روايات رومانسيهرواية عشقني في ماضيه

رواية عشقني في ماضيه الفصل 37

البارت السابع والثلاثون..الجزء الأول…
لتهتف دليدا من الخلف ليبهت ايهم. ويبعد يده ليسمعها تقول.. هو مين يا حبيبتي اللي هيتجوز انت عقلك خف يا بت انت لتقترب منهم ومعها فريده لتهتف وايدك بقه كده عن جوزي عشان ما ازعلكيش.
لتهتف زينه… انا بحددت ولد عمي مالك انت احنا لينا اعراف وانت بحراويه مالكيش فيها.
لتصرخ داليدا.. بت انت امشي من قدامي بدل ماطبق وشك انت فاهمه
لتهتف زينه… انت هتسكت يا كبير تاخد بحراويه وتدوس علي عرفنا..

هنا لم تعد داليدا قادره علي الصمت لتهجم عليها انت جبتيه لنفسك ومسكت فيها وانهالت عليها ضربا وهنا اقترب ايهم وشدها بعيدا و َهيا تصرخ سيبني اطين عيشتها عايزه تتجوزي جوزي ليه شايفاني كاتعه دانا اطلع روحك يلا ابنت من هنا والله لاموتك جاي تاخدي الواد بتاعي يلا غوري.
ليهتف ايهم… اهدي بطلي طيب لتصرخ اوعي والله لاطين عيشتها ليحملها وهيا تصرخ وتصارعه وتهجم عليها ليحملها ويصعد بها الي حجرتهم..
وقفت فريده مغتاظه من زينه لتهتف زينه عاجبك اكده اتهان اكده ايه جله الادب دي والله ماهسكت.
لتهتف فريده… والله انت اللي جبتيه لحالك تستاهلي جايه تاخدي جوزها ما عندكيش خشا
لتهتف زينه.. لاه انتو اللي انسابتو وماتعرفوش الاصول اني ماشيه وخلو الفضيحه ليكو.
لتهتف فريده.. خليكي في حالك ياختي احنا مبسوطين ايه الغل ده انت مالك بينا يلا بقه من هنا.. لتخرج زينه غاضبه ليدخل فايز لتنظر اليه فريده بغضب لتهتف ايه كت بتوسع لصاحبك السكه ماصدجت مشينا.
ليبهت فايز سكه ايه انت اتخبلتي.

لتنظر اليه غاضبه.. ايه ماشفتهاش وهيا ماسكه ايديه وجايه تخرب علي اخويا انتو الرجاله كده بتدارو علي بعض تدخل وتسيبه ليه هاه ماتجول..
ليهتف.. انت عايزه تتخانجي وخلاص صوح وانا ماليش نفس خليكي بقه اهنه كولي حالك..
لتقف مصدومه.. ايه ده دا سابني باكل حالي طيب يا فايز لتصعد ورائه وتدخل حجرتها بغضب وتظل جالسه ليخرح من الحمام ويجدها جالسه غاضبه ليتنهد ويهتف انت عامله ليه اكده كت جتلتلك حد فيه ايه يا فريده.
لتهتف غاضبه.. فيه انك خابر زينه وخابر هيا بتحوم حوالين ايهم صوح تهمله ليه زمان مرته فوج مجهوره.
ليهتف… هو هيراضيها احنا مالنا
لتنظر اليه بغضب.. يعني تنجهر داليدا وتجولي احنا مالنا.
ليهتف… طب انت عايزه ايه دلوك خلاص اللي حصل حصل.. لتنظر اليه بغيظ وتقوم مش عايزه حاجه خلاص روح نام وتركته وذهبت تغير ملابسها ليجلس دا ايه الليله الهباب دي دانا جولت ادهم هيهيص وهنهيص زيه ونو لع الليله تجومو تتغفلج اعمل ايه بت ضرغام لما بتجلب بتبجي طور ذي اخوها ليجدها تخرج من الحمام وتذهب َترتب الوسائد وتندس فيها بغضب ليتنهد ويقترب منها ويظل فتره ينظر اليها ليتنهد ويقترب.. طب انت زعلانه ليه دلوك انا مالي عاد كت عارف يعني.. طب خلاص ماهتحصلش تاني هجفش فيه زي الجراضه يرضيكي اكده لم ترد عليه ليقترب منها ويشدها ليهتف طب ايه يا جلبي خلاص عاد ماكتش عارف..
لتتنهد وتهتف.. يا فايز ماصدجنا انهم يبقو كويسين انت خابر اللي شافوه عاد.
ليهتف.. والله ماكت واعي انها هتعنل اكده بت جريئه جوي.
لتهتف بغضب… ايوه مابتختشيش
ليبتسم ويقترب منها ايوه ماتعرفش الخشا زي الجمر اللي جاري ده لتقطب جبينها ليهتف ايوه جمر داني كت فاكر اني هغطس في الولعه وعنيا راشجه في الواد ادهم بحسده.
لتخبطه.. بطل انت كمان ادهم غلبان سيبه يفرح بقه.

ليهتف.. اكده طب وفايز الحزين مالوش يفرح هبابه.. ماتفرحيني يا جمري الا احنا بقالنا شويه ملبوخين ففي فرح البيه اكده انا ليا كتي عندك
لتبتسم وتهتف انت ايه ده مابتشبعش عاد بطل اكده نام احنا تعبنا كلنا الليله دي.
ليهتف هما مين يا جلبي دا الطور البت هتنطحه دلوك وهو هيجلبها مردغه اني خابر َفيه مردغه تحت في مجعد النيل ارشج اني في الحيط عاد واناَ.. الله في سماه مايحصل وهجلبها زيهم
لتضحك.. انت انجنيت فايز اني تعبانه بالله عليك بطل.
ليشدها اليه ويهمس طب ندلعو حبيبي بس ماهعملش حاجه..
لتهمس بحب بحبك..
ليقترب ويقبلها ويملس عليها ويهتف جولي جولي عشان الدلع هيرشج فيكي دلوك.. ليبدا في تقبيل وجهها بحب لتتنهد وتبدا بالتراخي بين يديه ليهمس يا لهوي علي جمال جمري
لتهمس فايز.. بطل جولت انت دلع بس بطل عاد.
ليهتف ماهو اخره الدلع فرهده اعمل ايه عاد ليشدها اليه ويقبلها بحب لتذوب بين يديه ليزيل اي اعتراض لديها ويتوها معا في حب ومشاعر جياشه لا تنتهي ففايز يعشق فريده ولا يكتفي منها ومن حبها وهيا في المقابل تعطيه بسخاء ليظل هو دائما محبا لها عاشق عن حق تنام هيا امنه بين احضانه..
كانت دنيا تنام خجوله بجوار ادهم ليقترب منها ليهمس احلي عروسه دي والا ايه.
لتخبطه.. بطل انت ضحكت عليا بقله ادبك. اوعي بقه

ليضحك.. يا مري يا بت بقه طب تعالي هنجعد شويه
لتهتف.. لا مش قاعده انا خايفه منك يلا من هنا بقه روح شوف حالك. ومش هقعدلك تعمل حاجات كده
ليشدها ويهمس.. حاجات ايه دي ماتجولي لتحمر خجلا ليضحك.. طب كت وحشه بذمتك.. يا لهوي دانا تهت والله يا بت جلبي ماجادرش
لتخبطه با سلام.. اوعي محسسني ان يعني يعني…
ليضحك جصدك ست.. منين اعدمها ولا جبلك ولا بعدك.. داني كني اول مره النس ست علي يد حبيبي.
لتتنهد.. كده هتغر يا دومي..
ليهتف اتغر يا جلبي
ليقترب عايزاني اوعي بجد ابعد عنك لو جولتي ابعد هبعد
لتهمس.. طب.. طب ماتبعدش بس تنام مؤدب
ليضكك اعملها كيف وانت جمر جاري اكده داني رايد اطبل وازمر واجول خدت حبيبي وبقي ليا و الله بقا ليا وبقيت راجلها.
لتتنهد كل ده يعني من ليله بطل بكش
ليهتف.. ليله.. ليله خدت جلبي حبيبي اتختم بختمي وبقا حرم ادهم ضرغام وشويه اكده هنجيب ضراغيم صغيره..
لتبتسم يعني.. انا بحبك اوي انت حنين اوي وطيب اوي.
ليهمس وانت مزه عالاخر وحاجه تاخد الجلب انت الحنيه وناسها ربنا اداني حراريط نصيبي من السعاده فيكي سنين فرحي كلها فيكي.. زي ماني خنين انت مفيش زيك ولا منك انت نسمه عالجلب تهفهف..
لتتنهد.. وانا ناويه اغرقك حنيه يا قلب دنيا داما استنيت سنين اديها لحد.
ليهتف.. طلعت من حدي َنصيبي احلي نصيب ده.. ليداعبها ويدغدغها وينقض عليها لتتوه معه ليشبع شق قلبه من ايام ملأها ضنك المشاعر لتاتي تلك الحنونه لتعطيه ليرتوي قلبه من حنانها.
عند ايهم وداليدا كان يحملها وهيا ترفس وتهتف غاضبه سيبني عليها والله لاقطع وشها السحليه دي ليدخل بها الحجره اهدي فيه ايه اهدي خلاص مفيش حاجه..
لتنظر اليه بغضب.. كان مفيش حاجه يا سي ايهم اه مالبت واقفه تحب وتسحسح انت انجننت ازاي تسيبها تمسك ايدك وازاي تسيبها تقلك كده

ليبتسم ماتهدي يا جلبي مافيش حاجه واخده عجلها ترللي اعملها ايه اني.
لتنظر اليه بغضب تعملها ايه تشد ايدك انت واقف ليها تحسس عليك انت اتجننت
ليقطب جبينه.. داليدا خلي بالك من كلامك
لتشتعل اكتر.. بقي دا اللي هان عليك تقولي اخلي بالي وانت ماتخليش بالك ليه وواقفلها تمسك ايدك والا حابب الموضوع وبتعيد الامجاد وعايز تفرح هواره.
ليتنهد داليدا تاني بقلك خلي بالك صوتك وكلامك
لترفع حاجبيها.. بقي كده تمام يا ايهم سوري لو صوتي علي تصبح علي خير لتتركه وتمر من امامه ليمسكها من يدها ويشدها اليه ليهتف.. ايه هتغضبي زي العيال
لتهتف من فضلك سيب ايدي عايزه انام
ليهز راسه ويضمها اليه.. طب انت زعلانه ليه.. راحه
فين يا جلبي انا ذنبي ايه طيب هيا اللي طبت زي القضا عليا ومسكت ايدي.
لتنفعل وتسيبها ليه كنت بعدت علي طول
ليهتف مالحجتش وربنا مالحجت والله مالحجت انا برضك اجدر ازعل جمري.
لتنظر اليه بغضب.. اه واقف معاها لوحدك ليه هاه
ليهتف داليدا.. خلاص عاد ماليش خلج للمناهده جولتلك مافيش حاجه..
لتندهش…..
كو منتااااات بلييييييز

صفحتنا علي فيس بوك

تحميل تطبيق لافلي Lovely

رواية جحيم الليل الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى