السنة: 2022

  • قصة حبسها الشيطان الجزء الرابع

    [ad_1] ولما طارق رجع سألني عن الأكل قولتله إني معملتش لإني تعبانة سألني عن السبب ولونه بقي أصفر وأخضر وقلب الوان الطيف ، قولتله لا أبدا شويه أرهاق ، فباس إيدي ودخل يغير هدومه ويطلب أكل ، كنت عاوزة أجيبه من رقبته وأقتله بعد اللي عمله في بنات الناس دا بعد ما خرج من أوضته الأكل وصل أكلنا وأقترح يعمل…

    أكمل القراءة »
  • رواية القصر الأسود لـ منى سلامةThe story of the Black Palace From me it’s

    [ad_1]   رواية القصر الأسود لـ منى سلامة   The story of the Black Palace From me it’s safe Translated from Arabic [ad_2] Source صفحتنا علي فيس بوك تحميل تطبيق لافلي Lovely قصه سرداب الموت (كامله) رواية الشادر الفصل الثامن        

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب كامله

      الحلقة الاولي…. عمارة الحجة زينب احمد…../ انت عارف يا علي ان الوقت بيجري وانا لازم الاقي شقه في اسرع وقت انا خلاص مش قادر اقعد تاني عند حماتي الموضوع بقى صعب عليا وعلى اسراء و هي زيها زي اي ست من حقها يكون ليها شقه لوحدها….. علي…../ياعم ما تخافش ان شاء الله هتلاقي شقه في اقرب وقت و هتكون …

    أكمل القراءة »
  • سلام عليك وكأنك لم تكن … غيمة سوداء عاليه احمدPeace be upon you as if you wer

    [ad_1] سلام عليك وكأنك لم تكن … 📕 غيمة سوداء عاليه احمد Peace be upon you as if you were not… 📕 Black cloud Great AhmedTranslated from Arabic [ad_2] Source صفحتنا علي فيس بوك تحميل تطبيق لافلي Lovely قصه سرداب الموت (كامله) رواية الشادر الفصل الثامن        

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه الثانيه

    [ad_1] الحلقة التانية عمارة الحجة زينب بواب العمارة …../بتعجب شديد…حاضر يا باشا اتفضل…. علي……/يا احمد والله انا مش مرتاح للشقه دي انت ما شوفتش حتي بواب العماره وهو بيقولك على الشقه وشو كان عامل ازاي…. احمد…../بص يا علي انا معنديش استعداد اضيع الشقه دي علشان شويه كلام……. علي…/اعمل اللي انت عايزه انا زهقت من دماغك الناشفه دي….. بواب العمارة…./يا حجه…

    أكمل القراءة »
  • سلام عليك وكأنك لم تكن … غيمة سوداء عاليه احمدPeace be upon you as if you wer

    [ad_1] سلام عليك وكأنك لم تكن … 📕 غيمة سوداء عاليه احمد Peace be upon you as if you were not… 📕 Black cloud Great AhmedTranslated from Arabic [ad_2] Source صفحتنا علي فيس بوك تحميل تطبيق لافلي Lovely قصه سرداب الموت (كامله) رواية الشادر الفصل الثامن

    أكمل القراءة »
  • رواية لأجل حقي الفصل الثاني 2 بقلم ديانا ماريا

    [ad_1]      رواية لأجل حقي الفصل الثاني  الجزء الثاني توقفت فرح مكانها بصدمة ثم التفتت له. فرح بعدم تصديق: أنت بتقول ايه يا على؟ على بصرامة : اللي سمعتيه لو فكرتِ تعمليها هطلقك وبردو هاخد الدهب. عقدت حاجبيها بخيبة أمل: بالعافية يا على؟ على بوجه قاتم: بالعافية لو اضطريت لكدة يا فرح. ثم غادر تاركا إياها جالسة بجمود وحيدة،…

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه الثالثه

    [ad_1] الحلقة التالتة عمارة الحجة زينب…… الجار.استاذ محمود…./تعالى يا ابني عندي نشرب الشاي مع بعض و احكيلك حكايه الشقه دي…. احمد…./تمام لما نشوف ايه الحكايه….. ف شقة استاذ محمود…. الجار..استاذ محمود…/اتفضلوا الشاي…… احمد…./ايه الحكايه بقى…. الجار..استاذ محمود…./بص يا ابني انا من اول الناس اللي ساكنو في العماره دي و عارف كل واحد فيها في يوم من الايام جة شاب هو…

    أكمل القراءة »
  • رواية حضرة المدير الفصل الثاني 2 بقلم سوليية نصار

    [ad_1]      رواية حضرة المدير الفصل الثاني  -المدير اتشقط …المدير اتشقط  قولتها وانا قاعدة جمب رأفت ووسام …كنا قاعدين في كافيه بعد ما اغمي عليا أصروا يطلعوني برة … كنت منها*رة تماما وانا بشوف الشخص اللي بحبه اتأخد يعني هي البنت الحلوة دي ملقيتش الا اللي بحبه عشان تتخطبله …حسبي الله ونعم الوكيل فيها …أنا هم*وت …قعدت اتنفس بصعوبة…

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه الرابعه

    [ad_1] الحلقة الرابعة. عمارة الحجة زينب… استاذ..محمود…./فعلا هوة اختار ….بنبرة خوف ورهبة… اختار يعيش بقانون العالم الاخر…اختار يعيش ف عتمة مفيهاش نور….اختار يعيش معا الچاثوم…….. احمد…/خلصت كلامك بعد اذنك يا استاذ محمود.. يلا يا علي… الحجة زينب…./بعد اذنك يا استاذ محمود انا ماشيه معاهم….. استاذ محمود…./اتفضلي يا حجه زينب…. احمد…./هاتي حاجه المفتاح اما اجرب تاني يمكن يفتح…… الحجة زينب…./خد يا…

    أكمل القراءة »
  • رواية حضرة المدير الفصل الثالث3 بقلم سوليية نصار

    [ad_1]      رواية حضرة المدير الفصل الثالث  طلعت الهام من المكتب وبصت ولقيتني قدامها بصتلي بقر*ف ومشيت …  -اومال لو كنتي تخينة شوية هتتعملي ايه وانت شبه سلاكة الاسنان كده … وبعدين دخلت المكتب … قلبي دق وانا بشوف المدير بيشتغل . ابتسمت زي العبيطة وانا بفكر أن ربنا اداله كل حاجة …فاضل بس يبقي جوزي عشان تبقي حياته…

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه الخامسه

    [ad_1] الحلقة الخامسة..عمارة الحجة زينب… اسراء…./ماشي يا احمد بس انا مش مرتاحه….. احمد…./صدقيني مفيش حاجه تستاهل كل اللي انتي بتعملي ده انتي المفروض تكوني فرحانه بانك هيكون ليكي شقه وبيت لوحدك مش ده اللي كنا بنحلم بي   انو يتحقق يا اسراء…. اسراء…/يا احمد انا ما قولتش اني مش مبسوطه انا بس مستغربه الشعور اللي حسيتو اول ما دخلت الشقه وعلى…

    أكمل القراءة »
  • رواية حضرة المدير (كاملة جميع الفصول)بقلم سوليية نصار

    [ad_1]    رواية حضرة المدير الفصل الاول  -انا عايزة اتجوزه بصراحة لما اعمله سح*ر اسود قولتها بصراحة تامة اقرب للبجاحة …بصتلي امي وقالت: -شوفي البت البجحة عايزة اعرف كنتي فين وانا وبربي اخواتك …دول اخواتك الرجالة يتكسفوا ما يقولوا كده … -الله يا حاجة كوثر يعني اخبي عليكي مثلا واتجوزه من وراكم واجيبلكم الع*ار …واهر*ب واخواتي يط*اردوني ويفضلوا يقولوا التا*ر…

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه السادسه

    [ad_1] الحلقة السادسة عمارة الحجة زينب…. الحجة زينب…./و انا في انتظارك يا ابني…. بعد كتابةالعقد…..وفرش الشقة…. اول يوم  لاحمد واسراء في الشقه… احمد…../انا مش مصدق يا حبيبتي ان بقالنا شقه لوحدنا و هيكون لينا حياتنا و خصوصيتنا……. اسراء…./الحمد لله يا حبيبي ربنا حب يجزينا خير على صبرنا….. احمد…./بالمناسبه السعيده دي انا اللي هحضر العشاء النهارده علشان يكون اول عشا في…

    أكمل القراءة »
  • رواية لأجل حقي الفصل الثالث3 بقلم ديانا ماريا

    [ad_1]      رواية لأجل حقي الفصل الثالث  دلفت إلى غرفتها القديمة وجلست على سريرها بحزن تفكر كيف وصل بهما الأمر وكيف يمكن أن ينتهي. رن هاتفها لتجده علي، توترت ربما أكتشف مغادرتها ولكن جمعت شجاعتها و أجابت. فرح: نعم ؟ على بغضب: أنتِ مشيتي من البيت؟ فرح بجدية: ايوا يا على أنا مقدرتش افضل فى البيت وخصوصا أنك مش…

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه السابعه

    [ad_1] الحلقة السابعة ..عمارة الحجة زينب… استاذ محمود…./بصوت ونظرة رعب..دي اول صفحة ف الكتاب..بيننا وبين العالم الاخر ابواب لا يرها الامن اراد دخول العالم الاخر…وياويلي ع من اراد فتح قلبو لابواب الخوف…..الجاثوم احمد…/الجاثوم…. استاذ محمود…./ده كتاب كان جابو كريم الله يرحمه هنا لما ابتدي يخسر فلوسو ولاد الحرام دلو على طريق الدجالين ف مره راح لواحد دجال قالو خد الكتاب…

    أكمل القراءة »
  • رواية قلب الزين الفصل السابع عشر 17 بقلم ساجدة للرحمن

    [ad_1]    رواية قلب الزين الفصل السابع عشر          البارت 17 والاخير نوران فضلت تدور على مليكه مش لاقياها لحد م سمعت صوتها هيا ويزن بيتخانق.و اطمنت اشويه تسريع الاحداث بعد مرور 6 شهور يوم عيد ميلاد مليكه ال21 كانو عاملين حفله كبيره والكل مبصوت وكان يزن وزين موجودين ف الحفله ومليكه ونوران لسه منزلوش وطبعا زين…

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه الثامنه

    [ad_1] الحلقة الثامنة عمارة الحجة زينب… احمد…./بفكر ف الي لازم يحصل…. علي…../انا مش فاهم منك حاجة  احمد…../سبها ع الله والي عايزو ربنا هيكون….. وصول اسراء…… اسراء…./ازيك يا علي…. علي…./ تمام يا اسراء طب هروح انا بقا…… احمد…../ماشي يا علي استني انا نازل معاك عايز اشتري حاجة…… بعد نزول علي واحمد….. تلاحظ اسراء وقوف مراءة ع باب الاوضة تنظر نظرة تقشعر…

    أكمل القراءة »
  • رواية بين العشق والانتقام الجزء الثاني الفصل الرابع4 بقلم حبيبة الشهيد

    [ad_1]      رواية بين العشق والانتقام الجزء الثاني الفصل الرابع  الخاص به هو ينظر إلى غرفتها  ” سَتظل تِلك المدينه مُظلمه في غياب من أُحب ، حتي و إن اضائها الشمسَ و القمر معاً “ في غرفة فيروز كانت تجلس وهي ممسكه صورة شاب زو عينان ذرقاء مثل البحر وبشره بيضاء زو لحياه قصيره شعر بني وبجانبه فتاه زو…

    أكمل القراءة »
  • روايه عمارة الحاجه زينب الحلقه التاسعه والاخيره

    [ad_1]  الحلقة التاسعة من عمارة الحجة زينب… اسراء…../بنظرة بتجاة الاوضة المقفولة.. وضحكة مرعبة…تقول بصوت سميك ومرعب.. ياويلي ع من اراد فتح قلبو لابواب الخوف المعاهدة…. بعد تناول الاكل…. احمد…../اية رائيك ف الاكل ياحببتي… اسراء…./بصوت غريب…..المعاهدة… احمد…./انتي بتقولي ايه يا اسراء و صوتك متغير كده ليه….. يفتح باب الاوضة المقفولة…… ويخرج منا اصوات الصراخ… تبتسم اسراء ابتسامه مرعبه و تميل براسها…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى