روايات كاملةرواية غمرتني عشقكل الروايات

رواية غمرتني عشق الحلقة 31

الحلقه ٣١
رواية غمرتني عشق الحلقة 31


💕اللهم إني اسألك يا الله، الأحد الصمد، الذي لم يلِدْ ولم يولد، ولم يكن له كُفُوًا أحد، أن تغفر ليَ ذنوبي إنك أنت الغفور الرحيم.💕

بسم الله الرحمن الرحيم

حسام طلع على القسم،، مخنوق وقرفان،،. و بيتعامل مع كل اللي يقابله بنرفزه

حسن العسكري دخل: حسام بيه،،. اجيب لحضرتك عصير يهدي أعصابك،، انا حاسس ان حضرتك مشدود انهارده ومش على طبيعتك

حسام بنرفزه : ليه يا حسن شايفني بشد في شعري، ولا اتجننت، ايه مش على طبيعتك دي

حسن: انا اسف يافندم،. بس، بجد حاسس ان حضرتك في حاجه مدايقاك،،
انا اسف للمره التانيه يافندم،، ولسه هيخرج حسام نده عليه

حسام باسف : حسن؛؛ استنى، وقرب منه وحط اديه على كتفه،، انا مش عايزك تزعل مني،. أنا بس مخنوق شويه وان شاء الله هبقي تمام،. وخلاص ياسيدي، هشرب عصير عشان خاطرك بس،

حسن ابتسم لتواضع حسام وانه طيب خاطره : ثواني ويكون العصير عند حضرتك يا حسام باشا،. ربنا يروق بالك يارب

حسام : يارب،،. المهم يلا ومتتاخرش

حسن : ثواني ياباشا،، . تحت امر حضرتك

حسام قعد على المكتب ورفع رجله فوقه،،. ونفخ بضيق، وطلع تليفونه واتصل على نفس الرقم لكن مقفول،،. كلم واحد صاحبه في الشركه التابع ليها الرقم

حسام: الو،،. ازيك يا مالك،، ايه اخبارك ياكبير

مالك : يااااه. حضرة الظابط حسام بشمحه وصوته ههههه،،والله ليك وحشه ياراجل

حسام : تسلم ياكبير والله انت اللي واحشني جدا،،. بس الدنيا والشغل اللي بعدني عنك ياصاحبي والله

مالك : اه ياعم، ما انت مالكش غير قاسم العزيزي وبس، ده الوحيد اللي مفيش حاجه تبعدك عنه، يلا، الله يسهلو ياعم

حسام اتنهد بألم،، : لا ياعم متقولش كده ده انت حبيبي،

مالك؛ وانت والله ياحسام،،. المهم،، الاتصال د

صفحتنا علي فيس بوك

تحميل تطبيق لافلي Lovely

قصه سرداب الموت (كامله)

رواية الشادر الفصل الثامن

ه لوجه الله، ولا فيه مصلحه

حسام ابتسم: بصراحه الاتنين

مالك ضحك: ههههه، لا ياصاحبي، مينفعش الاتنين يجتمعوا،، بس انا هطلع اجدع منك واقولك اؤمر ياكبير،. خير

حسام: مالك انا عايزك تجيبلي اسم صاحب الرقم ده وعنوانه ضروري جدا، واداله الرقم

مالك بتفكير : اممممم،. بس ليه يا حسام هتراقبه ولا ايه

حسام: هاته بس، وبعدين هقولك،،

مالك تمام، اديني بس ٥ دقايق وهكلمك،.
وبعد خمس دقايق مالك اتصل

حسام بلهفه : ها يامالك وصلت لحاجه

مالك : ياااه، للدرجادي،،. ده مهم عندك قوي بقه

حسام بضيق: متنجز يامالك،، عرفت اسمه

مالك: للأسف يا حسام بيه،،. الرقم ده لسه شغال امبارح بس، ومش متسيف باسم،. يعني شريحه من اللي بتتباع في الشوارع دي، وحاليا مقفول،

حسام خبط بايده على المكتب بخنقه،،، : ماشي يا مالك شكرا لتعبك بجد

مالك حس بخنقة حسام : متقولش كده ياكبير ده انت تؤمر

حسام : تسلم يامالك، بس انا عايز منك تتابع الفون ده اول ما يتفتح تعرف مكانه بالظبط، ياريت لو وصلت لحاجه تعرفني يا مالك

مالك : عنيا يا حسام،،. اكيد لو عرفت حاجه هكلمك

حسام: سلام يا مالك،،. وقفلوا مع بعض وقعد حسام وفكر مع نفسه،. ووصل ان اكيد ده مقلب من حد بيكره رنا جدا،،. لانه مش ممكن رنا تخونه، ولو فعلا بتكلمه، ليه قفل موبايله،، وهو كان كاتب انه مستني رساله منها اني نزلت،، لا ده اكيد مقلب،. اكيد حد عايز يفرقنا،،. وانا لايمكن هسمح بكده،، انا اتسرعت ولازم أصلح غلطتي،.
وقام بسرعه، وخرج من القسم وقابل حسن، وقاله انه يبلغ الظابط هشام انه مشي لموضوع مهم ،و ركب عربيته،. وطلع على الفيلا،.

————- بقلم شيمو الخطيب رواية غمرتني عشق الحلقة 31
عند قاسم

قاسم طلع هو وجيجي،، ووالدته طلبت منه يروح الفيلا يجيب شويه حاجات ليهم

هدي: قومي يا رنا روحي مع اخوكي هاتي اللي احنا عايزينه من الفيلا

قاسم بسرعه: لا ياماما،،. أنا هاخد جيجي

جيجي فرحت قوى وبصت لعشق بصت شماته، وقربت من قاسم،.

جيجي بتبص لعشق: تحت امرك ياحبيبي، انا اخدم عمي بعنيا

عشق قلبها ولع نار، بصت لقاسم بغيظ، لكن قاسم عنيه متعلقه بيها بجمود

عشق: احم،، استأذن انا يا هدى هانم،. ولو احتاجتو اي حاجه، رنوا بس على الجرس ده،. واي ممرضه هتيجي تشوف طلباتك، وانا موجوده،، في اي وقت ابعتيلي اي ممرضه وانا هاجي على طول وبصت لقاسم وخرجت

قاسم خرج وراها : احم،،. انسه عشق،،

عشق بصت ليه بصدمه : وغصب عنها قالت،،. انسه،،، انسه يا قاسم

قاسم بجمود: ايوه انسه،، كل واحد لازم يعرف حدوده،، انتي واحده ملك لراجل تاني، وانا بصراحه اللي مرضاهوش على نفسي مرضاهوش على غيري. واظن ان ده مش غلط

عشق وقفت بخنقه: اممممم،، ماشي يا قاسم بيه،، انت عندك حق، ها،، كنت محتاج مني حاجه

قاسم بص في عنيها كتير ومش قادر يبعد عنها،. ولا يمشي ويسيبها، ومش عارف هو نده ليها ليه،
قاسم؛: انا كنت بس بنادي عشان اشكرك على وقفتك معانا،،

عشق ابتسمت بوجع : هههه،. لا يا قاسم بيه متشكرنيش، ده واجبي، واي حد حتى لو غريب عني بتعامل معاه كده،، يعني زيك زي غيرك،، مش مستاهله شكر ياقاسم،،،، بيه

قاسم اتغاظ من ردها لكن ابتسم لان هي دي عشق،. عشق القويه اللي مبتسيبش حقها،،. وافتكر اول مره شافها مع خالد وكانت داخله مش خايفه وواثقه انها على حق، وبتدافع عن حقها لآخر نفس فيها. وسرح في كل ده

عشق بتبصله وقالت: ايه ياقاسم بيه، بتضحك على ايه،،

جيجي جت ومسكت دراع قاسم: وقالت بدلع وهي عنيها على عشق : ايه ياقاسم يا حبيبي. مش هنمشي ولا ايه

