روايات كاملة

  • رواية اثبات ملكيه الحلقه العاشره

    الحلقة_العاشرة متكمليش ياحبيبتي ، اللي انتي عملتيه دا طبيعي جدا ان اي واحده تعمله مع جوزها لو حست ان في حاجه واخداه منها) قلبي مش قادر يستحمل جماله وعقله الكبير دا، انا بقيت بحسد نفسي عليه بجد، معقول في راجل في الدنيا عاقل ومتفهم اوي كدا، ابتسمت وقولتله(طب يلا نطلب العشا عشان انا بصراحه جعانه اوي ومكلتش اي حاجه من…

    أكمل القراءة »
  • قصه رميم كامله

    من وسط الناس اللي جم يباركولي بالنجاح، دة أول برنامج ليا وظهور على التليفزيون، كنت حاسة بوجوده في وسطهم، يمكن لأن ذكرياتي اللي مرتبطة بالمكان ده كانت أسوأ حاجة في حياتي. حاجة جوايا كانت بتترعش، قلبي كان بيدق بسرعة، مش عارفة إيه السبب، حاولت أخبي مشاعر الخوف وأبتسم لده وأضحك لدي، ماهي من عادات أهل البلد عندنا إن أي حد…

    أكمل القراءة »
  • رواية ياسمينتي الفصل الخامس بقلم ديانا ماريا

    الجزء الخامس هدير بصدمة: إيه! طب إزاي؟ صدقيني يا طنط أنا سيبتها وهى كانت خلاص هتروح. والدتها ببكاء: تليفونها مقفول ومش عارفين نوصلها و أنا وأبوها هنتجنن عليها. فكرت بخوف أين يمكن أن تكون : طب بلغتوا البوليس يا طنط؟ والدة ياسمين بصوت مكتوم: لا كنا مستنين عادى يا بنتى لحد ما اتأخرت و قولنا نتصل عليكِ الأول لو تعرفي…

    أكمل القراءة »
  • ربنا هيجبلك حقك ف كل حاجه وحشه حسيتها بسببهم خليك واثق إن ربنا مش بيسيب حق حد .

    [ad_1] ربنا هيجبلك حقك ف كل حاجه وحشه حسيتها بسببهم خليك واثق إن ربنا مش بيسيب حق حد . · [ad_2] Source صفحتنا علي فيس بوك تحميل تطبيق لافلي Lovely قصه سرداب الموت (كامله) رواية الشادر الفصل الثامن        

    أكمل القراءة »
  • رواية لهيب القلب كاملة حتي الفصل الاخير بقلم الكاتبه عبده شحاته

    [ad_1] القائمة الرئيسية الصفحات        رواية لهيب القلب  رواية لهيب القلب كاملة جميع الفصول بقلم الكاتب عبده شحاته  بعد اتشهار رواية لهيب القلب علي السوشيال ميديا وفرناها لكم كامله جميع الفصول نتمني لكم قراءه ممتعه اختر الفصل الذي تود قراءته  جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه لعالم سكيرهوم اترك تعليق ليصلك كل جديد أو عاود زيارتنا الليله  أخر…

    أكمل القراءة »
  • رواية صرخة مظلومه كاملة حتي الفصل الاخير بقلم هاجر العفيفي

    [ad_1] القائمة الرئيسية الصفحات        رواية صرخة مظلومه  رواية صرخة مظلومه كاملة جميع الفصول بقلم الكاتبه هاجر العفيفي  بعد اتشهار رواية صرخة مظلومه علي السوشيال ميديا وفرناها لكم كامله جميع الفصول نتمني لكم قراءه ممتعه اختر الفصل الذي تود قراءته  جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه لعالم سكيرهوم اترك تعليق ليصلك كل جديد أو عاود زيارتنا الليله  أخر…

    أكمل القراءة »
  • رواية اسير عشقها كاملة حتي الفصل الاخير بقلم دعاء احمد

    [ad_1] القائمة الرئيسية الصفحات        رواية اسير عشقها  رواية اسير عشقها كاملة جميع الفصول بقلم الكاتبه دعاء احمد  بعد اتشهار رواية اسير عشقها علي السوشيال ميديا وفرناها لكم كامله جميع الفصول نتمني لكم قراءه ممتعه اختر الفصل الذي تود قراءته  جاري كتابه الفصل الجديد للروايه حصريه لعالم سكيرهوم اترك تعليق ليصلك كل جديد أو عاود زيارتنا الليله  أنت…

    أكمل القراءة »
  • قصة سيدنا يوسف عليه السلام

    “اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ، وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا صَلَّيْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ، وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، وَبَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ، وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا بَارَكْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ، وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، فِي الْعَالَمِينَ إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ “ أقدم لكم قصة سيدنا يوسف كاملة وهي من أروع القصص التي ذُكرت في القرآن الكريم وأتت في سورة كاملة وهي سورة يوسف قصة سيدنا يوسف كاملة مكتوبة…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت مشكلة الفصل الخامس عشر 15بقلم رحمة محمد

    أحببت مشكله بقلم رحمه محمد إياد :سما وانتي عايزه اي بئا لسه في حاجه مقولتيهاش في البيت جايه تقوليها هنا سما جريت عليه وحضنته جامد :بالله عليك ما تزعل مني انا مليش غيرك انت وبابا وسمير إياد :ولما احنا كدا اومال ليه عماله تكذ؛ بي ومش عايزه تحكي لاخوكي انتي هتتجوزي زين ده ليه  وبعدين انا عايز اخلص منك طيب…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت مشكلة الفصل الرابع4بقلم رحمة محمد

    أحببت مشكله بقلم رحمه محمد زين :اسمعي يا رانا البيت ده متخطيهوش طول ما انا مش فيه وسيلا دي قلت بدل المره مليون انها خط أحمر خرجيها انتي وخالتك برا حساباتكم وقد اعذر من أنذر، وقفل قبل ما يستنى رد؛؛؛ وانتي يا سو مش اي حد يقولك حاجه تصديقها تمام انتي مش معا؛ قه ولا متخل؛ فه انتي بس مختلفه…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الخامس والثلاثون 35 والاخير بقلم دعاء احمد

    باسل بسرعه فتح الباب ودخل لقى قمر واقفه بتعيط باسل :في اي؟ اهدي يا بت مالك؟ قمر بزعيق:انت بتخو”ني؟يا حيو”ان باسل مسكها من شعرها بغضب :بت اتعدلي و احترمي نفسك بدل ما اتهور عليكي… عشان شكلي دلعتك زياده عن اللزوم لدرجه انك مش محترماني لكن فوقي ان دلعتك في يوم فدا لحبي ليكي لكن هتتعو”جي قسما بالله هتشوفي وش عمرك…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم دعاء احمد

    باسل بيوجه المسد”س ناحيه كمال وبغضب أعمى :امضي احسنلك كمال بزعيق:مش همضي يا ابن المنصوري باسل :يبقى انت اللي اختارت و بيضر”به ر”صاصه في رجليه مروان وخالد بزعيق :عملت اي يا مجنون باسل بحده :التانيه هتكون في دماغك لو مامضتش وانا قت”يل الليله دي….. اصل مش هسيبك تد”مر كل اللي عملته بسهوله كدا كمال كان بيصر”خ من الألم باسل بخبث…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم دعاء احمد

    فلاش باك الشاب بخوف:هتكلم هتكلم مروان بابتسامه جانبيه :ااامم حلو دا… اتكلم الشاب:انا عزت كنت واحد من رجاله كمال منصور مروان بانتباه:كمال منصور؟؟!! اللي كان مترشح لمجلس الشعب عزت:ايوه هو… وهو نفسه اللي دفعلي فلوس عشان اق”تل البنت دي… وكمان انا و كم واحده اللي عملنا حر”يق المصانع التلاته و بطريقه تخليها تبان ماس كهربا مروان بتفكير:ودا بيعمل كدا ليه…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون 32

    رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون 32 قمر:نواره طب ليه؟؟؟ باسل بهدوء :عشان عمرها ما حبيتك يا قمر…. نواره كانت عايزه تمو”ت ابننا لولا ستر ربنا قمر:بس انا عمري ما إذ”يتها يا باسل….. يعلم ربنا اني حتى بالرغم اللي عملوه معايا عمري ما كر”هتها بقلم دعاء احمد باسل وهو يق”بل عينيها بابتسامه جانبيه :عشان حببتي  قلبها ابيض ومتعرفش تكر”ه قمر…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الواحد والثلاثون 31 بقلم دعاء احمد

    عدي يومين قمر هتمو”ت من قلقها على حبيبها…و هي متأكده ان هو حصله حاجه عند باسل كان فاق و بيحاول يفتكر اللي حصل…. مروان:حمدلله على سلامتك يا خويا كدا تقلقنا كلنا عليك يا أخي حرام عليك باسل بو”جع: هو اي اللي حصل مروان: استر يارب مالك يا باسل انت مش فاكر اللي حصل باسل : ايه اللي بتقوله دا اكيد…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثلاثون30 بقلم دعاء احمد

    في اوضه العمليات الدكتوره بصدمه :النبض بيقف جهاز انعاش القلب بسرعه بعد دقايق الدكتور :الحمد لله ليك عمر  الدكاتره كملوا شغلهم و بيحاولوا يطلعوا الر”صاص عند قمر قمر بقلق حقيقي:انتي بتكدبي صح…. باسل فيه حاجه؟ هو قالي انه هيخلص العزا ويجي انا عايزه اشوفه…. طب لو كويس ليه متكلمنيش…. انا متأكده انه مش كويس قلبي بيقولي كدا ساره:على فكره بقى…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم دعاء احمد

    مروان شاف الستا”ت خارجين من النيابه :وراهم…. العربيه بقيت تتحرك و في عربيه تانيه تبع نواره والمجهول بعد مده كلهم بعدوا عن النيابه مروان :اقطع طريقهم لسه العربيه بتاع مروان هتقطع عربيه الاجره اللي ستات ركبينها جيت عربيه المجهول ووقفتهم سيده:في اي يا باشا الجارد: هنوديكم مكان بعيد متخافوش مروان لنفسه:لو اخدوهم دلوقتي مش هنقدر نوصل لأى دليل على براءه…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم دعاء احمد

    باسل اتنهد بعمق وهو بيفتح باب اوضه قمر و بيدخل ببط وقلبه وجعه بصلها لقها نايمه وهي في عالم تاني وشها كله كد”مات و باين عليها الإرهاق…. قعد جانبها وفضل يبصلها باسل :قريب اوي صدقيني قريب اوي هنخرج من المحنه دي غمض عنيه وهو بيسند راسه على طرف السرير و بينام وهو ماسك ايديها كانه خايف انها  تهرب منه بعد…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع والعشرون 27 بقلم دعاء احمد

    قمر بخوف :انتم عايزين مني ايه…. سيده بخبث:ولا حاجه يا مزه هنعلموكي الأدب بس قمر بخوف و بتحاوط بطنها بترجع لورا وهما بيقروا منها وبقوا يضر”بوها لكنها فقد الوعي بسرعه بسبب خوفها ومكنتش بتتنفس و بدأت تنز”ف بشده و النبض بيوقف الستا”ت كلهم خافوا و في واحد قامت بسرعه قعدت جانب قمر :يخربيتكم البت بتمو”ت سيده بخوف :احنا لسه عملنا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل السادس والعشرون 26 بقلم دعاء احمد

    قمر بصرع و هستريه :اربع تيام لللللليييييهههه؟؟؟؟؟؟؟ انا مقت”لتهاش والله دا حراااااااااام…. باسل قول حاجه ارجوك انت مصدق الهبل دا…… باسل بانهيار لكن بيحاول يكون واقف صلب عشانها: قمر اوعدك و المره دي مش كلام انك هتخرجي من هنا….. حسين:ربنا  مبيقبلش بالظلم يا بنتي استهدي بالله وهو هيحلها صدقيني سُميه بدموع  :انا مش  هسيبها حرام عليكم دي بنتي قمر يا…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى