور في الصاله وتجلس نور أمامها علي الاريكه تربط شعرها (گحگه) وتأكل جزر
عمر / فيه ايه يانور سمر مالها
نور وهي تهز رأسها ومازالت تأكل / معرفش من ساعه ماجات من بره وهي كده
ثم نظرت له وكٱنه توصلت لكنز / تكونش اتخانقت
عمر بسخريه/ ليه بتقوليها كده كأنك اكتشفتى الذره ماهو طبيعي سمر خرجت يعني اتخانقت مش محتاجه فقاقه يعني
نظرت له نور بغيظ / اهو بحاول افكر وانت مش بتفكر معايا
توقفت سمر عن السير ونظرت لهم بشر / بس انت وهي ياجوز معفنين عشان مطلعش عليكم العفاريت
عمر وهو يحضنها من كتفها / في ايه بس يا سكرتي ايه اللي حصل
نور / حد عاكسك يابت
نظرت لها سمر نظره شر
نور في نفسها / ايه الغباء ده هي دي أشكال تتعاكس
سمر / لا اشكالك هي اللي بتتعاكس
نظرت لها نور بتعجب / انت سمعتي ازاي
سمر / انتي بتفكري بصوت عالي ياهبله.
نور بتذمر / هبله هبله انا بيتقالي هبله اكتر من صباح الخير
عمر / هنسيب عفاريت سمر ونمسك في الهبله نور
سمر / اخفي من وشي ياعمر بدل ماطلعهم عليك وانت عارفهم
عمر / على ايه الطيب احسن ادخل اغير جهزوا الاكل
نور / طيب انا هدخل اريح شو……
مسكتها سمر من ثيابها من الخلف تدخلى ايه ياعنيا يلا جهزي الاكل
نور / ده ظلم هو انا كل يوم اجهز الاكل ايه الافتري ده
سمر / اه احنا ظلمه ومفتريين في اعتراض
نظرت نور بشكل سمر /لا يبشه امرك ياكبير انت بس استرح ويبقي عندك احلي بطاطس مقليه
سمر / هو انتي يابنتي معندكيش غير البطاطس المقليه
نور / الله مش اللي اعرفه وبعدين انا بحب البطاطس المقليه
سمر / اعملي اي حاجه لحد ما اريح شويه
نور بتمتمه بعدما رحلت سمر / خدامه أهلكم انتم الاتنين
دخلت نور للمطبخ وجدت الأشياء التي جلبتها سمر وجدت فيها معكرونه ودجاج مجمد وخضار
نور / اممممم نفسي في مكرونه بالصوص وفراخ بالخضار
ثم نظرت للاشياء بحزن / بس بيتعملوا ازاي دول
نور / فاكره ماما عملتهم قبل كده قدامي صح اول حاجه نسلق المكرونه اشطا
أشعلت نور البوتجاز ووضعت عليه قدر من الماء ليسخن ثم أحضرت المعكرونه وقامت بغسلها
نور / ايه البتاع الأبيض اللي بيخرج من المكرونه ده للدرجه دي مش نضاف
وأخذت تغسل فيهم والمعكرونه تذوب وتتحول لدقيق وهي تغسل اكثر باعتقادها انها غير نظيفه حتى أصبحت المعكرونه تكاد تختفي نور بفخر وهي تنظر الجريمه التي صنعتها / هو ده الكلام ولا بلاش اوووبس المايه غلت
ومسكت المعكرونه ووضعتها في الماء وتركتها وأخذت تغسل الدجاج تحت الماء ثم أحضرت الخضار وقطعته ووضعته مع الدجاج في صينيه ووضعتهم في الفرن ونظرت في الساعه / لسه باقي ساعه اروح بقي اعمل الصوص
وأخذت تفكر كيف تصنع الصوص لم تعرف لذا قامت بتحضير سلطه بعد مرور ساعه والمعكرونه مازالت تسلق نظرت نور في الوعاء وجدته جف من الماء لذا أحضرت ماء وصبت عليه وتركته وذهبت لترى الدجاج وجدت بسبب النار العاليه ان وجهه أصبح مطهو جيدا ولكن لم تدرك انه مازال نئ من الداخل اخرجته من الفرن ووضعته على الرخام وانتظرت ساعه وفتحت وعاء المعكرونه عفوا وعاء عجين حيث أن المعكرونه أصبحت معجنه واصبحت كتله واحده
نظرت نور بتعجب للمعكرونه هي لم ترى معكرونه هكذا من قبل
نور / مش مشكله بقي انا تعبت هروح اندهلهم
نور في الصاله بصوت عالي / عممرررررر سمممممممرررر
خرج عمر / ايه يا حاجه بتنادي على عيل تايه
نور / الحق عليا بنادي عليك عشان تاكل نادي لسمر
عمر وهو يسير تجاه المطبخ / يلا ياسمر عشان ناكل
خرجت سمر وهي تفرك عينها / انا جيت اهو
عمر وهو يجلس / اكيد بطاطس مقليه كالعاده
نور بفخر / لا طبعا انا قلت اغير وعملت مفاجأه
عمر / ايه بيض شايط
نور / لا ياظريف عملت مكرونه وفراخ وسلطه كنت عايزه اعمل صوص بس معرفتش
نظرت سمر لها بصدمه / انتي طبختي يانور
نور بفخر / ايوه ويلا بقي قبل مايبرد
عمر وهو يشمر / ايوه بقي اخيرا ياشيخه ادخلي عليا بالتقيل
فتحت نور وعاء المعكرونه نظر الجميع اليه بدهشه كبيره
سمر وهي تكذب ما ترى / ايه ده انتي هتخبزي ولا ايه
نور / لا ليه
سمر / امال ليه عجنه
نور / دي المكرونه
عمر وهو يضع المعلقه في الطعام / دي مكرونه
نور وهي تهز رأسها/ اه والله هي صحيح ياسمر متجبيش مكرونه من اللي جبتي منه تاني
سمر وهي تشعر انها ستموت بجلطه / ليه ياعملي الأسود
نور / المكرونه كانت مش نضيفه خالص غسلتها اكتر من مره عشان تنصف تقريبا كده اللي كان زرعها مش منضف الأرض كويس
عمر وهو ينظر لها ويريد قتلها / نور معلش قولتيلي انتي منين
نور / منتا عارف أيه الغباء ده
عمر / معلش خديني على قد عقلي
نور وهي تنفخ / من سوهاج
عمر / يعني صعيديه
نور / ايوه ليه
عمر / على ما افتكر الصعايده دول اكتر ناس بتهتم انهم يأسسوا ست بيت كويسه
نور / اها صحيح
سمر بحده / وهي خالتي معلمتكيش ازاي تطبخي ولا عمرك دخلتي مطبخ يابنت سيد.
نور بتراجع من حده سمر / لا بابا كان دايما معودني اني أذاكر بس مكنتش بدخل مطبخ ورغم كده طبختلكم مكرونه
سمر وهي تنوي ضربها ولكن مسكها عمر / شوف برضو بتقول مكرونه دي مش مكرونه ياحيوانه انتى فى بني آدم بيغسل المكرونه ياغبيه لا وكمان بتتزرع انتي ازاى عشتي في منطقه زراعيه ومش عارفه إذا كانت المكرونه بتتزرع ولا لا وازاي خالتي عمرها ماد خلتك المطبخ حد يقنعني
ثم نظرت لعمر / سيبني ياعمر سيبني بس متخافش مش هضربها
نور / لا ياعمر اوعي تسيبها اخر مره قالت كده وضربتني
سمر وهي تصرخ / ماهو ده ليه عشان انتي مهزأه يامهزٱه
نور/ على فكره بقي انا ساكته عشان انتي الكبيره ومش عايزه اتخطى حدودي عشان مش بغلط في حد كبير
سمر / لا اغلطي يابت ماهو ده اللي ناقص ياعمر قلتلك سيبني يا اخي اجبها من شعرها بنت سيد
نور / اهدي بس خلاص متكليش مكرونه الفراخ حلوه اهي نجيب عيش وناكلها بعيش
نظر عمر / خلاص ياسمر فعلا الفراخ شكلها كويسه اقعدي بقي.
جلست سمر ونظرت المكرونه بقرف ثم أحضرت السكين وقامت بتقطيع الدجاج ولكنه كان لا يقطع بسهوله قطعته ورأت انه من الداخل مازال نيئ تماما تركت السكينه على السفره وهي تنظر للأمام وعمر ينظر للدجاج ويلوي فمه ويسير بعينه لنور ان تهرب
نور تركت السكينه الخاصه بها بهدوء وأخذت تنسحب شيئا فشيئا للخلف حتى نهضت وركضت وكأن شبح يتبعها ركضت خلفها سمر وهي تمسك السكينه / سأشرحنك يانور هرجعك لخالتي قطع
ونور تصرخ في ارجاء الغرفه / الحقوني هتقتلني ياعمر الكلب انت هتقتلني اعمل حاجه
وعمر وقع أرضا من الضحك
سمر / والله لو سيد طلع من تربته ما هينجدك مني يا جذمه انتي.
نور / طب نتفاهم طيب
سمر بضحكه ساحره / نتفاهم انتي خليتي فيها نتفاهم انا اقطعك الأول وبعدين نتفاهم انا مش عارفه انتي ظابط ازاي وصعيديه ازاي وبنت ازاي اساسا انتي البيبي بيفهم عنك ياهبله ياهبله
نور بحده / بت انا مش هبله
سمر / وحيات امك سيبتي ده كله ومسكتي في هبله
عمر / خلاص بقي ياسمر هي اول مره تعمل مصيبه دي ابسط مصيبه عندها
هدأت سمر قليلا وجلست على الاريكه يجاورها عمر
سمر / ربي لا أسألك رد القضاء ولكن أسألك اللطف فيه
عمر / خلاص بقي يا سمورتي انتي الكبير هنا اهدي
نور وهي تنظر لهم ببسمتها الغبيه / اعملكم بطاطس مقليه
في مكان حيث الجريمه هناك اسلوب حياه
في منطقه بعيده عن السكان
رجل بحده / ازاي ده يحصل يابهايم وكنتم فين لما دخلوا الحاره وبيتمشوا فيها علي كيفهم
رجل اخر / ياكبير كانوا متنكرين عادي واحده متنكره في بياعه جرجير والتاني مكانش باين من شنبه
الكبير / اغبيه مشغل معايا شويه اغبيه
ثم نظر له / عرفتوا هما مين
الفتي / البنت تبقى ظابط والولد منعرفش اي حاجه عنه غير أن هو جاي من طرف الست اللي اسمها سماسم هي اللي بعتته ينقذ ابنها
الكبير بشر / لازم يندموا مش اي حد يلعب مع ربيع الضو ويهرب….
نظر الشيطان حوله للغرفه ثم نظر للنافذه واقترب منها وفتحها وجد شجره كبيره جدا تقريبا بطول القصر نظر لها ثم وقف على حافه الشباك وقفة عليها تمسك الشيطان جيدا بالشجر واخذ يتسلق عليها حتى وصل الطابق المطلوب قفز فيه ونظر للهاتف في يده يحتوي على خريطه للقصر كله نظر فيها وحدد غرفه ماتينيو وسار في الممر وكلما قابله حارس اطلق عليه النار ببرود دون حتى أن يقف بل يسير وفي يده المسدس ويطلق على كل من يقابله والتأكيد لم ينس ان يضع جهاز تشويش للكاميرات قبل القفز لهذا الطابق وجد الشيطان الغرفه المطلوبه فتحها ودخل فيها واخذ يبحث عن الميكروفيلم ولكن لم يجد
فجأه سمع صوت يقول / هل تبحث عن هذا………….
خلص الفصل وقرب لقاء الشيطان ونور
اتمني يكون عجبكم متنسوش التعليق
ياتري نوى هتشوف الشيطان بشكله الحقيقي
هل نور هتستحمل طباع الشيطان ولا لا
هل نور هتغير الشيطان
مين الراجل اللي كان بيتكلم عن نور والشيطان
مين اللي دخل على الشيطان وهو بيدور علي الميكروفلم
كل ده هنعرفه في الفصول الجايه من بنت الشيطان وحتى الآن لم تبدأ الروايه ولم تبدأ المتعه الحقيقه بس هتبدأ من لقاء الشيطان بنور انتظروني في الفصول الجايه
دمتم سالمين
رحمه نبيل
اترك رد