عشق اتخنقت : احم؛؛ بعد اذنك ياقاسم بيه

قاسم شد ايده من جيجي وقال: عشق،،

عشق بصت ليه وعنيها نفسها تحضنه،،

قاسم : قرب منها،، انا عايز اقولك اخر حاجه،. واتمنى انك تسمحيلي اقولهالك

عشق قربت منه وعنيها متعلقه بيه، ونفسها تترمي في حضنه،،

قاسم قال بكل حب واحساس ووجع،. : وحشتيني ياعشق

عشق اتنهدت بصوت عالي : وعنيها اتملت دموع،، وقاسم قرأ في عنيها كل الكلام اللي كان عايز يسمعه منها،،. وعشق غرقت في بحور حبه،، وحست انها على وشك الانهيار،، سابته واقف وجريت من قدامه،، وهو بص عليها لحد ما اختفت من قدامه، ورجع لجيجي وبصلها لقاها واقفه هتولع نار،.
قاسم؛ مش يلا ولا مش ناويه تيجي معايا

جيجي بغيظ: لا جايه ياقاسم.،، جايه،، ونزلوا وركبوا العربيه

جيجي؛ قاسم هو انا ممكن أسألك سؤال

قاسم : اممممم طبعا، اتفضلي

جيجي : هو انت ليه عايزني اجي معاك الفيلا،،.

قاسم ببرود: لو مش حابه تيجي، ممكن ارجعك واخد رنا، عادي يعني

جيجي بسرعه: لا انا مش قصدي، انا بس عايزه اعرف،،. انت لسه كنت بتتكلم مع عشق، وبعدين بصراحه انا مستغربه رد فعلك من ناحيتها،. مش دي اللي انت رفضتني عشانها، ليه دلوقتي بترفضها

قاسم : مبدأيا كده،، ده مبقاش سؤال يا جيجي، ده بقه عشرين،. بس انا هجاوبك عليهم، في اجابه واحده بس،
عشق اتخطبت يا جيجي
اظن الاجابه دي ردت علي كل تساؤلاتك

جيجي بفرحه: بجد،، اتخطبت،. يااااه، اخيرا. قاسم بصلها بضيق وهي سكتت خالص

جيجي: طيب ممكن اطلب منك طلب

قاسم نفخ : امممم،. قولي

جيجي: انا عايزه نفتح صفحه جديده انا وانت، عايزاك تحبني زي ما بحبك ممكن

قاسم : هحاول يا جيجي، انتي برده مراتي ومينفعش، اني ادايقك اكتر من كده

جيجي بفرحه : بجد انا بحبك قوي ياقاسم

قاسم وصل الفيلا،. وجرى ناجي وصبحي عليه،. وزينب سمعته طلعت بسرعه وسألوه عن حازم، وهو طمنهم،. وقال لزينب تعمله قهوه بسرعه

دخل قاسم وجيجي الفيلا،. ولسه جيجي طالعه على السلم تجيب الحاجات اللي هدى قالتلها عليها
سمعت قاسم بصوت عالي جدا هز الفيلا كلها،، : جيلااااااااااان

جيجي بصت عليه برعب من صوته،. وفجأه لقت قاسم جابها من شعرها من على السلم وقال :
بقه انتي يا جيلان عايزه تطلقي رنا،،. انتي عايزه تدمري حياتها وحياتنا كلنا،، انتي فاكره اني مشكتش فيكي،. وضربها بالقلم.،، فاكره اني استبعدتك من الحركات القذره دي. وضربها القلم تاني،
تبقى غلطانه،، انا عارفك يابنت القناوي،. وعارف قلبك الأسود وحقدك وغرورك اللي مالوش لازمه. وضربها قلم تالت، انتي عايزه تقفي قدام قاسم العزيزي، وقال ايه حبني ياقاسم زي ما بحبك،،
وضربها القلم الرابع وفي اللحظه دي وقعت على الأرض بخوف ورعب وشفايفها بتجيب دم، وبتبصله وبتنهج ومصدومه من كلامه
قاسم شدها من شعرها وجرها مسح بيها الفيلا كلها،، وهو بيقول،، اهو انا هعرفك مين هي جيجي القناوي،،، انا هعرفك حقيقتها بجد، وانها ماتسواش، جيجي بتصرخ من الألم، ومبقاش فيها قوه،. والرعب مسيطر عليها،،.
جيجي بصريخ وعياط: سيبني ياقاسم الله يخليك،، حراااااام عليك

حسام داخل وسمع صوت صريخ وجرى بسرعه هو وصبحي، وزينب طلعت وبتحاول تنقذ جيجي من ايد قاسم

قاسم بصوت عالي: زييينب،، ابعدي انتي احسنلك
زينب بعدت وعيونها كل دموع،. وجيجي بتستنجد بيها، الحقيني يا زينب،. كلمي بابي، كلمي اي حد انا هموت،،. آآآآآآه،،. ارحمني يا قاسم ابوس ايدك وقاسم بيجرها على الأرض وعايز يخرجها الجنينه قدام الخدامين ويقل منها، ويعرفها قيمتها

جيجي : ابوس ايدك ياقاسم،، سيبني يا قاسم،، سيبني،، اعاااااااااااا،

قاسم بغل : انا مش هرحمك يا جيلان،،. أنا هندمك انك فكرتي تأذي حد من عيلة العزيزي، بقه انتي عايزه تدمري اختي،،، ووقفها وضربها بالقلم وفي اللحظه دي اغمي عليها،. و وشها كله جاب دم ونزفت من بقها ومناخيرها، وقاسم وقف يتفرج عليها وبينهج،، وقلبه كله كره وغل من ناحيتها
حسام دخل واتفاجئ باللي حصل،.
حسام بصدمه: قاسم،،. ايه ده،، ايه اللي حصل

قاسم بص لحسام ووشه كل شر،، دي،، دي اللي كانت عايزه تدمر حياتك انت ورنا،،. دي اللي قالت لواحد يبعت الرسايل، دي اللي قررت تدمر العيله،. لكن مقدرتش، وخبطها برجله بكل غل،. دي اللي عايزه تدمرني انا،. لكن انا مسمحتش بده،،. فهمت ياحضرة الظابط ايه ده

حسام واقف مذهول من المنظر،. ومن قاسم نفسه اللي اتحول لوحش كاسر مبيرحمش، واي حد بقه يقرب منه قاسم بيدوس عليه من غير ما يفكر

حسام: زينب،،. تعالي نفوقها بسرعه،،
زينب جريت بخوف ورعب. وحاولت تفوقها،. وفعلا جيجي فاقت،،. لكن بتتنفض من الرعب،،. وعنيها متعلقه بقاسم،، وبدأت حالتها النفسيه تسوء اكتر،. وبدأت تصرخ بهستيريا

حسام اتصل بالاسعاف، وفعلا جت الإسعاف وأخذتها،،. وزينب اتصلت على فريده وقلتلها ان جيجي في المستشفى، وركبت زينب الإسعاف مع جيجي وطلعوا على المستشفى

قاسم دخل أوضة عشق، وكانت زينب نضفتها، وقعد على السرير وسند راسه ورا
حسام دخل واتكلم بصوت عالي : وبعدين ياقاسم،، هتفوق امتى بقه

قاسم قام من مكانه بسرعه ومسك حسام من هدومه،، هفوق يا حسام بيه،، بس لما اخد حقي منك الأول،،. وانت بقه،،. حسابك معايا كبيييير،،

———- بقلم شيمو الخطيب رواية غمرتني عشق الحلقة 31
في المستشفى

رنا بتتصل على قاسم ومبيردش،. وبتتصل على جيجي مبتردش

هدي: ايه يارنا،. انتي قلقانه كده ليه

رنا : لا يا مامي مش قلقانه، بس انا بكلم ابيه قاسم مبيردش ولا حتي جيجي بترد

هدي: زمانهم جايين، متقلقيش

رنا: انا كنت عايزه جيجي تجيبلي شويه حاجات من هناك لكن مش مشكله بقه، ابقى ارجع انا واجيبها

هدي بصت لرنا: انتي عارفه يارنا، ان شكلك بالحجاب حلو قوي،، بصراحه الاسدال عليكي تحفه

رنا بفرحه: بجد يامامي، انا بصراحه بفكر البسه،، حاسه اني عايزه أقرب من ربنا اكتر،، حاسه اني نفسي اواظب على الصلاه،. وأقرأ القرأن،، بجد يا مامي انا برتاح قوي لمجرد الفكره،، تخيلي بقه لو فعلا انا بقيت كده

هدي بفرحه: خلاص يا حبيبتي،. أنا رأيي تفاجئي حسام وتتحجبي، وانا واثقه انه هيفرح قوي

رنا كشرت، ونزلت وشها في الأرض واتنهدت بوجع : مامي ،. حسام خلاص انتهى من حياتي، وده قرار انا مش هرجع فيه. حتى لو وصل للحقيقه، حسام جرحني كتير،، وانا مبقتش قادره اتحمل اكتر من كده

هدي بزعل: يا بنتي اخوكي قالك. وفهمك ان ده رد فعل طبيعي لأي راجل،. يشو……

رنا قاطعتها بعياط : لا يا مامي،. مش اي راجل بيفكر كده ولا بيشك في مراته بالشكل ده،،. وعشان خاطري يامامي. متكلمنيش في الموضوع ده تاني. أنا مش عايزه حسام،. ولازم اطلق منه

عشق ومحمد داخلين،. وعشق اتصدمت من اللي سمعته

محمد: احم،. سلام عليكم

هدي قامت : وعليكم السلام يا دكتور، طمني

محمد: الحاله زي الفل متقلقوش وتقدرو حاليا تشوفوه، بس ياريت بلاش كلام كتير،. وهو تقريبا مع الوقت هيرجع يتكلم عادي، لكن الحركه قدامها شويه،. قُرص العلاج اللي كان بياخده،. دوب جزء من الجلطه وممكن يقدر يتكلم،. بس عايزين نساعده لما الحاله تستقر. تماما، وأن شاء الله في امل بكره ننقله اوضه عاديه

هدي ورنا فرحوا جدا،. وهدي: قالت: تسلم يادكتور،، ربنا يفرحك يارب،

محمد: شكرا ليكي يا مدام هدى، وبص لعشق،، وقصد انه يعرفهم انها خطيبته،،، دي د عشق خطيبتي من اكتر الدكاتره اللي تثقو فيهم، اه هي لسه بتدرس بس ممتازه،. لو احتاجتو اي حاجه. هي اكيد هتساعدكوا

هدي ورنا بصو لبعض بصدمه، وعشق نزلت وشها في الأرض، وهدى ابتدت تفهم رد فعل قاسم كان بارد ليه،. وزعلت اكتر لأنها دمرت ابنها فعلا

بسمه جت بسرعه : د محمد، في حاله وصلت تحت
محمد: عشق، تعالي معايا بسرعه،. ونزلوا جري
الممرضين دخلوا الحاله أوضة الكشف،. ودخلت عشق ومحمد ومحمد كشف عليها
وفجأه عشقت شهقت، وقلبها دق بسرعه وقالت،، جيجي

محمد بصلها: في ايه ياعشق،،. كده مينفعش، ليه التوتر ده

عشق مفتحه عنيها على الاخر ومصدومه،، وقالت بهمس قاسم،، قاسم،، وخرجت بسرعه،. وطلعت فوق،. ومحمد نفخ بضيق وبيكشف على جيجي

عشق طلعت لهدي ودخلت وبتنهج؛ هدى هانم،،. كلمي قاسم،. طمنيني عليه، كلميه بسرعه،.

هدي مش فاهمه حاجه ولا رنا،. ورنا ردت،،، انا فعلا بكلمه لكن مبيردش يا عشق،. فيه ايه،. ايه اللي حصل

عشق بعياط: جيجي،، جيجي تحت وشكلها مضروبه او حادثه،. معرفش، بس حالتها وحشه قوي

هدي قامت من مكانها بسرعه،. : ابني،. حادثه،. أنا لازم اطمن على ابني،،، كلمي اخوكي يارنا بسرعه

رنا بتتصل بيه،. مبيردش، رنا ملقتش قدامها غير حسام،. واتصلت عليه فعلا

——— بقلم شيمو الخطيب رواية غمرتني عشق الحلقة 31

قاسم قام ومسك حسام من هدومه وقاله،. أنا هفوق يا حسام،، بس لما اخد حقي منك الأول، وحق القلم اللي ضربته لاخت قاسم العزيزي

حسام نزل ايد قاسم بعنف،. ومسكه : فوق بقه ياقاسم، بلاش اسلوب الانتقام اللي انت ماشي بيه ده،. أرجع قاسم بتاع زمان،. انت عمرك ما كنت كده،. ليه وصلت للحاله دي، ليه بقيت بالشر ده، (وبصوت عالي) فوق بقه،. انت بتضيع كل اللي حواليك وأولهم نفسك

قاسم : انا اللي بضيعكوا،، وانتو ايه،. مضيعتوش فرحتي وحياتي،،، عشق اتخطبت ياحسام وضاعت مني للأبد، انت ازاي مش حاسس بغلطك،. ازاي مقتنع ان انت صح

حسام: كل ده نصيب يا صاحبي، عشق لو كانت من نصيبك مفيش قوه في الأرض هتقدر تمنع ده. صدقني ياقاسم،. محدش فينا غلط،،. كل واحد فكر بأسلوب تفكير مختلف،. وانا قولتلك، حتي لو انا غلطت،. فغلط مقصود بيه إصلاح، مش اساءه،.

قاسم بغيظ : وانت كده صلحت ايه،. اوعي تنكر ياحسام انك متهور،. وتفكيرك في معظم الأوقات بيبقى غلط،،. انت مجرد مقريت رسايل عن مراتك اللي انت عارفها وبتحبها،. اتهورت ومديت ايدك عليها،. وكانت هتوصل للطلاق،. أنا غيرك ياحسام،. أنا كنت واثق انها مقصوده، واثق ان حد قريب هو اللي عمل كده،. واول حاجه جت في بالي كانت جيجي، ولما شوفتها قاعده في المستشفى لوحدها قربت منها وسمعتها وهي بتتكلم مع واحد اسمه علاء، وأعتقد أنه بيحب رنا،،. واتأكدت انها ورا كل ده،، انت بقه وصلت لايه،.

حسام كان واقف شايط من كلام قاسم،. ونفسه يخنق جيجي ويعرف مكان علاء ده وحلف انه مش هيرحمه،،
حسام: قرب من قاسم،،، عشان خاطري ياقاسم،،.فوق لنفسك بقه،،. سيبك مني انا،،. حتى لو انا وحش من وجهة نظرك،. وعايز تبعد عني،،. أنا مش هبعد الا لما اتأكد انك قاسم العزيزي بتاع زمان،، قاسم الطيب،،. وصدقني حق مراتي انا قادر ارجعه،، بس وحياة عشرتنا مع بعض، متضيع كل حاجه منك،،

قاسم بجمود : عشرتنا ماتت يا حسام،. وانا دفنتها بأيدي،

حسام بص لقاسم بزعل،. ولسه هيتحرك، كانت رنا بتتصل .

حسام بلهفه: ايوه يارنا،،

رنا بعياط؛ حسام،،. ابيه قاسم فين،،. أنا بكلمه مش بيرد، وجيجي هنا حالتها وحشه قوي،.

حسام هدا نوعا ما،،، ؛ متقلقيش ياحبيبتي، قاسم قدامي اهو وكويس، انا هجيلك المستشفى حالا

رنا بقلق: طب خليه يكلمني،،. عايزه اطمن عليه يا حسام

حسام بص لقاسم واداله الفون،،
وعشق قالت لرنا تفتح الاسبيكر، وفعلا رنا فتحته

قاسم بتعب: الو،، ايوه يارنا

عشق اتنهدت براحه،. وهدي ورنا متابعينها وارتاحو لما سمعو صوته،،

هدي بقلق: قاسم،،. انت كويس ياحبيبي، طمني ياقاسم،،. انت فين يابني

قاسم: انا كويس ياماما،،. وهاجيلكو المستشفي دلوقتي،.

هدي: طب فهمني اللي حصل،،. طمن قلبي

قاسم : لما اجي يا أمي هتفهمي كل حاجه سلام دلوقتي ،، وقفل معاها وعشق، ورنا وهدى اطمنوا وحمدوا ربنا انه بخير

هدي: عشق،.انا عايزه اعرف ايه اللي حصل بينك وبين قاسم

رنا : اه ياعشق،. ليه ابيه قاسم بيتعامل كده،. هو عرف انك اتخطبتي،

عشق اتنهدت،. وحكت ليهم اللي حصل،. وكلهم زعلوا على اللي قاسم وعشق وصلوا ليه، وعشق استأذنت تنزل تطمن علي جيجي، ورنا نزلت معاها،، وهدى قعدت تعيط كتير على حال ابنها،. وانها السبب في كل اللي هو فيه،. وعرفت من رنا بعد ما طلعت، أنه جيجي مضروبه،. وشكو انه اكيد قاسم،.

قاسم وحسام وصلوا المستشفى وكل واحد فيهم مش بيكلم التاني

قاسم دخل الاوضه : السلام عليكم،،

هدي قامت بسرعه : حبيبي، انت كويس

قاسم نام على السرير بتعب،واتنهد.،، اااااه،. اه يا أمي كويس،

هدي قربت من قاسم بزعل: وانت بعد التنهيده دي تبقي كويس ازاي،،، ، طب طمني ايه اللي حصل لجيجي، ومين عمل فيها كده

قاسم قام. وبص لحسام،

حسام دخل،. وقرب من رنا،، واخدها في حضنه،، : رنا،، انا اسف. اسف بجد على كل كلمه،. أنا عارف اني غلطت،. وليكي حق تزعلي مني،. بس دي كانت غيره وحب،. أنا بحبك ومستحملتش الكلام اللي قريته ده،،.، وقرب من هدى

انا بعتذرلك يا امي، وعايزك تسامحيني،. غصب عني، بحبها، والشيطان…..
هدي قاطعته : مسمحاك وعاذراك يا حبيبي، وده يخليك بعد كده تتعلم، بس انتو عرفتوا الحقيقه؟

قاسم :ايوه يا أمي، جيجي هي اللي ورا كل ده

رنا شهقت بصدمه : جيجي،. طب ازاي

قاسم حكي كل حاجه،،.
وفجأه دخلت فريده عليهم ومعاها البوليس

فريده : اهو يا حضرة الظابط،،. هو ده اللي عمل في بنتي، كده،. واقسم بالله ياقاسم ياعزيزي ما هسيبك،. وهدفعك تمن اللي عملته في بنتي كتيير قوي،

قاسم قام وقف وحسام وقف قدامه وسلم على الظابط

حسام: انا الظابط حسام المغازي، لو تسمح حضرتك نتكلم على انفراد

الظابط؛ طبعا يافندم،. حضرتك غني عن التعريف

حسام: شكرا ليك ياحضرة الظابط

فريده واقفه هتموت؛ ايوه بقه انتو هتظبطوها مع بعض، بس انا مش هسكت،. والله لهوديه في داهيه

حسام؛ مش قاسم اللي عمل كده في بنتك،

رواية غمرتني عشق الحلقة 31

دمتم سالمين

بقلم شيمو الخطيب

رواية غمرتني عشق الحلقة 31

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى