روايات كاملة
-
رواية صغيرتي البريئة الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم دعاء احمد
باسل رجع البيت بعد وقت طويل وهو سايق العربيه وبيلف كأنه مش قادر يرجع وهو عارف ان حببته مش موجوده وصل لشقته واتنهد بحزن وهو بيبص لكل مكان وبيفتكر كل لحظه عشوها هنا واول مره لما عرف انها حامل……. قلبه كان بيدق بسرعه جدا لدرجه ان قلبه وجعه قاعد على إلانتريه وطلع موبيله وفضل يتفرج على الصور بتاعت قمر وخصوصا…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم دعاء احمد
باسل بزعيق :لللللليييييهههه انا وعدتك اني مش هاخده منك؟ وأننا هنربيه سوا قمر بدموع نزلت تلقائياً : انا بس… انت مش فاهم حاجة انا غلطانه اني مقولتلكش نيره حاولت تمو”ت ابننا….. كنت منفعله وقلت كدا غصب عني…… انت ليه مش حاسس باللي انا عايشه فيه….. انا مرضتش اقولك عشان مشغلكش وانت اصلا مشغول في تجديد المصانع بقلم. دعاء احمد الظابط:قمر…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث والعشرون 23
رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث والعشرون 23 الظابط:مطلوب القبض على قمر متولي بتهمه قت”ل نيره رفعت باسل بصدمه:نيره!!! قمر بدوخه وبصله لباسل:انا مقت”لتهاش ووقعت على الأرض باسل :قمر قومي انا مصدقك ومتاكد انك لايمكن تعملي كدا شالها وطلع على اوضتهم الظابط:يا فندم دي مطلوب القبض عليها باسل بزعيق :مرراتي حامل بعد مده كان واقف في اوضته مع نيره كانت مرميه…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني و العشرون 22 بقلم دعاء أحمد
باسل:حمل؟؟؟!!! الدكتوره:واضح ان حضرتك متعرفش المدام حامل ودا بدايه الحمل وطبعا هنبه على حضرتك تاني.. المدام جسمها ضعيف جدا ودا مينفعش ليها هي والبيبي لازم تتغدا كويس وتبعد عن أي ضغط عصبي لحد ما الحمل يثبت الف مبروك باسل بسرعه :طب قمر ليه مفقتش لحد دلوقتي بقلم. دعاء احمد الدكتوره:متقلقش دي حاجه عاديه لان اديتها منوم عشان ترتاحي وهتفضل كدا…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم دعاء احمد
قمر بغيظ:ممكن متقولش كده تاني لو سمحت…. باسل انا بخاف وبغير وبحب لكن لو سبتني هعيش لكن روحي هتكون معاك باسل :انا اسف يا قمر متزعليش مني اوعدك عمري ما هكسرك او اسيبك قمر:احنا رايحين فين بقى دا مش طريق البيت باسل :ما هو احنا مش هنروح البيت قمر بطريقه طفوليه:اومال هنروح فين؟ باسل بابتسامه :شقتي قمر ببراءه :ليه دا…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل العشرون 20 بقلم دعاء احمد
باسل:لا دا عشانا قمر:احنا ليه هنتجوز تاني باسل:لا هنطلق قمر بصدمه ودموع صادقه:نطلق انت بتهز مش كدا… ااه قول ان دا هراز باسل بجمود:وانا من أمتي بهزر يا قمر قمر بدموع:باسل لا ارجوك انت سامع نفسك بتقول ايه… فاهم معنى كلامك ايه… انا بحبك باسل فجأه وقف العربيه وضحك على شكلها وهو بيرفع النقاب باسل:صدقتي انك هبله… يعني من شويه…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل التاسع عشر 19 بقلم دعاء احمد
قمر:مجتش ليه باسل:انا تحت انزلي ياله قمر :حاضر بتنزل قمر وبيكون باسل واقف تحت بيبفضل يبصلها وهو مبتسم شايف ملكه مش ملكه جمال لكن ملكه قلبه كان واقف لابس بدله سوداء شيك جدا وقميص ابيض قمر كان نفسها تجرى عليه وتحضنه وتقوله قد ايه وحشها لكن فضلت انها تسكت باسل مسك ايديها وباسها قمر بتسحب ايديها بضيق لكن مبسوطه جدا…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الثامن عشر 18 بقلم دعاء احمد
عند باسل قمر قاعده في البلكونه بدون النقاب وشعرها مفرود بتضحك بخفوت ونسمات الهواء رقيقه جدا باسل واقف ماسك الفوطه بينشف شعره شافها سرحانه ضحك بخفه وبسرعه كان وراها و لف الكرسي وانحني لمستواها قمر بتوتر:في اي؟ باسل بخبث:اي؟ قمر بتوتر من طريقته: في ايه بجد باسل بغمزه :قومي خدي شاور ياله قمر بتوتر :ح حاضر بتخرج بعد شويه وهي…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع عشر 17 بقلم دعاء احمد
عند قمر امها دخلت تطمن عليها لقيتها نايمه سميه:قمر قومي يا حببتي عشان تاكلي حاجه مينفعش كده لم تجد منها ردا فتملك الخوف من قلبها سميه:قمر قمر قومي ياله لا رد….. سميه:بنتي قومي يا حببتي في ايه؟ وقفت متصنمه وهي ترى وجه ابنتها الشاحب كشحوب الاموات سميه بدموع ورعب :قمر قومي قومي يا حببتي في ايه؟ بسرعه نزلت لمكتب حسين…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل السادس عشر 16 بقلم دعاء احمد
عند باسل وقمر باسل صحي من النوم لقى قمر لسه نايمه ابتسم وهو بيعدل شعرها وبيرجعه وراء ودنها باسل لنفسه:اخيرا بقيتي ليا بحبك يا قمر َ….. فضل يلعب في خصلات شعرها قمر بنوم:بس بقى يا باسل عايزه انام باسل :يا كسلانه قومي ياله قمر :شويه صغيره باسل اتنهد وباس راسها وقام ياخد شاور ويصلي فرضه بعد شويه كان واقف قدام…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الخامس عشر 15 بقلم دعاء
في صباح يوم جديد قمر صحيت لقيت باسل نايم في حضنها كأنه طفل بيحضنها بتملك ابتسمت تلقائيا وقربت منه طبعت بو”سه علي راسه باسل ابتسم و شدها اكتر وهو لسه مغمض عنيه قمر بتوتر:باسل انت صاحي باسل :تؤتؤ لسه نايم قمر:بطل رخامه بقى باسل وهو بيفتح عنيه وبيبصلها وبيغمز :صاحي يا ستي قوليلي بقى كنتي بتعملي ايه قمر هزت كتفها…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الرابع عشر 14 بقلم دعاء
باسل بزعيق :ااااغت”صاااب؟؟؟!! الدكتور بخوف: البنت جيت هدومها متق”طعه بشكل كبير وفي خد”وش وكد” مات كتير نتيجه مقاومتها باسل بانهيار:يعني هي دلوقتي حالتها ايه الدكتور:هنستني الكشف التفصيلي لحالتها وهبلغ حضرتك باسل وقع على الأرض وهو بيل”عن نفسه على أنه سابها لوحدها بالرغم ترجيها له انه يفضل كأن قلبها كان حاسس بعد ساعتين باسل : ارجوك طمنى الدكتور: الحاله بتعانى من…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث عشر13بقلم دعاء احمد
في بدايه يوم جديد باسل كانت بيلبس بدلته وهو بيبص لقمر اللي نايمه بعمق راح ناحيتها وابتسم بخبث وهو بيحبني لمستواها باسل؛ قمر قومي يا حببتي قمربنوم:صباح الخير باسل بخبث:ااامم قومي ياله عشان نفطر سوا قمر بنعاس:ممكن تسيبني انام شويه باسل:تؤتؤ ياله قومي بقى بطلي كسل قامت بضيق وهي بفرك في عينيها بضهر ايديها باسل وهو بيبطبع بو”سه خفيفه على…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني عشر 12 بقلم دعاء احمد
:::::::::في عربيه باسل :::::::::: :تجلس قمر بجواره وهي شارده في مصيرها المجهول ربما لأنها بدأت تتعلق به……………. ام باسل فيفكر فيها ك ام لأولاده و زوجته للأبد لايعرف لماذا ولكن يكفي ان تكون بجواره…….. فهو لم يعترف بأنه بدا يعشقها او لنكون أدق…… لم يختبر مشاعره حتى الآن……. باسل بمشاكسه:القمر سرحان في ايه؟ قمر :جعانه باسل :طب اول ما نقف…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الحادي عشر 11 بقلم دعاء احمد
قمر كانت نايمه والتعبا”ن بيتحرك في الاوضه قمر قامت وبتتاوب مكنتش فايقة قامت دخلت الحمام و اخدت شاور في نفس الوقت باسل دخل الفيلا بتعب من الشغل سميه:ازايك يا ابني باسل بابتسامه :الحمد لله اخبار حضرتك ايه؟ سميه:انا الحمد لله بخير بس عايزه اكلمك في موضوع ممكن باسل :طبعا اتفضلي نتكلم في المكتب دخلوا مكتبه وهو قلع جاكيت وحطه على…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل العاشر10 بقلم دعاء احمد
الساعه اتنين بليل قمر حسيت بحركة في الاوضه قامت بخوف وقلبها بيدق بسرعه لان النور كله مطفي في الاوضه قمر بخوف:ب باسل.. مين… راحت تشوف ايه المشكله لكن فجأه حد قيدها قمر بقيت تضر”ب في الشخص دا وبتحاول تبعده قمر بدموع:ابعد عني انت مين وبصوت عالي باااااسل اللحقنننننننيييي فجاه حط ايديه على بوقها قمر فضلت تتحرك وبتبعد بخوف لحد ما…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل التاسع 9 بقلم دعاء احمد
في قصر المنصوري بيدخل باسل و قمر معه حسين بجديه:باسل تعالي ورايا باسل استغرب طريقه ابوه : قمر اطلعي دلوقتي قمر:حاضر بتطلع اوضتها و هي مبسوطه جدا دخلت الاوضه قلعت النقاب ومسكت صوره باسل وضحكت قمر برجاء :يارب انا بحبك اوي… وعارفه اني هنا عشان حاجه معينه و لما تحصل احتمال هو اللي يطردني بنفسه….. يارب متعلقش قلبي به لو…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل الثامن 8بقلم دعاء احمد
باسل بزعيق و مسكها من دراعها بعنف : انتي مش زيها صح انططططقفففي انطقي قمر بقيت تعيط ومش عارفة تتكلم وحرفيا الخوف متملك قلبها قمر برعب: ا نا.. اس فه انا عا يزه.. إم شي باسل فاق لنفسه و غمض عنيه بقوه وهو بسيبها وبهدء:انا اسف معرفتش اتحكم في نفسى بيمسح وشه يتعب قمر :انت كويس؟ باسل بمنتهى الصراحه:لا انا…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل السابع 7 بقلم دعاء احمد
الوقت كان متأخر..باسل طلع على جناحه مع قمر لكن وقف مصدوم اول ما فتح الباب قمر جريت عليه وحضنته بقوه وفضلت تعيط و بتترعش باسل استوعب الموقف وحضنها وبقي يرتب على شعرها بحنان قمر بخوف طفولي وتلعثم: ا ن ا…. خ ا ي ف ه.. مش.. تس ب ني…ا نا.. ب خ ا ف.. من الض لمه (انا خايفه مش…
أكمل القراءة » -
رواية صغيرتي البريئة الفصل السادس 6 بقلم دعاء احمد
باسل دخل القصر وهو شايل قمر اللي فقده الوعي حسين جيه بسرعة حسين :في ايه ابني مراتك مالها باسل بهدوء :معليش يا بابا هطلع افوقها وارجع نتكلم نيرة :باسل ايه موحشتكش؟؟! …. باسل بصلها باستنكار وطلع على جناحه نيره لنفسها:اصبري عليا يا شحاتة انتي والله لخليك تعيشي اسو”د ايام حياتك عند باسل فتح الباب و دخل حط قمر في السرير…
أكمل القراءة »