روايات كاملة

  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الخامس 5 بقلم دعاء احمد

    عثمان:وحشتني اوي يا مزه تصدقي اني ندمان اني جوزتك له.. انتي المفروض متتسابيش …. قمر كانت بتعيط وبتحاول تبعده فجأه الباب اتفتح باسل دخل لقى قمر بتعيط بص لعثمان و رجع بصلها وحس ان في حاجه غلط عثمان بسرعه :اهلا اهلا يا باسل بيه باسل راح وقف جانب قمر و حط النقاب على وشها وواقف بيبص لعثمان بحده باسل بجمود:اهلا…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الرابع4 بقلم دعاء احمد

    قمر كانت طالعه اوضتها لكن حسيت بدوخه و بتقع لكن قبل قليل …باسل نسي ملف مهم و دخل القصر لكن شاف قمر طالعه وبتسند على السلم …….. لكن فجأه بتقف و بتقع بسرعه جري عليها وقبل ما تقع كان حضنها وضمها له بتبصله وبتغمض باسل بسرعه شالها وطلع جناحهم و اتصل بالدكتوره………. راح بسرعه جاب برفان و بدا يفوقها باسل…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث 3

    رواية صغيرتي البريئة الفصل الثالث 3 باسل اتعصب و بسرعه شال النقاب عن قمر لكنه وقف مصدوم لما شاف اد ايه جميله …… شفتيها مكتنزه تشبه حبات الفراوله الناضجه …….. وجهها الابيض الذي يميزه بعض النمش وخدها الوردي بدون وعي قرب منها و هو يجذب خمارها لينسدل شعرها الناري على جسد”ها تسمر مكانه وكأنه فقد النطق…… أخذه جمالها الي عالم…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة الفصل الثاني 2 بقلم دعاء احمد

    قمر بانهيار : باعني يا بابا  باعني اااااااااااااه يا رب ياااااااااااارب لييه كده لييييييه لدرجة دي بيكر”هني…….. عايز يجوزني واحد أكبر مني ب ١٤ سنه  أنا كنت متحملة قسو”تو و ظلمو ليا عشاان ماما اللي مالهاش غيري في الدنيا  بس لاااااا دا طلع بيكر” هني بجد ثم تكمل ببكاء هستيري طب ليه حاول يغت”صبني يااااااااااارب انا تعبت في غرفه من…

    أكمل القراءة »
  • رواية صغيرتي البريئة بقلم دعاء احمد

    نااااااااعم انا باسل المنصوري اتجوز طفله بابا انا وفقت اتجوز علشانك ……… لكن مش اتجوز طفله بقى بااسل المنصوررري يتجوز عيله أصغر منه ب ١٤ سنه ليه من قله البنات حسين: وايه المشكله يا باسل بيه….. انا لما اتجوزت والدتك كانت أصغر مني ب ١٥ سنه نيرة (مرات باسل) بخبث:يا اونكل باسل مع حق دي حته عيله صغيره ازاي يتجوزها…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الخاتمه

    وتاني يوم سليم راح البيت لاملاك ملاك بدلع/كدة تتاخر عليا كل دة اخص عليك سليم/هو انا اقدر بردو     ملاك/وحشني اوى يسليم سليم/انتي اكتر انت كنت ظلمك يارتني ما سبتك المخابرات استغنت عني وروح علي علاقه بي ادم انتي الوحيدة اللي حبتيني بجد ملاك/شفت يحبيبي محدش حبك قدي مش كنت بقولك طلعني من السجن واشتغل معايا احسن من جو…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الحادي والعشرون والاخير

    ادم/انا معاك يصحبي في اي قرار بس هنفذ امتا سليم/استني كام يوم عشان ناخد احتياطاتنا الاول ولازم الرجاله ترجع تراقبني تاني وطبعا عشان نضمن انهم مش هيغدرو بينا هنهددهم بحاجه كبيرة دي     ادم/ من اول قلم واعترفو ادم/ تمام وانت ارجع بيتك وخليك طبيعي لان هتجيب رجاله تاني يراقبوك بدل التانين سليم/متقلقش معايا حراسه خاصه بس اعمل حسابك…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل العشرون

    اتفاجاء ان روح في اوضتها وبتعيط جامد سليم بخضه/مالك يحبيبتي في اي     روح بتعيط ومش عارفه تتكلم سليم/اتكلمي يا روح انتي تعبانه حصل حاجه طيب روح/ضهري وجعني اوى يسليم من الصبح ومش مستحمله وجعو سليم/متصلتيش لية يا روح روح/ انت كنت في شغلك ومحبتش اجيبك وتسيب شغلك سليم/شغل اي تعبانه اتصلي انتي عملتي حاجه انهاردة روح بتوتر/ لا…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل التاسع عشر

    سليم/اي يا ادم عرفت حاجه ادم/البنت اللي دخلت مكتبك متمكنه جدا وعارفه مكان الكاميرات فا وشها مظهرش كدة في حد بينقل كل حاجه عنك سليم/يولاد…….انا هوريهم كلهم     ادم/ متقلقش يصحبي هنجبهم سليم/ماشي يا ادم اقفل وهرجع اكلمك وقفل سليم مع ادم ونزل هو وروح من عند الدكتور روح ساكته وخايفه تتكلم لان سليم متعصب جامد سليم مشي بالعربيه…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الثامن عشر

    واول ما فتح الباب اتفاجاؤ ان روح مرميه في الارض وفاقدة الوعي ووشها اصفر جدا سليم/سارة بسرعه هاتي بريفيوم بسرعه وشالها سليم ودخلها اوضه سارة وبداء يفوق فيها وجابت سارة البريفيوم وبيحاولو يفوقو روح     ام سارة/متخفش يبني دة بسبب الحمل طبيعي يعني وهي شكلها ضعيفه سليم/الحمدلله بتفوق اهي سارة/الحمدلله هي انهاردة ضغطت علي اعصابها انهاردة جدا ومع الحمل…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل السابع عشر

    ووصلت روح عند مكتب سليم واتفاجاءت ان في بنت مع سليم في وضع مش كويس والبنت لابساها فاضح جدا وبتدلع علي سليم سليم:روح افهمي والله ما اعرفها انااااا جريت روح بسرعه وجري سليم وراها عشان يلحقها لكن شاف روح واقعه علي السلم وفاقدة الوعي وفي اديها ورق ووقع جري سليم بسرعه وندة علي الامن هاتو العربيه بسرعه وركب العربيه وجري…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل السادس عشر

    ولسه هيكمل كلام حاجه خضه سارة وحصل ان اغم عليها جوة وادم اتخض جدا وخاف وبدا يفوق في سارة كتير وسليم عشان دكتور عرف يتصرف سليم:ادم ابعد شويه عشان النفس كدة وانا هتصرف ادم مكنش سامع سليم وكل تركيزو علي سارة سليم:بقولك ابعد يا ادم ليلي وروح بعدو ادم شويه عشان سارة تاخد نفسها سليم:هي اكيد عندها فوييا من الاماكن…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الخامس عشر

    ووصلت رساله لسليم وعباره عن (باشا البت شكلها بتحضر لحاجة عند حضرتك ف ياريت ترجع انهاردة) سليم ملمحو اتغيرت جدا روح:مالك يا سليم سليم:ها لا ابدا مفيش حاجة روح:مفيش ازاي بس دة .انت اتغيرت اول ما مسكت التلفون سليم:حبيبتي متشغليش بالك دة مشكله في المستشفي وكلموني لازم ارجع روح:خلاص يلا نرجع سليم:كان نفسي نكمل الاجازة بس هعوضعالك في اقرب وقت…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الرابع عشر

    ووصلو هما الاتنين وروح اتفاجاءت بياخت كبير عليه اسمها ومتزين بطريقه حلوة جدا روح:سليم كل دة ليا انا انا بحلم صح سليم:يارب تكون المفاجاءة عجبتك يا قلبي روح:دى تجنن انا بحبك اوى ياسليم وحضنت سليم من فرحتها سليم:يلا ندخل جوة تشوفي بقيت المفاجأة ودخلو الشاليه وكان في تورته عليها صورة روح روح:دة لعيدميلادي انا كنت ناسيه سليم:انتي تنسي لكن انا…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الثالث عشر

    وسمعت ق بيقول :خلاص. بكرة هكون عندك روح حاولت تتمالك اعصبها :سليم في حاجه ولا اي سليم:لا يحبيبتي مفيش حاجه سليم خايف لتكون روح سمعتو    وكملو قعدتهم وروح ساكته خالص سارة:روح انتي كويسه روح:اه انا تمام سليم:تعبتي تاني ولا اي روح:لا ابدا انا تمام ادم:يبقا اتفقنا الاسبوع الجي محدش بقا يقول مش جي ووجه كلامو لسارةوسليم لاحظ وضحك عشان…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الثاني عشر

    وتلفون روح رن وكان جدها روح بفرحه :جدو حبيبي وحشتني اوى اوى     الجد:يا بكاشه دة يومين بس لحقت اوحشك روح:طبعا وحشتني اوعي اكون موحشتكش الجد:وحشتيني طبعا عامله اي انتي وسليم روح:الحمدلله يجدو احنا كويسين بتاخد العلاج في مواعيدة الجد:اه يبنتي الحمدلله هسيبك انا خلاص اطمنت عليكي عشان سليم روح:ماشي يجدو انا شويه وهكلمك انا وسليم     وقفلت…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الحادي عشر

    وسليم راح يفتح الباب وطلع ادم سليم :اي يا رخم حد يجي لعرسان دلوقتي     ادم بضحك:انا غلطان يعم خد تلفونك اهو ومبروك يعم ودخل سليم لروح وملقهاش فا ضحك لطفولتها سليم:روح انتي فين طيب روح من الحمام :هكون فين يعني ذكي اوى سليم بضحك:مش عاوزة ا مساعدة     روح:استغفرالله اسكت يعم وخرجت روح وكانت لابسه بيجامه بينك…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل العاشر

    (روح خصلت اول ترم من الجامعه وبتقدير.كويس جدا ودة.كان شرط الجد ان لازم تمتحن الاول.وبعدين الفرح ) وقبل الفرح بيوم باب روح بيخبط روح:حاضر ثواني     وفتحت الباب وكانت ملاك روح استغربت فرق الشبه إللي بنهم وافتكرت الصورة اللي كانت في اوضه سليم روح:مين حضرتك ملاك :انا ملاك اي سليم محكلكيش عني ولا اي روح:لا محصليش الشرف للاسف ملاك…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل التاسع

    روح سابت سليم تشوف مين اللي بيرنالجرس وكان ادم وليلي اخت سليم ادم:سليم كويس ياروح     ليلي :حادثه اي وهو فين دلوقتي روح:اهدو انتو الاتنين هو كويس وجوة في اوضتو دخلو لسليم ادم :اي يعم انت علي طول كدة بتقلقنا عليك ليلي:كدة يسليم اعرف من ادم ومكنتش عاوز تقولي وتعيط سليم خد ليلي في حضنو:انا كويس والله متقلقوش عليا…

    أكمل القراءة »
  • رواية احببت ذلك المغرور الفصل الثامن

    واول ما قفل ما روح حصل حادثه بالعربيه ونقلو سليم للمستشفي بسرعه عند.روح روح:سليم اتاخر اوى يجدو دة قالي خمس.قائق وهيوصل الجد:متقلقيش يبنتي الغايب حجتو معاه اي يروح حبتيه وضحك روح بكسوف:يوة بقا يجدو استني بقا سليم بيرن شكلو وصل روح:الو يسليم انت فين كل دة اتاخرنا علي المحاضرات شخص غريب بيرد علي روح:حضرتك صاحب الرقم عمل حادثه ونقلناه المستشفي…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى