روايات رومانسيهرواية عشقني في ماضيه

رواية عشقني في ماضيه الفصل 28

البارت الثامن والعشرون…
كانت دنيا تجلس سارحه في حبيبها بعد ان احست انه اصبح كل دنيتها وانها مستعده ان تكون له.. كانت جالسه حالمه ولم تحس بذلك الذي يتسلل خلفها وهجم عليها ووضع علي وجهها قطعه من القماش وبها مخدر لتتوه هيا وتستكين فورا فحملها علي الفور ونزل للنيل واخذ المركب وسرح به في النيل حتي وصل للضفه الاخري وحملها ووضعها في عربه وانطلق بها مبتعدا لفتره حتي وصل الي مكان نائي ودخل بها اليه ووضعها واطمئن انها مربطه ليكلم فاتن لتسعد كثيرا لتاخذ منه العنوان وتذهب اليه مسرعه لتدخل عليه وتجدها مربطه لتحس بسعاده شديده.. لتهتف قلعها هدومها..
ليبهت الرجل. بتجولي ايه يا ست الناس عيب اكده جولتلك اني هخطفها بس انما اعتدي عليها دي ماهعملهاش ..
لتصرخ.. انت هتعارضتي بعد ايه بقولك قلعها هدومها..
ليقف الرجل ولا يتحرك ويهتف.. دي حرمه يا ست الناس اقلعها ازاي بس ماعرفش اعملها دي عندي ولايا..
لتصرخ.. طب اخرس واقتربت وازالت بنطلونها وبلوزتها لتصبح دنيا بملابسها الداخليه وتقترب وتخربش دنيا بوجهها وجسدها لتنسال عليها دمائها وتاتي بسكين وتجرحها من اسفلها لتنفجر الدماء بين قدميها لتقوم فاتن بالتقاط صور عديده لها في اوضاع مختلفه..والرجل يقف مذعورا مذهولا مما تفعل لتقف فاتن والغل يكويها والسعاده تشع منها.. .. ليمر الوقت وتبدا دنيا في الاستيقاظ لتخفي فاتن وجهها لتبدا دنيا في الاستيقاظ كانت لا تري في البدايه لتتضح الرؤيه لتري نفسها في مكان متهالك ومعها سيده تخفي وجهها و احد الرجال لتهب َتنظر لنفسها لتصرخ وتحاول ان تنكمش لتداري نفسها وجسدها يولمها َيلسعها من خدوشها لتنهار وتدرك ما حدث لها ودخلت في هستيريه بكاء فقد اوهمتها فاتن انها فقدت شرفها كانت دنيا تشهق وتضم جسدها برعب لتقترب منها فاتن.. عشان تتلمي وماتبصيش لحاجه غيرك.. كان صوتها مالوفا لدنيا ولكنها كانت مرعوبه وظلت تنتحب وتصرخ من رعبها الي ان اغشي عليها من هول ما فيه.. لتاخذ الرجل وتعطيه التليفون وتخبره بما يجب عليه ان يفعله فقد خططت لتقضي علي تلك المسكينه بلا رحمه لما يمتلئ قلبها من غل.. لتتركه بعد ان اعطته التعليمات ان ينفذها بالحرف وان ينتظر لليل حتي يضرب ضربته حتي يصاب الجميع بالهلع فهيا تريد ان تحرق قلوب الجميع..
عاد ايهم وادهم في المساء وكانت داليدا وفريده يجلسون معا يتسامرون ودخل ايهم ليقترب من داليدا ويقبلها علي خدها لترتبك وتبعد وشها ليقترب من اذنها ويهمس وحشتيني.. لتخجل اكتر واطرقت..ليهمس طب مش هتقولي وحشتك يا ايهم طيب وانا اللي جاي ملهوف اشوف الجمر..
لتهمس.. بس عيب بقه الناس قاعده..
ليهب ويقوم ويمسكها طب معلش دقيقه وشدها وذهب بها الي حجرتهم وادخلها وادارها ليحتضنها بقوه لتشهق وتحاول ان تدفعه.. انت اتجننت ازاي تعمل كده هيقولو ايه..
ليهتف بهيام.. مايولعو انا مالي الجمر بيجول عيب احنا جدام الناس فبجينا لحالنا اهه ايه بقه لسه عيب برضك..
لتخجل وتهمس.. بس بقه عيب والله كده..
ليرفع وجهها… هو ايه اللي عيب واحد بيجول لمرته اتوحشتك ونفسه يسمع كلمه حلوه منيها يا بت جولي هتفضلي عسكري اكده ومنشفاها..
لتقطب جبينها.. انا عسكري يا سي ايهم َمنشفاها طب اوعي روح شفلك حاجه طريه.. اوعي
ليضحك.. يابت اهمدي.. طريه ايه بس ليشدها يلصقها به.. هو فيه طري الا المز الجمر اللي مشعوطني..
لتخجل وتهمس… بس بقه والنبي الناس بره
ليرفع وجهها اما تجولي الاول وبدا يتلمس خدها بنعومه وهيا تذوب معه.
لتهمس اجول ايه..
ليبتسم.. تجولي اتوحشتك يا ايهم.. ايهم
لتحس بقلبها يدق بعنف فهو يجتاحها بمشاعره ويغزوها ليقتحم قلبها لتهلك اخيرا وهو يتلمسها وهيا سعيده بلمسته وجسدها يرتجف وهو احس بذلك ليهمس اتوحشتني صوح.. لتهز راسها بهيام ليحرك يده علي خدها ويقبلها ويهمس.. اتوحشتي ايهم.. مش ايهم صوح.. لتهز راسها بهيام.. ليحس بقلبه سينشق منه ليقبلها قبلات متفرقه لتضع يدها حوله لينصعق ويشدها اليه ليهمس.. هتوجفي جلبي جولي رايداك يا ايهم.. جوليها بالله عليكي هموت واسمعها.. لتهمس اخيرا بعد ان انهكت جسديا وقلبها انهال من فرط مشاعرها لتهمس بحب وهيام رايداك يا جلب دليدا.. يا ايهم روحي ولا اقدر ابعد عنك دقيقه حبيبي رجعلي وخد قلبي والله خد قلبي هنا لم يستطع ان يصمد ليشدها اليه بعنف و بقوه لا يفلتها وظل يدور بها ويدور وهيا لا تحس به ليعود ويهلكها عشقا وهيا تستجيب وتستجيب و ذراعيه تلتف حولها يضمها إليه و تلتصق بين أحضانه الدافئة تسللت تلك البسمة الهادئة إلى شفتيه .. لينخرطا معا في وصله من الحب ينهال كل منهم مع الاخر كانت تان ومشاعرها مهتاجه وهو ينهل من جمالها غير مصدق مشاعره وما تعطيه له وتلهبه ليجن بها وهيا اصبحت لا حول ولا قوه وكل ما تشعر به هو وما يفعله بها لتنهار اخيرا وتهمس باسمه لم يكن هو مدرك لهول مشاعرهم ليحس فحاه ان السماء اخذته بعيدا وطار بتلك التي جن بها عندما تلفظت اسمه.. كانت تأن باسمه عشقا ليحس بالجنون.. اخير نادت اخيرا تلفظت اسمه في رغبتها اخيرا راح الادم بلا رجعه وحل الايهم ليدخل قلبها.. اخيرا ذهب الغريب في الحكايه واحل صاحب الرساله احل المحب ووضع لنفسه مكان اخير ايهم لم يصبح غريب ولم يتركها حتي جعلها تان باسمه اخيرا وصل ايهم لمبتغاه ان تصبح داليدا للايهم ان يتحول الحاضر والماضي لحقيقه واحده.. فقد عشقته في ماضيه لتعود وتعشقه في حاضره.. هلك ايهم بها ومعها وهنا اندمج ايهم مع من الهبته وجعلته رجلها من اعادت ماضيه ليصبح حاضرا ولا اروع.. كان قد هلك من هول ما حدث وجسده يرجف وهيا تنام باريحيه مندسه في احضانه لا يفصلهم انشا عن بعضهم فهيا الضلع والسكن وهو الماوي والامان.. ليغمض عينيه ويشدها لتنام علي صدره وجسده مشتعلا فقد كانت مره طاحنه.. جنون ورغبه هالكه..كانت مره الجنون من عوده المحب لحبيبه.. عشق لقلب الغريب ليجعله قريب. حبيب ليبتسم ويشعر ان هذا الذي يريده ان يستمر ليهمس اخيرا بقيت ايهم ليكي اخيرا صرختي باسمي وانت في حضني..اني مش مصدج حالي. حاسس بجمال وحلاوه غير عاديه.. ايه ده اللي دخلت فيه نار يا بت الناس حرجتني ولما جولتي اسمي جلبي وجف وتاه في جمالك.. لاه انت ده مكانك عاد ما هسيبش دجيجه تبعدي الا وانت اكده.. اخيرا سيبتيلي حالك كلاته اخد اللي رايده اخيرا شفايفك الحلوه دي نادت عليا.. ايه جمالك ده.. ليستعيد همساتها وهيا تشده اليها ليبتسم.. ايه ده كت في ايه عاد الجنه دي صوح.. لينظر اليها ويهمس جمر والله خلصتي عليا وسورجتي في يدي ولسه رايدك.. هو جالها اللي تدخلي حضنه تجننيه ليشدها ويقبلها ووظل يمسد علي جسدها يستعيد ما كانا فيه وقلبه سيخرح من مكانه. لتتململ بحب واريحيه ليبتسم وقلبه يرجف بشده جلبه يا ناس جمر نايم في حضني حلاوه ما بعدها حلاوه جلبي بيدج كيف الطبل وجتتها لامسه جتتي بتحرجني رايدها الف مره هتجنن عليها لينزل يقبل عيونها لتفتحهم بتوهان لتتسع ابتسامته لتحس بخجل وتتململ ليشدها يلصقها به ليهمس لاه ماعتش ابعاد بعد اكده ده مكانك جنب جلبي يا واخده جلبي.. ديدا وجفتي جلبي من نطجك لاسمي ما مصدجش
لتهمس ابعد بقه عيب
ليضحك عيب ازاي واحنا اكده… بس احلي عيب والله يا جمالو انت تاخدي العجل وخدتي عجلي خلاص لتبتسم ليهمس حاسه بيا اخيرا وجولتي اسمي خلاص انا دخلت الجنه.
لتتنهد.. كل ده عشان قولت اسمك
ليهتف.. يا لهوي مستهونه اياك.. دا جولتك لاسمي فورت جتتي وخلتني هفطس واخلص عليكي اني حاسس بحلاوه وما بعدها حلاوه يا جلب ايهم مش ايهم صوح
لتنظر اليه بحب.. ايهم وهيفضل طول عمره ايهم
ليهمس يعني خلاص وصلنا لجلب الجمر
لتنظر اليه بحب انت شايف ايه
لينزل يقبل قلبها ويعود لينظر في عيونها ليهمس رايد اسمع
لتضع يدها حوله.. انت مامشيتش منه عشان توصل انت من اول دقيقه جواه اصلا.. حبيبي وجوزي وكل ماليا
ليقبلها قبلات متفرقه.. صوح يا جلبي خلاص اكده لا عاد فيه غريب ولا بعيد فيه داليدا لايهم وايهم لدليدا
لتهمس بس تحبني ولا دقيقه تبعد هني لو بعدت اموتل ليداعبها ابعد فين بس دانا هموت واخلص عليكي بس خايف عليكي
لتهمس بدلع.. بطل بقه انت ايه ده ما بتزهقش
ليهتف.. ايوه ادلعي بالجوي هياجي علي دماغك انت حره وهتتفرمي.يا بت رايدك هموت عليكي.
لتضحك انا من ايد حبيبي دي لتمسك يده تقبلها لايده دي..
ليحس ان جسده اشتعل ليهمس.. لاه انا اكده كتر خيري وانت استحملي بقه الا جتتي مولعه نار ولازمن اخد حبيبي يطفيها وانهال عليها ليدخلها دنيا العشق والسحر دخلت دنيا الغريب وتاهت فيها من جمالها لتعود وتاخذه وتدخله قلبها ليصبح الغريب هو الحبيب

في الاسفل ليدخل ادهم ويهتف.. امال دنيا فين..
لتهتف فريده.. جاعده عالنيل مش عارفه راشجه هناك ليه ابعت حد يناديلها..
ليبتسم.. لاه انا هروح اناديلها.. ليتركهم ويذهب مسرعا سعيدا انها في مكانهم المفضل ليذهب ليجد المكان خاليا ليدخل الحجره الجانبيه لعله يجدها فلم يجدها ليعود الي القصر ليسال الخدم فلم يراها احد ليرجف قلبه ليهب ويذهب الي حجرتها فلم يجدها لينزل بلهفه دنيا مش في الجصر..
ليهب فايز وتصرخ فريده.. انت بتجول ايه.
ليهتف.. دورت عليها في كل حته مش لاجيها..
ليخرح ادهم ويستدعي الحرس ويامرهم بفتح الكشافات والبحث عنها وهنا اصاب الجميع حاله من الهلع.. لياتي احد الحراس.. يا باشا المركب النيلي مش موجود والواد فتحي مختفي مش موجود هو كمان..
ليصرخ ادهم يعني ايه الكلام ده اتاخدت من جلب بيتنا.. دانا اوديكو في مصيبه.. وظل يصرخ فيهم وسادت حاله من الهرج والمرج.
ليحس ايهم بالصراخ ليهب مفزوعا ليقوم ويلبس ملابسه وينزل مسرعا ليقترب ايهم.. فيه ايه..
ليصرخ ادهم.. دنيا اتاخدت من الجصر يا ايهم والمركب مش موجود والغفير اللي اسمه فتحي.. البت اتاخدت من وسطينا.. ليخرج ايهم للخارج ويصرخ في الحرس ليرتعبو ويهب الجميع للبحث عنها.. ليخرج ايهم تليفونه ليكلم اولاد عمه وعائلته ليقلب البلد عليها ليسخر الكل وكل من يعرف لتبحث عنها لتهب عائله هواره عن بكره ابيها لتبحث عن تلك الامنه التي اخذت غدرا من بيت عائله ضرغام والتي تعتبر عيبه وسبه في جبينهن.. ليعود مفزوعا ليجد داليدا قد نزلت والرعب يجتاحها .. وهيا تصرخ وتبكي منهاره .. دنيا راحت فين اختي راحت فين.
ليقرب منها ويحتضنها اهدي اهدي هرجعهالك والله هرجعهالك بس اهدي..
لتنتحب وتهتف.. ايهم دنيا لو جرالها حاجه هموت.
ليشدد عليها.. والله هرجعهالك اهدي يا جلبي..
كان ادهم قد اصيب بالجنون واخذ الحرس هو وفايز وخرجو يبحثو عنها وعن ذلك الحقير ولكنهم لم يجدو له اثر واستمرو البحث حتي حل الليل وداليدا قد اصبحت في حاله بائسه لا تكف عن النحيب والبكاء وايهم لا يفلتها من احضانه ويحاول ان يطمئنها..واخذت فريده ابنه اخيها بعيدا حتي لا تفزع من نحيب امها كان الوقت تاخر وبدات داليدا تنهار ولم تعد قادره ليحملها ايهم ويصعد بها ويدخل بها لتتعلق به ليظل يمسد عليها ويقبلها بحنان وهيا تبكي ليهتف.. بطلي كفايه جلبي وجعني..
لتشهق اكتر.. مين عمل كده.. طب ليه احنا مانعرفش حد ليه يا ايهم دا دنيا طيبه مابتعرفش تتكلم دنيا مش جامده زيي هموت عليها..
ليشدد عليها هنلاجيها يا جلبي اهدي.. ليهتف حاولي تنامي واوعدك هنلاجيها انا مسرح عيله بحالها تدور علي النجس ده والله هرجعهالك ايهم لما يوعد استحاله يخلف وعده..
كانت تحتاجه بشده وتريد ان تنام ولكنها خائفه مرتبكه..ليقوم ويحضر لها احد المهدأت لتاخذها لتهتف بغلب.. ممكن اطلب منك طلب..
ليهتف دانتي تامري وانا انفذ.
لترتبك.. معلش والله بس عشان تعبانه ومش عارفه انام وخايفه و..
ليهتف ماتجولي يا جلبي عايزه ايه..
لتهمس بخجل وصوت واطي.. ممكن تفضل جنبي ويعني.. يعني
ليبتسم ويشدها اليه ويحتضنها.. دا حضنك يا جلب ايهم من غير ما تفكري لتندس في احضانه وتشعر بالانهاك ليتسلل اليها النوم ليظل بجوارها حتي نامت ليقبلها وهو سعيد انها نامت وطلبت حضنه ليقوم وينزل لاخيه الذي اصبح علي شفير الهاويه كان كالمجنون.. والله النجس ده لاجيب رجبته هخلص عليه بيدي هيا حصلت ياخد البت من دارنا ليه مش رجاله عاد..
ليقف ايهم.. البت دي حد مكري عليها يا ادهم وجاصدها هيا بالذات اصل اشمعني دلوك وما حدش يعرفهم من اساسه وما حدش نعرفه بيدخل الحريم في العدا ولو هيدخلو الحريم ما ياخدو فريده او داليدا اشمعني دنيا..
ليهتف ادهم.. طب مين وانا روحه اجيبه وامزعها تمزيع.
ليهتف ايهم.. هيحصل يا اخوي هيحصل.. اللي يعمل كده في دارنا يبقي الجتل ليه حلال..
ليمر الوقت بحرقه اعصاب. ليصدح تليفون ادهم بصور دنيا الصوره تلو الاخري ليفتح ادهم الصور لينشل مما يري.. كانت دنيا عاريه في الصور وتنزف ويبدو عليها الاعتداء والدماء تتفجر من كل مكان.. ليقف ويبدا في الصراخ.. لاه لاه لاه دنيا مايحصلهاش اكده لاه حبيبتي لاه.. يا جلبي اللي هيجف ليقف ويصرخ بشده.. مين اللي عمل فيكي اكده.. حبيبتي يتعمل فيها اكده..
ليقترب ايهم.. اهدي فيه ايه وريني.
ليبتعد ادهم.. اوريك ايه ابعد يا مصيبتي السوده يا مرارك يا ادهم يا ايامك السوده البت اللي عشجتها واتمنيتها ماتت اكده راحت.. حبيبتي راحت..
ليصرخ ايهم ماتعجل وتجول فيه ايه وريني الزفت ده..
ليصرخ ادهم.. لاه لاه ماحدش هيشوفها كفايه اللي جرالها.. يا سوادك يا ادهم البت اتاخدت غصب يا سوادك والطين اللي حط عليك.. ليه ليه يجتلوها ليه اكده يحرجوها ليه اكده.. دي زي النسمه يعملو فيها ليه اكده.. جلبي هيجف.. ليصرخ.. دنيا اتاخدت غصب يا ايهم.. مرتي اللي اتمنيتها من الدنيا اتاخدت غصب يا ايهم.. صورها عريانه ومتعاصه دم ومتاخده غصب.. مين يعمل في حبيبي اكده جلبي هيجف..
ليقترب ايهم.. طب اهدي والله لاجيبه واجطعه تجطيع
ليصرخ ادهم.. تجيبه بعد ايه ما كل حاجه راحت.. بس لاه لاه.. الجتل جليل عليه منجوع النجاسه ده.. ياخد البت الجادر من دارنا من جوات الدار ويعتدي عليها يمين بالله لاكون مطلع جلبه في يدي.. زي ما خلعلي جلبي وجطعلي حبيبي..
ليمر الوقت ويبعث له الحارس رساله انه سيدعها اذا نفذ ادهم ما يريد وفي الصباح سيطلق سراحها.. وبعث لادهم ما يحب ان يفعله.. ظل ادهم يقرا ما يريد الرجل ان يفعله لتحمر عيونه غضبا.. عايزني اني اعمل اكده.. اعمل فيها اكده.. ادبحها اكتر ماهي مدبوحه.. انا اللي بعشحها اعمل فيها اكده.. طب ازاي انطجها ازاي اجولها اكده كيف.. جلبي هيجف.. ماعرفش اجول العفاشه دي.. ايه الوساخه دي عايزين يموتوها اكتر ماهيا ميته.. طب ليه بيعملو فيها اكده ليه.. عملت لمين ايه.. مين بيكرهها اكده. هتجنن مين عمل فيها اكده ايه السواد ده اجول اكده ازاي ولو ماجولتش هيموتها.. ليه عملت ايه.. تعرف مين يعمل فيها اكده..
لبهتف ايهم.. ماتفهمني فيه ايه..
لينزل ادهم دموعه.. فيه موت فيه دنيتي راحت واتكتب عليا اعيش ميت اتكتب عليا ماشوفش فرح.. هموت مش جادر اجولك ايه عايزني اموتها بيدي اكمل عليها واخلص عليها وادوس علي رجبتها.. ادهم اللي عشجها وخدها في حضنه وجلها انت الدنيا وما فيها هيدعك وشها في الارض.. هموت يا اخوي هموت جلبي هينشج مين النجس اللي بيكرهها اكده.. ايه ده..كفره حد يعمل في حرمه اكده لاه ويمزعها من حبيبها.. طب ليه عايز اجولها اكده هيستفاد ايه هيستفاد ايه من حرجه جلبي وجلبها.. واشمعني اني الي بعت ليا اكده وعايزها تبعد عني والا هيجتلها.. ليجلس ادهم وتنسال دموعه اجولها اكده كيف بس.. حبيبها يجتلها يخلص عليها اخرج النجاسه من بقي ازاي.. دا انا اكده مابجاش راجل واصل ولا اعرف المرجله.. وهيا.. هيا هتكرهني وتموت بعديها. مش بعد ما جولتلها بعشجك اعمل فيها اكده.. سنين واني مستنيها واول ما الجاها جدامي اموتها بيدي.. ليقترب منه ايهم ويضع يده علي كتفه ليرفع عينيه والدموع تتساقط بشده. هموتها يا ايهم هموتها وهيا ماتت هسحب روحها واجتل روحها بعد ما جتتها اتجتلت.. ليصرخ ليه ليه مين عمل اكده وقام مهتاجا يكسر كل شئ و َاخيه يمسكه الي ان انهار باكيا في احضان اخيه.. ليهتف ايهم.. يمين بالله لاكون شادد جلبه بيدي ودايس عليه اهدي وفكر في مصلحتها نرجعها الاول..
ليهتف ادهم نرجعها. لاه خلاص دنيا راحت واالي هعمله ماعادش فيها رجوع.. ليجلس بقهر منتظرا تلك المكالمه التي سيخلع فيها قلب حبيبته..
عند دنيا اعطاها الرجل ملابسها ولم ينطق بشئ كانت تجلس منكمشه ترتعش وتنتحب واحيانا يغشي عليها من فداحه ما حدث لها فقد ظنت ان ذلك الرجل اعتدي عليها فحالتها اصبحت ممزقه تريد ان تموت وتترك الدنيا ََظلت تنتحب وتفكر في حبيبها.. خلاص يا دنيا حياتك انتهت.. هيرضي بيكي ازاي.. دا صعيدي الشرف عنده حياته. حتي لو بيحبك.. ماعادش ينفع.. كانت تنتحب. بس ادهم مش هيسيبني انا متاكده ادهم مش بعد دا كله يسبنني انا ذنبي ايه ذنبي ايه. كانت تموت وتشعر انها تتمزق من الداخل لتجد ذلك الحقير يقترب ويهتف.. اسمعي ادهم بيه عايز يكلمك.. شوفي هيجولك ايه وتنفذيه فاهمه.. لتهز راسها بذعر وخوف ليتصل بالتليفون ليرد ادهم عليه ليهتف الرجل اهه جدامي اهه شوف عايز تجولها ايه وخلصنا.. ليعطي التليفون لدنيا.. لتهمس بنحيب ادهم.. ليغمض عينيه بوجع.. والدموع تسيل منه لتهمس.. انا خايفه تعالي خدني والنبي ماتسيبني انا ماليش ذنب.. ادهم انا هموت..
ليتجلد ويقف ويبدا في الكلام.. اسمعي يا بت الناس.. ليرجف قلبها من نبرته.. ليكمل.. اسمعي يا بنت الناس دلوك انت اتفضحتي خلاص والصور وصلت لينا وانت عريانه وعرضك راح يا بت الناس يبقي تاخدي بعضك من سكات وتهملي البلد احنا ماناجصينش فضايح.. عيله ضرغام ماتنحملش ان مرت ايهم خيتها جتتها تتاخد وشرفها يضيع وتتصور عريانه اكده.. بعدي يا بت الناس ماحدش اهنه عايزك ولا يجدر يدخلك الدار اهنه. دار ضرغام مايخشهاش حد اتعاب واتااخد شرفه.. هنبعتلك فلوس تبعدي لحد ما نشوف. انسي اي حاجه كانت وانسي بيت ضرغام باللي فيه انت ماننفعيش خلاص. احنا صعايده الشرف واعر هملي البلد لحالك وماتبصيش وراكيلاننا ماهندورش عليكي ولت عايزين ندور.. انت فضيحه دلوك بعدي عشان عيله ضرغام ما تتعاصش من عيبتك. انت دلوك واحده معيوبه وماتفكريش في خيتك ولا ترجعي تاني اهنه ايهم اخوي ما رايدش فضايح هو مجعد اختك بالعافيه عشان بتها ورسم ده كلياته عشان يجعدها .. انت بحروايه مالكيش عيشه اهنه وكمان بعد ما شرفك راح يا بت الناس استري كالك وابعدي وما تفضحيناش احنا عيله كبيره ومش علي اخر الزمن هناخد بت مفضوحه متاخد شرفها وصورها الكل شافها.. اللي زيك يعيش خزيان ياجي اهنه احنا هنعتبرك ميته وخيتك هنشوفلها صرفه يا تجعد تحترم حالها يا تحصلك وتهمل البت بااش جرف صبرنا عليكو كتير ده اتفاج بيني وبين اخوي.. ماعادش الا البحاروه ياجو يفضحونا ليصمت ويضع يده علي صدره فقلبه يمزقه..
كانت دنيا قد ماتت وكانت اناتها تشق قلبه كانت لا تبكي ولا تنتحب كانت تان فقط وتتاوه وتحس بوجع لا يحتمل كانت ترتعش وتان وهو منصت يسمع اناتها ويبكي بشده كانت تمسك قلبها وبدات تلفظ انفاسها والرجل يقف ينظر اليها وخاف ان يحدث لها شيئا ليقترب برعب مالك اتنفسي مالك اكده وشك اصفر اهدي يا بت الناس كانت لا تعرف كيف تتنفس وتان َو جسدها يسري فيه سلخات تنغزها والرجل مسكها وبدا يهزها لكي تتوقف.
وادهم علي الجانب الاخر يصرخ رد عليا جرالها ايه انطج حد يرد عليا ماتت جرالها ايه كان يستمع للرجل وهو مذعور ليصرخ والله لاخلع جلبك والله لاجيبك مجتول في يدي جولي جرالها ايه انطج منك لله البت راحت البت بتموت البت اتكتمت ما بتنطجش كان ينصت برعب والجانب الاخر الرجل يصارع لينقذ انثي فقدت روحها كانت تتشنج وتحاَول ان تتنفس ولكنها احست ان صدرها يمزقها والرجل يصرخ الي ان فقدت وعيها ليعم الصمت المكالمه.
ليصرخ ادهم. دا سكتت دول سكتو سكتت ليه حد يقلي سكتت ليه ما تنطج يابن الجزمه البت سكتت ليه لينتهي المكالمه ليهب ادهم..وييبتعد ليقف علي الشرفه ويقترب اخيه واحتضنه ليهمس بقهر دون ان يخرج صوته للعلن.. البت راحت البت اللي همَوت عليها راحت انا قتلتها ادهم قتل حبيبه هموت هموت اروح فين قلبي يا ايهم هيموتني حد يجبلي حبيبي دا روحي جولتلها العفش كله دا هيا اللي بتمناها من الدنيا دا هيا الروح. جتلتها دلوك.. اسيبها ازاي دانا هموت علي طرفها.. لو اتاخدت الف مره ماههملهاش هاخدها واداويها وادخلها في حضني ما تطلعش منه دا خبيبي حنين وطيب اسيبه ازاي ليه واطي والا خسيس جتت ايه اللي ابص عليها دا روحه بالدنيا وما فيها جولت العفش يا جلبي ووجعتك عشان ارجعك لحضني. جولت اللي خلع جلبك بس يمين بالله لاخدك في حضني اداويكي هتبعدي عني هتسيبيني صوح عشان عفاشه لساني يا رب ايه ده ليقترب منه ايهم ويحتضنه بشده ويهتف اجمد هتبقي كويسه والله هجيبه واجيب جلبه في ايدي ليحتضن اخيه ليجهش ادهم بالبكاء ليهدا ادهم ويرفع وجهه ليتجمد ويصبح مشلولا ويبتعد عن اخيه وينظر خلفه بوجع وينظر الي اخيه بقهر ليهتف ايهم ايه ايه فيه ايه لينظر الي اخيه مكان نظره ليستدير ايهم ليهوي قلبه بين قدميه عندما راي…

صفحتنا علي فيس بوك

تحميل تطبيق لافلي Lovely

روايات رعب

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى